Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(20)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(18)
Autor
Marcinkowska Monika (1973- )
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Bolibok Piotr
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cunningham Chase
(1)
Dolan Simon Landau (1947- )
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Filipiak-Dylewska Beata (1967- )
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Heidtman Joanna
(1)
Kasprzak-Czelej Anna
(1)
Klimek Jan
(1)
Kowalczyk Grzegorz
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Limański Andrzej
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Pakulska Teresa
(1)
Piasecki Piotr (zarządzanie)
(1)
Raich Mario
(1)
Ruszała Jerzy
(1)
Sadowska Beata Helena
(1)
Sudolska Agata
(1)
Woźniak Jacek (zarządzanie)
(1)
Zinczuk Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Finansiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści zarządzania informacją
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Otoczenie firmy
(17)
Banki - zarządzanie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Banki - organizacja
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje - stosowanie - gospodarka
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
COVID-19
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Epidemie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych - Polska - od 2001 r.
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Gospodarka terenowa - Polska - od 2001 r.
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje - stosowanie - gospodarka - badanie - Polska
(1)
Innowacje - stosowanie - przemysł
(1)
Instytucje nonprofit - Polska - od 2001 r.
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw - podręcznik
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Marketing międzynarodowy - podręcznik
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - podręcznik
(1)
Model biznesowy
(1)
Otoczenie firmy - Polska
(1)
Otoczenie firmy - Polska - od 2001 r.
(1)
Otoczenie firmy - badanie - podręcznik
(1)
Outsourcing - a przedsiębiorczość międzynarodowa - podręcznik
(1)
Parki technologiczne - Europa
(1)
Parki technologiczne - Polska
(1)
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa) - Polska - od 2001 r.
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa - organizacja - badanie - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - Polska - od 2001 r.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - badanie - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - organizacja - badanie - podręcznik
(1)
Publicystyka polska
(1)
Regionalizacja gospodarcza - Polska
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Sprawozdawczość niefinansowa
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Sukces zawodowy
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Współpraca gospodarcza - badanie - Polska
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Polska - gospodarka - konkurencyjność
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58990/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58990/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45966 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sensotwórczość : jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach / Joanna Heidtman, Piotr Piasecki. - Wydanie drugie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 285, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych oraz zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i konkretne wskazówki. Autorzy wzięli pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Autorzy zajmują się zarówno kapitałem ludzkim (różnorodne zespoły, przywództwo tworzące wartość), organizacyjnym (innowacyjność, uczenie się, metody wspierające współdziałanie, otoczenie sprzyjające tworzeniu wartości), jak i kapitałem relacyjnym (sieci społeczne). A przede wszystkim pokazują konkretne metody (m.in. Team Mirror, ILead, Przywództwo 7 planet) wykorzystywane do motywowania, przeprowadzania przez zmiany czy do rozwoju współczesnych zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72268 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58990/I (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, profesor Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografię można uznać za opracowanie przydatne dla interesariuszy, pracowników naukowych, studentów, menedżerów, jak też polityków decydujących o kształcie polityki innowacyjnej w przestrzeni regionalnej i krajowej.
Bibliografia na stronach 147-160.
Książka eksponuje przede wszystkim: systemowe spojrzenie na procesy innowacyjne zachodzące w złożonym i turbulentnym otoczeniu, zasadność identyfikacji kluczowych czynników sukcesu (KCS) ważnych w procesach innowacyjnych oraz poszerzenia analizy KCS o kontekst czynników zewnętrznych (tj. szans i zagrożeń) dla podmiotów innowacyjnych, konieczność postrzegania zarówno „dodatnich”, jak i „ujemnych” czynników ryzyka jako źródeł identyfikacji KCS, zasadność stosowania badań jakościowych (m.in. w formie indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz studiów przypadku) w badaniu przedsiębiorstw innowacyjnych i identyfikacji KCS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54622 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, prof. Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dzięki tej książce zrozumiesz realia cyberprzestrzeni i ewolucję cyfrowego pola walki. Pozwoli Ci to na lepsze przygotowanie się do nieuchronnej przyszłości. Omówiono tu szereg zagadnień związanych z narzędziami, taktyką i ze strategią wojny cybernetycznej. Pokazano, w jaki sposób poradzić sobie z permanentnymi zagrożeniami w cyberprzestrzeni wspomaganej technologiami uczenia maszynowego, big data, autonomicznymi pojazdami, dronami i mediami społecznościowymi. Nie zabrakło kwestii politycznych, kulturowych i geograficznych, które mają związek z różnymi metodami ataków. Lektura pomaga zrozumieć motywy napastników oraz skutki ich ataków, a także przygotować się na obronę własnych systemów i danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na 137-143.
Obszarem badawczym monografii jest społeczna odpowiedzialność LP w świetle wybranych koncepcji teoretycznych. LP zapewnia ciągły wzrost zasobów leśnych, a także w pełni wykorzystuje ich potencjał z zachowaniem zasad rachunku ekonomicznego. Organizacja ta dąży do godzenia celów ekonomicznych i środowiskowych przy jednoczesnym spełnianiu wszystkich społecznych oczekiwań wobec lasów. Uwzględniając powyższe stwierdzenia, celem głównym monografii jest wskazanie roli LP w kształtowaniu i wyznaczaniu kierunków rozwoju otoczenia wewnętrznego oraz zewnętrznego z punktu widzenia społecznej odpowiedzialności biznesu w świetle wybranych koncepcji teoretycznych: instytucjonalnej, interesariuszy, legitymizacji, użyteczności decyzyjnej ekonomii behawioralnej według D. Kahnemana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73482 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 153-166.
"Publikacja poświęcona jest zmianom modeli biznesu przedsiębiorstw w obliczu narastającej niepewności i zróżnicowania współczesnej gospodarki. Zagadnienie to jest niezwykle istotne […]. [Zostały tu] zaprezentowane wyniki autorskich badań, które z różnej perspektywy analizują problem zmian modeli biznesu, począwszy od zidentyfikowania czynników determinujących zmiany modeli (badania literaturowe), przez opis zmian modeli biznesu przedsiębiorstw finansowych (badania literaturowe i badania jakościowe – przegląd raportów rocznych), po charakterystykę raportowania modeli biznesu przedsiębiorstw niefinansowych (badania literaturowe i badania jakościowe – przegląd raportów rocznych). Tym samym monografia stanowi aktualne kompendium wiedzy na temat skali i zakresu zmian modeli biznesu współczesnych polskich przedsiębiorstw sektora niefinansowego i finansowego w obliczu między innymi takich wyzwań, jak COVID-19, wojna na Ukrainie, cyfryzacja, ochrona środowiska czy wymogi regulacyjne (np. polityka makroostrożnościowa czy raportowanie ESG). Publikacja znajdzie czytelników nie tylko wśród badaczy zagadnienia, ale także wśród studentów, poszukujących kompleksowej wiedzy na temat modeli biznesu i ich ewolucji. Rozdziały poświęcone kierunkom zmian w modelach biznesu będą szczególnie interesujące dla praktyków biznesu, którzy będą poszukiwali w nich wskazówek i inspiracji do zmiany swych przedsiębiorstw. Ponadto praktycy docenią bardzo interesującą część monografii poświęconą zakresowi obowiązkowych ujawnień dotyczących modeli biznesu w sprawozdawczości przedsiębiorstw niefinansowych." - dr hab. Sylwester Gregorczyk, prof. SGH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76636 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej