Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Autor
Banfield Richard
(1)
Bastow Janna
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Connors Michael
(1)
Eriksson Martin
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Lombardo C. Todd
(1)
Lukassen Chris
(1)
McCarthy Bruce
(1)
Perri Melissa
(1)
Ryan Evan
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Walkingshaw Nate
(1)
West Dave
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(2)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Menedżerowie produktu
(3)
Zarządzanie produktem
(2)
Jakość produktu
(1)
Menedżerowie
(1)
Nowy produkt
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Adresatami niniejszej książki są właściciele produktu, menedżerowie produktu, liderzy produktu, trenerzy lub konsultanci Agile, trenerzy Scrum lub Scrum masterów.
Indeks.
Organizacje inwestują wielkie zasoby w budowanie nowych produktów i usług. Jednak zbyt wiele z nich jest nieprzemyślanych, nie zachwyca (a nawet nie satysfakcjonuje) klientów i przegrywa na rynku. Rozwiązaniem jest bardziej skuteczne i zwinne posiadanie produktu i zarządzanie nim. Książka ta jest przewodnikiem po sposobach zachowania, postawach i praktykach opracowywania produktów najwyższej klasy, odzwierciedlającym praktyczne doświadczenia światowej sławy ekspertów. Chris Lukassen i Robbin Schuurman przedstawiają skuteczne narzędzia, idee i umiejętności potrzebne dla dostarczania najlepszy produktów i usług, a także unikania pułapek utrudniających dostrzeżenie, czego naprawdę chcą i potrzebują klienci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76755 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja na temat strategii produktowych, zagrożeń i sposobów rozwiązywania problemów wynikających z pułapki budowania produktu. Autorka proponuje wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera produktu oraz ogólnie zarządzania produktem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. Książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google czy Airbnb.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik prezentujący zasady formułowania celów produktu, wyznaczania priorytetów, zapewniania sobie przychylności interesariuszy, osiągania lojalności zespołu i efektywności jego pracy, wykrywania okazji biznesowych czy tworzenia kompletnej mapy drogowej produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68662 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej