Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(40)
Forma i typ
Książki
(36)
Poradniki i przewodniki
(16)
Audiobooki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(12)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(8)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(6)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(20)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(6)
Allen David (1945- )
(4)
Kapela Marcin
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Seiwert Lothar J. (1952- )
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Davis Josh (1974- )
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Barczak Michał
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chodzińska Karolina
(1)
Crouch Chris
(1)
Czajkowska Anna (tłumacz)
(1)
Doroba Anita
(1)
Dutkiewicz Mieczysław
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ferriss Timothy (1978- )
(1)
Fisk Peter
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fraser Campbell
(1)
Fried Jason
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Graichen Winfried U
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Holmes Chet
(1)
Horowitz Ben (1966- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kahn Susan
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kaźmierczak Elżbieta (tłumacz)
(1)
Kondō Marie
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lipa Michał
(1)
Luecke Richard
(1)
Malik Fredmund F. (1944- )
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Miles Gary
(1)
Morgan Jacob (1983- )
(1)
Muncy Jim
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Niespodziańska Joanna
(1)
Oržic'kij Oleksandr
(1)
Pogorzelska Aleksandra
(1)
Robson Mike (1944- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sabûk Irina
(1)
Salas Eduardo (1956- )
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Smith Mike (trener)
(1)
Sobolewska Agnieszka (tłumacz)
(1)
Sonenshein Scott
(1)
Steczek Patryk
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Syguła Leszek
(1)
Szapar Iwo
(1)
Szymańska Dorota
(1)
Szymański Marcin (zarządzanie)
(1)
Sługocka Iwona
(1)
Tannenbaum Scott
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tudruj-Wrożyna Karolina
(1)
Villa Dario (zarządzanie)
(1)
Wallace Mark (konsulting)
(1)
Welch Jack (1935-2020)
(1)
Welch Suzy (1959- )
(1)
Williams Mike
(1)
Woeltje Holger
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Włodarz Marek
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(36)
Niemcy
(1)
Ukraina
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(36)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Organizacja pracy
(17)
Czas pracy
(8)
Produktywność pracy
(8)
Zarządzanie
(6)
Praca
(5)
Sukces
(5)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Organizacja
(3)
Praca - organizacja - poradnik
(3)
Praca zespołowa
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Czas
(2)
Czas wolny od pracy - organizacja - poradnik
(2)
Kadry
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca - psychologia - poradnik
(2)
Praca zdalna
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie - metody - poradnik
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Awans zawodowy
(1)
COVID-19
(1)
Czas - organizacja - poradnik
(1)
Czas pracy ucznia
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Efektywność ekonomiczna - poradnik
(1)
Handel - metody - poradnik
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry - kontrola - poradnik
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja społeczna - poradnik
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie - poradnik
(1)
Menedżerowie - praca - organizacja - poradnik
(1)
Mentoring
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Nastolatki
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Outlook
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne - poradnik
(1)
Praca - organizacja - metody - poradnik
(1)
Praca w domu
(1)
Praca zespołowa - poradnik
(1)
Pracownicy
(1)
Prakseologia - poradnik
(1)
Produktywność (ekon.) - poradnik
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Produktywność pracy - poradnik
(1)
Produktywność pracy DBN
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo - zatrudnienie - poradnik
(1)
Psychologia pracy
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama - metody - poradnik
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samokontrola (psychol.) - poradnik
(1)
Samowychowanie - poradnik
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Skromność
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stosunki interpersonalne - poradnik
(1)
Stres - zwalczanie - poradnik
(1)
Sukces - poradnik
(1)
Szkolenie zawodowe - poradnik
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży - metody - poradnik
(1)
Technologia
(1)
Telepraca
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie - poradnik
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością - metody - poradnik
(1)
Zespół projektowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(12)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Książki mówione
(3)
Opracowanie
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
40 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48971 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35393 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brian Tracy, bazując na wynikach ponad 25-letnich badań nad strategiami zarządzania czasem, stosowanymi przez ludzi sukcesu, stworzył prosty i efektywny system, dzięki któremu każdy z nas może podnieść jakość swojego życia - i to w ciągu kilku tygodni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 276-281.
Książka w języku niemieckim. Czas jest ,,darmowym” dobrem, którego każdy ma w swoim życiu taką samą, ściśle określoną ilość. Czas jest zarazem ,,najdroższym” dobrem, jakie posiadamy. Nie da się go kupić ani zmagazynować. Przemija niezależnie od naszej woli, a niewykorzystany lub źle zagospodarowany jest bezpowrotnie stracony. Jak optymalnie zagospodarować czas, który mamy do dyspozycji? Jak unikać marnotrawienia tego cennego dobra? Metoda prof. L. Seiwerta ma rozwiązać radykalnie te problemy i przez konsekwentne planowanie oraz metodyczną pracę pozwoli nam zyskać więcej czasu dla siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w języku ukraińskim. Брайан Трейсі — професійний лектор, консультант, голова Brian Tracy International, мільйонер, провідний фахівець у сфері особистісного розвитку, на прикладі свого життя доводить, що бути успішним можливо, причому в будь-якій сфері. Головне — навчитися правильно планувати свій час та організувати роботу, концентрувати увагу на найголовніших задачах, прагнути досягти найкращих результатів у всіх справах, визначати пріоритети, не лінуватися та взяти за правило доводити все розпочате до кінця.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Onepress Power)
Indeks.
Getting things done to lektura dla zabieganych ludzi, którzy codziennie borykają się z nadmiarem obowiązków i zadań do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Indeks.
Getting things done to lektura dla zabieganych ludzi, którzy codziennie borykają się z nadmiarem obowiązków i zadań do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor ujawnia pięć niepozornych strategii, dzięki którym możemy stworzyć warunki sprzyjające niezwykłej produktywności, a także odzyskać zdrowie psychiczne i przywrócić życiu równowagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Autor uświadamia, w jaki sposób można sukcesywnie podnosić wydajność w pracy, osiągać założone rezultaty, a jednocześnie być zadowolonym z tego, co się robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61844 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Onepress Power)
Getting Things Done to ciekawa metoda stworzona przez Davisa Allena na potrzeby młodych ludzi, którzy muszą radzić sobie z szumem informacyjnym i zalewem spraw, które wymagają szybkiego, niemal natychmiastowego podejmowania ważnych decyzji. Od młodego człowieka trudno tego wszystkiego oczekiwać. Natomiast stosowanie się do zasad GTD sprawi, że będzie to jak najbardziej realne. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym sposobie? Sięgnij po książkę Davisa Allena, w której znajdziesz opisy narzędzi, które pozwolą Ci ograniczyć codzienny stres i skoncentrować się nad tym, co najważniejsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zjedz tę żabę / Brian Tracy ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - Wydanie III rozszerzone i uzupełnione. - Warszawa : MT Biznes ; Poznań : Wamex, 2018.
E-BOOK. Autor uświadamia, w jaki sposób można sukcesywnie podnosić wydajność w pracy, osiągać założone rezultaty, a jednocześnie być zadowolonym z tego, co się robi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Japońska guru porządkowania postanawia uprzątnąć bałagan nie tylko w naszych domach, ale również w pracy i naszym podejściu do niej. Pokazuje, jak doprowadzić do porządku biura i gabinety, a także dane cyfrowe, sieci kontaktów, czas pracy, podejmowanie decyzji i organizowanie zebrań, niematerialne aspekty działalności zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki umożliwiającym to narzędziom - telefonom i laptopom z dostępem do sieci. Spodziewaliśmy się większej swobody. Oczekiwaliśmy, że wreszcie będziemy mogli samodzielnie zarządzać czasem i zadaniami, które mamy do wykonania. Prognozowaliśmy, że większy luz, jaki daje możliwość operowania z domu, przełoży się na wyższą efektywność. W przypadku niektórych z nas te przekonania okazały się prawdziwe. Inni - i to przede wszystkim do nich skierowany jest ten poradnik - dowiedzieli się o sobie ciekawej rzeczy. Że choć cenimy swobodę home office, nie do końca potrafimy z niej skorzystać. Bo rodzina za plecami, bo rozpraszacze dookoła, bo lista zadań zawodowych miesza się z listą zadań prywatnych, bo własna psychika nie godzi się na pracę w domu... Dlatego autorzy tej książki główny nacisk kładą na wyzwania zewnętrzne i wewnętrzne wiążące się z trybem home office oraz psychologiczne aspekty zmiany sposobu wykonywania obowiązków zawodowych. Zaczynają od rzeczy najprostszych, jak organizacja wolnej od rozpraszaczy przestrzeni pracy. Podpowiadają, jak ustalić nowe zasady rodzinne i oddzielić to, co biurowe, od tego, co domowe. Omawiają czynniki, które mogą negatywnie wpłynąć na efektywność pracy zdalnej. Pokazują, jak dbać o higienę psychiczną i dobrostan fizyczny w tej nowej dla wielu z nas sytuacji. Rozbierają na czynniki pierwsze tematy związane ze skutecznością pracy, podają sposoby na wyznaczanie priorytetów i metody pozwalające utrzymać ich hierarchię w trakcie realizacji zadań. Uczą planowania bez zbędnego komplikowania tematu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej