Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(33)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(9)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(26)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(4)
Goldstein Noah J
(3)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Greene Robert
(2)
Martin Steve J
(2)
Sieczkowski Tomasz
(2)
Albiński Rafał
(1)
Apps Judy
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Bedyńska Sylwia
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Boghossian Peter (1966- )
(1)
Borg James
(1)
Braver Sanford L
(1)
Brent Mike
(1)
Brienza Helen Clare
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Carnicero Susan
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Dutton Kevin
(1)
Floyd Michael (1942- )
(1)
Gardner Howard
(1)
Green Melanie C
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Houston Philip
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jurewicz Tomasz
(1)
Kenrick Douglas T
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Krochmal Anna
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Lindsay James M. (1959- )
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Madejski Radosław
(1)
Mikołajewska Agnieszka
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Morgan Nick (1953- )
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Nowakowska Paulina Kinga
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pratkanis Anthony R
(1)
Przygońska Ewa
(1)
Raczkowski Marek (1959- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Raz Tahl
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sawka Henryk (1958- )
(1)
Sierocka Beata
(1)
Skała Marek
(1)
Skibiński Adam
(1)
Szuster Marcin
(1)
Sędek Grzegorz
(1)
Trejderowski Tomasz (1979- )
(1)
Voss Christopher Arnold (1942- )
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Yardney Michael
(1)
Zawadzka-Strączek Maria
(1)
Śliwa Leszek (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(31)
angielski
(2)
Temat
Perswazja
(25)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Wpływ społeczny
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Perswazja - metody
(4)
Socjotechnika
(4)
Negocjacje
(3)
Negocjacje - psychologia
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Język - psychologia
(2)
Kontrola
(2)
Myślenie
(2)
Perswazja - język
(2)
Retoryka
(2)
Słuchanie
(2)
Władza
(2)
Argumentacja
(1)
Asertywność - podręcznik
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Czas - psychologia
(1)
Czas - socjologia
(1)
Dane osobowe
(1)
Emisja głosu - podręcznik
(1)
FBI
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacje niejawne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język - a komunikacja społeczna
(1)
Język - filozofia
(1)
Język - socjologia
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna - psychologia - podręcznik
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna - a język
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia
(1)
Komunikacja społeczna - socjologia
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logika - zagadnienia
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychol.) - język
(1)
Manipulacja (psychol.) - metody
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Metafora - psychologia
(1)
Muzyka - psychologia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje - metody
(1)
Negocjacje - socjologia
(1)
Nieświadomość - a poznanie
(1)
Osobowość - psychologia
(1)
Palenie tytoniu - psychologia
(1)
Perswazja - podręcznik
(1)
Perswazja - podręcznik akademicki
(1)
Perswazja - psychologia
(1)
Pewność siebie
(1)
Poznanie - psychologia
(1)
Propaganda
(1)
Przekonania
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna - teoria
(1)
Psychologia społeczna - zagadnienia - podręcznik akademicki
(1)
Rozmowa
(1)
Rozumienie - psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rytm biologiczny
(1)
Socjotechnika - metody
(1)
Socjotechnika - podręcznik akademicki
(1)
Sprzedaż
(1)
Stosunki interpersonalne - zagadnienia - podręcznik akademicki
(1)
Sukces
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Techniki sprzedaży - metody
(1)
Telewizja
(1)
Uczucia - język
(1)
Umysł
(1)
Uprzedzenia
(1)
Uprzedzenia - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Voss, Christopher (1942- )
(1)
Wina (etyka) - psychologia
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Świadomość - a poznanie
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(5)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Rozwój osobisty
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach 139-140.
Publikacja omawia zagadnienia związane z przekonywaniem i wywieraniem wpływu. Aytorzy przekazują wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-365.
Autor, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że sxkuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizacje w przestrzeni handlu takich wartości, jak uczciwość i prawda, działanie pozbwawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118)
Bibliografia na stronach 193-210.
Autor przedstawia znaczenie struktury komunikatu dla modyfikacji ocen, komplementarność procesów korekty wpływu informacji kontekstowych na postawy wobec treści przekazu telewizyjnego, rolę ostrzeżenia przed manipulacyjnym oddziaływaniem oraz wpływ wieku, wykształcenia i płci odbiorców na procesy obronne. Najwięcej miejsca poświęcono psychologicznym uwarunkowaniom odbioru telewizyjnych serwisów informacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autorka w swojej publikacji zbiera wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66000 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
Praca napisana przez światowej sławy psychologów omawia tematy związane z propagandą i jej wpływem na życie codzienne ludzi. Książka dla psychologów i studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętność skutecznego dotarcia do prawdy jest wyjątkowym talentem, który posiada niewiele osób. Co możesz zrobić, nie mając specjalnego przeszkolenia, gdy wiesz, że ktoś ukrywa ważne informacje, a ty koniecznie chcesz je poznać? Proponujemy kilka skutecznych metod perswazji - autorzy, byli agenci CIA, pokażą ci, jak wydobyć z ludzi prawdę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-169. Indeksy.
Książka ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu, jak radzi sobie w roli osoby wywierającej wpływ. Autorzy wypracowali model, który może zrozumieć cały proces, i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji / Robert B. Cialdini ; przekład: Sylwia Pikiel. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Sopot : GWP, 2023. - 544 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 465-520. Indeksy.
Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią „tak”. Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach – nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju nieuczciwe praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76551 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjotechnika : podstawy manipulacji w praktyce / Tomasz Trejerowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Eneteia, copyright 2009. - 292, [1] strona ; 21 cm.
(Seria: Poradniki)
Bibliografia na stronach 291-293.
Książka omawia zasady socjotechniki, czyli sztuki manipulowania ludźmi. Manipulacja opiera się na ludzkich uczuciach, wrażeniach, utartych nawykach, niepełnej wiedzy i nieświadomości. Manipulator potrafi skutecznie wykorzystać zasady wywierania wpływu na innych. Do najważniejszych należa: wzajemność, sympatia, podobieństwo, niedostępność, autorytet, opinia społeczna oraz inne "sztuczki", jak kłamstwo czy oszustwo. Autor podkreśla, że reguły i narzędzia socjotechniki mogą mieć pozytywne zastosowanie np. w wychowaniu, jak i negatywne np. jako zafałszowanie i presja ze strony świata reklamy, mediów, handlu czy instytucji finansowych, dbających głównie o swoje interesy, a nie rzeczywiste dobro odbiorcy informacji czy zwykłego klienta. Podane przykłady z obserwacji współczesnych form manipulacji ukazują jej powszechność, ale też wskazują możliwości obrony przed nią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 303-320.
Autorka bada stan umiejętności w zakresie negocjowania, jakimi dysponują młodzi ludzie. Zdobyta w tym zakresie wiedza może, a właściwie powinna mieć w niedalekiej przyszłości przełożenie na działania praktyczne w postaci propozycji uwzględnienia w programie edukacji szkolnej zajęć - efektywnych i efektownych - z zakresu umiejętności negocjowania i jego zaplecza teoretycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Książka daje podstawy wiedzy o manipulacji i przedstawia różne teorie dotyczące technik wpływu. Opatrzona jest satyrycznymi rysunkami wybitnych polskich rysowników, Sawki, Mleczka i Raczkowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69172 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka mistrza perswazji. Dzięki praktycznym wskazówkom nauczysz się jeszcze skuteczniej wywierać wpływ na innych i dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sympatyczna perswazja : poznaj moc doskonałych relacji / Konrad Pankiewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2009. - 182 strony : ilustracje ; 22 cm.
(Onepress Power)
Indeks.
Sympatia to niesamowite i potężne zjawisko. Potrafi subtelnie osłodzić najtrudniejszy wybór, przyspieszyć akceptację Twojego projektu, zyskać Ci rzesze zwolenników. To właśnie ona odpowiedzialna jest za gros decyzji rekrutacyjnych, referencji i interesujących planów na wieczór. Sympatia to zatem Twoja tajna broń! Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Trzymasz w ręku książkę, która podpowie Ci, jak efektywnie korzystać z technik budowania sympatii, dobrego nastroju, radości i innych pozytywnych uczuć u ludzi w Twoim otoczeniu. Przekonasz się, że ich stosowanie da także i Tobie wiele radości i satysfakcji. Wraz z tym podręcznikiem otrzymasz narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie wywoływać uśmiech na twarzach swoich rozmówców. Sprawisz, że poczują się potrzebni, lepsi i bardziej zmotywowani. Czy nie jest to kusząca perspektywa? Pamiętaj, że to, co dajesz światu, wróci do Ciebie z podwójną siłą. Kreuj własną aurę sympatii i buduj pozytywny wizerunek. Realizuj swoje cele prywatne i biznesowe w oparciu o wynik win-win. Praw autentyczne komplementy, wykonuj drobne, miłe gesty. Sprawiaj innym radość i wprowadzaj ich w pozytywny nastrój.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51777 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Wydanie siódme w języku polskim. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2023. - 333 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 299-321. Indeksy.
Robert Cialdini w niezwykle zajmujący sposób tłumaczy tajniki postępowania człowieka. Wyjaśnia nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Opierając się na własnym doświadczeniu, wieloletniej praktyce oraz udokumentowanych wynikach badań psychologicznych, opisuje fascynujący świat ludzkich zachowań. Książka jest niezwykle przydatna dla psychologów, menedżerów, trenerów, specjalistów od sprzedaży i marketingu. Przyda się jednak każdemu, kto chce wpływać na innych lub obronić się przed manipulacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76552 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Bibliografia na stronach 356-390. Indeks.
Publikacja poświęcona skrajności w myśleniu człowieka. Autor porusza zagadnienia związane z problemami społecznymi współczesnego świata, zwłaszcza nasilającą się nietolerancją kulturową (w tym dyskryminacją ze względu na kolor skóry, orientację seksualną, płeć czy przekonania) oraz ekstremizmem politycznym. Opisane przystępnym językiem przykłady zachowań zostały uzupełnione uzasadnieniami ewolucyjnymi i psychologicznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69423 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej