Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(6)
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
(2)
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Olender Kamil
(1)
Szymańska Agnieszka (politolog)
(1)
Waniek Danuta (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Komunikacja polityczna
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Media społecznościowe
(2)
Środki masowego przekazu - a polityka
(2)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze - etyka
(1)
Dziennikarze - etyka - zagadnienia
(1)
Edukacja medialna
(1)
Gazety niemieckie - tematyka - od 1990 r.
(1)
Gazety polskie - tematyka - od 1989 r.
(1)
Internet
(1)
Komunikacja polityczna - 20-21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu
(1)
Komunikacja społeczna - polityka - 20-21 w.
(1)
Polityka
(1)
Polityka międzynarodowa - socjologia - 20-21 w.
(1)
Publicystyka niemiecka - tematyka - od 1990 r.
(1)
Publicystyka polska - tematyka - od 1989 r.
(1)
Radiofonia - Polska - 20-21 w.
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo informacyjne - Polska - od 1989 r.
(1)
Telewizja - Polska - 20-21 w.
(1)
Wartość
(1)
Środki masowego przekazu - a demokracja
(1)
Środki masowego przekazu - a polityka - 20-21 w.
(1)
Środki masowego przekazu - zagadnienia
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Niemcy - a Polska - od 1990 r. - publicystyka
(1)
Niemcy - stereotyp - publicystyka
(1)
Polska - a Niemcy - od 1989 r. - publicystyka
(1)
Polska - stereotyp - publicystyka
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 447-487. Indeks.
Celem pracy jest próba uchwycenia sposobów wykorzystania w strategiach komunikowania obecnych na polskiej scenie politycznej podmiotów politycznych potencjału mediów społecznościowych, w tym przedstawienia oraz kreowania rzeczywistości politycznej i medialnej za pośrednictwem wspomnianych mediów. To również propozycja koncepcji postrzegania i analizowania strategii sieciowego komunikowania politycznego realizowanego przez podmioty polityczne w mediach społecznościowych, zwłaszcza przez pryzmat procesów mediatyzacji, profesjonalizacji, marketyzacji i hybrydyzacji komunikowania politycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Projektowanie Komunikacji)
Bibliografia na stronach 231-241.
Praca podejmuje analizę komunikacji polskich partii politycznych w social mediach, z uwzględnieniem zarówno teoretycznego ujęcia komunikacji, mediów społecznościowych oraz badań nad dyskursem politycznym, jak i własnych badań empirycznych podjętych przez autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68314 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej