Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(3)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(7)
Autor
Adamson Brent
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
Mackay Harvey
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szaran Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Temat
Handel
(4)
Negocjacje
(4)
Negocjacje biznesowe
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Handlowcy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Menedżerowie
(1)
Negocjacje - handel - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Techniki sprzedaży - poradnik
(1)
Zarządzanie - a motywacja pracy - poradnik
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Negocjacje handlowe / Halina Brdulak, Jacek Brdulak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 218, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia.
Autorzy zamieścili syntetyczne wiadomości na temat negocjacji handlowych jak również wiele praktycznych i cennych wskazówek. Książka może być uzupełnieniem wykładu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39436 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podręcznik skutecznej negocjacji. Zawiera niewiele, ale za to gruntownie udokumentowanej teorii, za to wiele ćwiczeń praktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63485 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key account manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : "Difin", cop. 2015. - 188, [1] s. : il., rys. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [186]-188.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tematem publikacji są profile sprzedawców, z wyróżnieniem Challengera, który zawsze osiąga wyniki znacząco wykraczające ponad przeciętną. Autorzy informują, jak rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców, jak nauczyć pracowników modelu sprzedaży Challenger czy skutecznie przejmować kontrolę nad procesem sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, żee w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71599 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej