Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Jankowska Paulina
(1)
Kessler David A. (1951- )
(1)
Mair Carolyn
(1)
Markiewicz Katarzyna (psycholog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Dietetyczne środki spożywcze
(1)
Kompulsywne objadanie się
(1)
Moda
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Praca
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Suplementy diety
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zarządzanie
(1)
Zwyczaje żywieniowe
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia przemysłowa / Katarzyna Markiewicz. - Warszawa : "Difin", 2014. - 216 s. : il., fot. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [195]-216.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The psychology of fashion / Carolyn Mair. - London : Routledge, 2018. - [10], 140 stron ; 20 cm.
(The psychology of everything)
Indeks.
Książka w języku angielskim. The Psychology of Fashion offers an insightful introduction to the exciting and dynamic world of fashion in relation to human behaviour, from how clothing can affect our cognitive processes to the way retail environments manipulate consumer behaviour. The book explores how fashion design can impact healthy body image, how psychology can inform a more sustainable perspective on the production and disposal of clothing, and why we develop certain shopping behaviours. With fashion imagery ever present in the streets, press and media, The Psychology of Fashion shows how fashion and psychology can make a positive difference to our lives.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Kreując jedzenie, producenci i restauratorzy wykorzystują składniki i techniki, które sprawiają, że staje się ono dla nas wyjątkowo smakowite i pobudza nasz układ nagrody. W efekcie, choć nie odczuwamy głodu, nadal chcemy jeść. Supersmaczne jedzenie przejmuje panowanie nad naszym apetytem i naszymi odruchami, a producenci żywności nad naszymi portfelami. David Kessler, doświadczony lekarz i polityk, który w rządzie Stanów Zjednoczonych toczył boje przeciwko przemysłowi tytoniowemu, teraz demaskuje praktyki przemysłu spożywczego i restauracyjnego, chwytające nas w pułapkę naszej biologii, i szuka odpowiedzi na pytanie, jak się z niej uwolnić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 613 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej