Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Autor
Dib Allan
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Kozielski Robert
(1)
Mazurkiewicz Ludwik (marketing)
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Śnigurowicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Plan marketingowy
(4)
Marketing
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Poradnik referujący proces marketingowy, podzielony na fazy "przed" (potencjalny klient), "w trakcie" (lead) i "po" (klient).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68459 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-296.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy, od czego zacząć przygotowywanie, jakie informacje powinien zawierać, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego, jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49135 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia.
W książce Autor kolejno omawia etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego. Pozycja dla studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Książka zawiera wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69535 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej