Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Jędrzejczak Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Reklama
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Gatunek
Słowniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 149-157. Indeks.
Pierwszy tom "Słownika sloganów..." to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66556 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej