Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(2)
Autor
Drwal Beata
(1)
Grzegorzewska Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko zdolne
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie początkowe - efektywność - badanie - Polska - od 2005 r.
(1)
Nauczanie początkowe - metody
(1)
Nauczanie początkowe - psychologia
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Zdolności
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 247-263.
Opracowanie naukowe poświęcone znaczeniu wykorzystywania przez nauczycieli procesu indywidualizacji w pracy z uczniem w młodszym wieku szkolnym. Praca dzieli się na dwie częśći - teoretyczną i empiryczną. Część teoretyczna jest poświęcona tematyce pracy z uczniem zdolnym i uczniem przejawiającym zdolności przez pryzmat literatury i praktyki pedagogicznej. Natomiast na część empiryczną składa się raport z badań przeprowadzonych na różnych krupach uczniów przy użyciu narzędzi takich jak test rysowania zwierząt z innej planety T. Warda, czy test TCT-DT K. Urbana i H. Jellena.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71469 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej