Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(264)
Forma i typ
Książki
(260)
Publikacje fachowe
(89)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(4)
Proza
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(249)
wypożyczone
(51)
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(3)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(4)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(9)
BD13 (Staszica 5a)
(8)
BD21 (Solidarności 90)
(7)
BD25 (Żytnia 64)
(4)
BD32 (Twarda 64)
(7)
BD36 (Redutowa 48)
(25)
BD46 (Chłodna 11)
(4)
Odolanka (Ordona 12F)
(8)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(211)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
XIICzM (Solidarności 90)
(4)
Autor
Rajca Piotr
(14)
Górczyński Robert
(13)
Piwko Łukasz
(11)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(7)
Meryk Radosław
(6)
Moch Wojciech
(5)
Sawka Krzysztof
(5)
Sikorski Witold (1950- )
(5)
Watrak Andrzej
(5)
Bąbol Krzysztof
(4)
Martin Robert C
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Włodarz Marek
(4)
Althoff Cory
(3)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(3)
Horstmann Cay S. (1959- )
(3)
Jońca Rafał
(3)
Kaczmarek Daniel
(3)
Kamiński Filip (informatyka stosowana)
(3)
Kulesza Radosław
(3)
Langa Sebastian
(3)
Leśniakiewicz Dawid
(3)
Matuk Konrad
(3)
Pełka Piotr (programista)
(3)
Raczyło Paulina (1987- )
(3)
Rosłan Katarzyna
(3)
Stefański Andrzej (tłumacz)
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Zatorska Joanna
(3)
Zawiła Anna
(3)
Zawiła Tadeusz
(3)
Booth Dexter J. (matematyk)
(2)
Chaniewska Maria
(2)
Chounlamany-Turalska Natalia
(2)
Deutsch Stacia
(2)
Deutsch Stacia. Girls who code (pol.)
(2)
Duckett Jon
(2)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Flanagan David
(2)
Grabis Janusz
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Jakóbik Ireneusz
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Kowalik Małgorzata (ekonomia)
(2)
Krieser Witold
(2)
Lachowski Lech
(2)
Lott Steven F. (1956- )
(2)
Malina Witold
(2)
Mazur Dawid (informatyka)
(2)
Mizerska Anna
(2)
Monk Simon
(2)
Najman Marta
(2)
Percival Harry J. W
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Pilch Piotr
(2)
Rogulski Mariusz
(2)
Roman Adam (informatyk)
(2)
Sarna Katarzyna
(2)
Schildt Herbert
(2)
Schwaber Ken
(2)
Stroud Kenneth A
(2)
Sweigart Al
(2)
Trojan Anna
(2)
Wileńska Agnieszka
(2)
Wojtkowiak Katarzyna
(2)
Zmitrowicz Karolina
(2)
Abelson Harold
(1)
Adamski Tomasz (elektronika)
(1)
Albahari Joseph
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Anzel Wojciech
(1)
Apenuvor Agnieszka
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Auburn Matthew
(1)
Bampakos Aristeidis
(1)
Banach Zbigniew
(1)
Banasiński Antoni (1908-1993)
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Banzi Massimo
(1)
Barteczko Krzysztof (informatyka)
(1)
Bartoszuk Maciej
(1)
Bass Len
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bayarri Jordi (1972- )
(1)
Bayarri Jordi (1972- ). Colección científicos (pol.)
(1)
Bażańska Teresa (matematyka)
(1)
Beazley David M
(1)
Bednarek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Ben-Ari Mordechai (1948- )
(1)
Bereza-Jarociński Bogdan
(1)
Blandy Jim
(1)
Blete Marie-Alice
(1)
Bloch Joshua
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Bochenek Adam
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borowik Barbara
(1)
Borowik Bogdan Edward
(1)
Borowik Wanda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(139)
2010 - 2019
(83)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(5)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(143)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(263)
Język
polski
(262)
angielski
(1)
Odbiorca
Programiści
(51)
Dzieci
(22)
9-13 lat
(20)
6-8 lat
(12)
Informatycy
(11)
14-17 lat
(8)
Analitycy danych
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Młodzież
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
0-5 lat
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Coachowie
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele
(1)
Progamisci
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(112)
Python (język programowania)
(32)
Języki programowania
(31)
Programowanie (informat.)
(22)
Java (język programowania)
(18)
Programy komputerowe
(18)
JavaScript
(15)
Programowanie zwinne
(13)
Algorytmy
(11)
Gry komputerowe
(11)
Programowanie neurolingwistyczne
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Programowanie
(9)
Programowanie (informat.) - podręcznik akademicki
(8)
Strony WWW
(8)
Języki programowania - podręcznik
(7)
Programowanie obiektowe
(7)
Analiza danych
(6)
Aplikacja internetowa
(6)
HTML
(6)
Projektowanie
(6)
Python (informat.)
(6)
Strony WWW - programowanie
(6)
Architektura oprogramowania
(5)
C (język programowania)
(5)
C# (język programowania)
(5)
C++ (język programowania)
(5)
Informatyka
(5)
Matematyka
(5)
Programiści
(5)
Scratch (język programowania)
(5)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(5)
Android (system operacyjny)
(4)
Data science
(4)
Komputery
(4)
Optymalizacja
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Przetwarzanie danych
(4)
R (język programowania)
(4)
Strony WWW - programowanie - podręcznik
(4)
Uczenie maszynowe
(4)
AngularJS
(3)
Aplikacje mobilne
(3)
Arduino (mikrokontroler)
(3)
C# - podręcznik
(3)
Grafika komputerowa
(3)
Internet
(3)
Języki programowania - podręcznik akademicki
(3)
MVC (informat.)
(3)
Mikrokontrolery
(3)
Minecraft
(3)
Myślenie matematyczne
(3)
Praca zespołowa
(3)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(3)
Programowanie liniowe
(3)
Scrum
(3)
Struktury danych - podręcznik akademicki
(3)
Systemy operacyjne mobilne
(3)
jQuery
(3)
.NET
(2)
Algorytmy - podręcznik akademicki
(2)
Aplikacje internetowe
(2)
Baza danych
(2)
Baza danych - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Biblioteka (informatyka)
(2)
C (język programowania) - podręcznik
(2)
C#
(2)
Dane
(2)
Data mining
(2)
Excel
(2)
Git (program komputerowy)
(2)
GitHub (serwis internetowy)
(2)
Grafika trójwymiarowa
(2)
Informatyka - podręcznik akademicki
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Internet rzeczy
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Keras (biblioteka programistyczna)
(2)
Kody
(2)
Komputery - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Kontrola wersji (informatyka)
(2)
Linux
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Mikroserwis
(2)
MySQL (program komputerowy)
(2)
Nauczanie programowane
(2)
OpenCL
(2)
OpenGL
(2)
Organizacja pracy
(2)
PHP
(2)
PHP (język programowania)
(2)
PHP - podręcznik
(2)
Programowanie (informat.) - kontrola
(2)
Programowanie współbieżne
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Przetwarzanie w chmurze
(2)
React.js
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Ruby (język programowania)
(2)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(104)
Poradnik
(22)
Opracowanie
(12)
Ćwiczenia i zadania
(12)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Broszura
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Książka do wypełniania
(4)
Książki mówione
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry komputerowe
(3)
Biografia
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Komiks
(2)
Komiksy
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Powieść dziecięca amerykańska
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka kanadyjska
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(133)
Edukacja i pedagogika
(22)
Zarządzanie i marketing
(12)
Matematyka
(9)
Inżynieria i technika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Informatyka, Technologie Informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
264 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
OpenCL : akceleracja GPU w praktyce / Marek Sawerwain. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 342, [1] s. : il., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [341]-342. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48148 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koduj jak profesjonalista C# / Jort Rodenburg ; przełożył Marek Włodarz. - Warszawa : APN Promise, copyright 2021. - XVIII, 442, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 421-425. Indeks.
Znasz już podstawy, zatem przygotuj się na kolejny etap! Kod C# profesjonalnej jakości jest wydajny, czysty i szybki. Niezależnie od tego, czy budujesz aplikacje biznesowe dla użytkowników, czy usługi backendu dla aplikacji Web, oparte na doświadczeniu praktyczne techniki przedstawione w tej książce pozwalają podnieść umiejętności C# na nowy poziom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla doświadczonych programistów.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 298-301. Indeks.
Wydanie zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla każdego programisty, który chce poprawić swoje umiejętności i pozostać na bieżąco z trendami w programowaniu.
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy i dlaczego używać takich opcjifunkcjonalności, jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robićw swojej codziennej pracy. Poznasz różnetakie aspekty FP:, jak kompozycjęa, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się również wykorzystać zywania FP w celudla zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Teo wszystkieo pozwoli Ci zdobyć cenne umiejętności, które ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawiająca tematy: pisania czytelnego, przyjaznego dla zespołu kodu, opanowania strumieni asynchronicznego i strumieni danych, poprawiania obsługi błędów, event sourcingu i innych wzorców programowania funkcyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67976 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [271]-272. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 60757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy niektórych rozdziałach.
W tym poradniku, skierowanym do początkujących i doświadczonych programistów języka C, zawarto wiele informacji o podejmowaniu decyzji projektowych, pokazano też krok po kroku, jak wpływają one na tworzenie złożonego oprogramowania. Znajdziesz tu odpowiedzi na trudne pytania o projektowanie struktury programów w C, obsługę błędów czy tworzenie elastycznych interfejsów. Liczne wskazówki i przykłady ułatwią Ci przekładanie wiedzy projektowej na działające implementacje. Druga część książki stanowi omówienie zastosowania licznych wzorców projektowych z języka C do tworzenia większych aplikacji. Dowiesz się, jakie wzorce stosuje się w konkretnych sytuacjach, a także w jaki sposób mogą ułatwić Ci pracę dzięki wskazywaniu dobrych decyzji projektowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63281 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 293-294.
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zostały dodane obszerne przykłady w Pythonie, wytłumaczono, w jaki sposób stosować poszczególne metody statystyczne w problemach data science, a także jak ich nie używać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 204.
Naucz się tworzyć prawdziwe gry komputerowe! Uwielbiasz grać? Interesujesz się programowaniem? Nie możesz się oderwać od komputera? Świetnie! Uwolnij swoją kreatywność i zacznij tworzyć własne gry z Robloxem. Ta książka pomoże Ci postawić pierwsze kroki w środowisku Roblox Studio i poprowadzi Cię przez wszystkie etapy pracy nad grą. Stworzysz wirtualny świat, powołasz do życia barwne postaci, przygotujesz ciekawe scenariusze i przeżyjesz niesamowitą przygodę, jaką jest programowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Zaktualizowane wydanie znakomitego podręcznika dla programistów. Zawiera zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR), a także biblioteki klas .NET 5 Base Class Library (BCL). Nowe składniki języka C# 9.0 i związanej z nim platformy specjalnie oznaczono, dzięki czemu książka może też służyć jako podręcznik do nauki C# 8.0 i C# 7.0. Znalazły się tu precyzyjne opisy pojęć i przypadków użycia z naciskiem na praktyczność zastosowań. Sporo uwagi poświęcono dość trudnym tematom, jak współbieżność, bezpieczeństwo i dostęp do funkcji systemu operacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71508 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej