Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Autor
Doroba Anita
(2)
Kim W. Chan
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Düssel Mirko
(1)
Lis Anna (zarządzanie)
(1)
Mastalerz Julita
(1)
Morris Richard (1947- )
(1)
Moryl Beata
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Wirkus Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Nowy produkt
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Nowy produkt - polityka
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje - a rynek
(1)
Innowacje - zarządzanie
(1)
Kanały marketingowe - podręcznik
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik
(1)
Marketing - podręcznik
(1)
Marketing - zarządzanie - podręcznik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing strategiczny - podręcznik
(1)
Model biznesowy
(1)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(1)
Nowy produkt - zarządzanie
(1)
Obrót towarowy
(1)
Promocja handlowa - podręcznik
(1)
Przedmioty użytku codziennego - projekty
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61927 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba. - Wydanie rozszerzone. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 353 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 341-348.
Książka uczy patrzeć kompleksowo na rynek ze wszystkimi jego elementami, a przykłady konkretnych firm i konkretnych działań utwierdzają czytelnika w tym, że myślenie wykraczające poza ramy obowiązujące w danej branży daje mierzalne wyniki finansowe dla wszystkich. Lektura polecana wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkryć rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 343-345.
Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż autorzy twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie błękitnych oceanów bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem innowacji wartości prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53775 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej