Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(42)
Forma i typ
Książki
(41)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
wypożyczone
(11)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(14)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(31)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Brzeziński Jerzy (1947- )
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Sarnacka-Smith Anna
(2)
Arwaniti Anna
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloom Peter (nauki społeczne)
(1)
Bowman Alisa
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Błaż Agata
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chang Jill
(1)
Conley Chip (1960- )
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Crocco Kate
(1)
Doroba Anita
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Filipczuk Magdalena
(1)
Filipczuk Michał
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gini Al (1944- )
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Green Ronald Michael
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kellerman Gabriella Rosen
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Konieczka Alka
(1)
Krzak Maciej
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Lindner Reinhard (1967- )
(1)
Mackay Charles (1814-1889)
(1)
Madej Wojciech
(1)
Markiewka Tomasz (1986- )
(1)
McGowan Bill
(1)
Merrill Rebecca R
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Murray Kevin (1928- )
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piotrowska Joanna (tłumacz)
(1)
Prokurat Sergiusz
(1)
Pydych Magdalena
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Ratajczak Zofia (1937- )
(1)
Rhodes Carl (1967- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seligman Martin E. P. (1942- )
(1)
Sheetz-Runkle Becky
(1)
Siegel Eric
(1)
Smith Bradley P
(1)
Sutherland Rory
(1)
Szadkowski Paweł
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Taleb Nassim Nicholas (1960- )
(1)
Tarasiewicz Mirosław
(1)
Tett Gillian
(1)
Uchnast Zenon (1939- )
(1)
Unterschuetz Alicja
(1)
Van Camp Jason B. A
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zwoliński Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(41)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Freelancer
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Psychologia biznesu
(29)
Przywództwo
(13)
Etyka biznesu
(11)
Sukces
(6)
Zarządzanie
(6)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Decyzje
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psycholodzy
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zaufanie
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Artyści
(1)
Asymetria informacji
(1)
Charakter
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Chorzy w stanach terminalnych - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Cnota (filoz.)
(1)
Coaching
(1)
Crocco, Kate
(1)
Decyzje - gospodarka
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dudek, Zenon Waldemar (1957- )
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Empatia
(1)
Etyka biznesu - podręcznik akademicki
(1)
Giełda
(1)
Handel
(1)
Historia gospodarcza
(1)
Informacja gospodarcza - a zarządzanie
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Intuicja
(1)
Inwestycje
(1)
Kariera
(1)
Kobieta - praca - psychologia
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys gospodarczy - 21 w.
(1)
Kryzys psychiczny
(1)
Kultura
(1)
Law, John (1671-1729)
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje - zarządzanie
(1)
Oszuści
(1)
Perswazja
(1)
Pokonywanie strachu
(1)
Postęp techniczny
(1)
Poznanie
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prognozy gospodarcze
(1)
Przedsiębiorcy - psychologia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość (postawa) - psychologia
(1)
Przywództwo - wydawnictwo popularne
(1)
Psycholodzy - etyka - podręcznik akademicki
(1)
Psychologia - szkolnictwo wyższe - podręcznik akademicki
(1)
Psychologia jungowska
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia sądowa
(1)
Psychologia sądowa - a etyka - podręcznik akademicki
(1)
Psychologia sądowa - etyka - podręcznik akademicki
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rysunek
(1)
Ryzyko
(1)
Samuraje
(1)
Siły specjalnego przeznaczenia
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Stres zawodowy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(5)
Poradniki
(3)
Antologia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Psychologia
(9)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 385-398. Indeks.
W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ciekawa książka adresowana nie tylko do menedżerów najwyższego szczebla, ale także do entuzjastów technologii, studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem. Analiza predykcyjna - jak dowodzi autor - pozwala ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, optymalizować media społecznościowe, a nawet wygrywać wybory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-365.
Autor, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że sxkuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizacje w przestrzeni handlu takich wartości, jak uczciwość i prawda, działanie pozbwawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Komunikowanie - zarządzanie Zarządzanie - psychologia Przywództwo - socjologia
Książka dla osób zainteresowanych zarządzaniem w biznesie. Autor przeprowadził rozmowy z liderami największych brytyjskich firm, w których wskazują oni, jak istotne jest rozwijanie swoich zdolności komunikacyjnych i stworzenie ram dla przywództwa i działań w oparciu o misję i wartości, wymieniają zasady skutecznej komunikacji przywódców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest o tym jak uprawiać marketing, bo takich książek są tysiące. Ta książka jest o tym, jak zorganizować marketing w taki sposób, żeby stał się strategicznym partnerem w biznesie, by aktywnie budował przewagę rynkową firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66895 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji. Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu / MT Biznes)
Autor, Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Złamał on system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie - kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Odkryte przez Autora kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu )
Rozwiń pięć psychologicznych supermocy, które już niedługo staną się kluczowe w życiu zawodowym, oraz dowiedz się, jak wykształcić umysł jutra - przystosowany do wyzwań stawianych przez zmienne środowisko pracy. Automatyzacja, globalizacja i restrukturyzacja to nowa trójca obecnej rzeczywistości zawodowej. Żyjemy w świecie, w którym możemy stracić pracę, bo jakaś apka albo sztuczna inteligencja okaże się lepszym pracownikiem. Dlatego warto wiedzieć, jakie umiejętności i kompetencje pozwolą nam osiągać sukcesy zawodowe - zarówno dziś, jak i w niepewnej przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 74383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes czyli Kupa ludzi / Miłosz Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo "Zwierciadło", copyright 2010. - 227, [5] stron : 21 cm.
(Psyche - Zwierciadło)
Poradnik zarządzania pracą zespołową nie tylko w biurze, ale traktowania jako zespół wszystkich z bliskiego otoczenia - także rodziny. Ciekawe ujęcie znanego tematu odpowiedniego kształtowania stosunków międzyludzkich przedstawione za pomocą żartu i anegdoty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka “Przez błędy do sukcesu — zbuduj swój kobiecy biznes” to nietypowy poradnik dla kobiet, o tym, jak budować biznes. Lekcje, które zostawiłam tutaj, są wnioskami wynikającymi z posiadanej wiedzy oraz błędów, które osobiście popełniłam w swoich firmach. Dowiesz się, dlaczego kondycja Twojej psychiki jest tak ważna podczas budowania biznesu. Znajdziesz t wskazówki dotyczące podstawowych czynności, które musisz wykonać, zanim zaczniesz jeszcze działać. Przekonasz się, że strategia biznesowa jest najważniejszym elementem wpływającym na funkcjonowanie Twojej firmy. Przeczytasz o problemach i sytuacjach, o których nie mówi się głośno w świecie biznesu. Zrozumiesz, że Twoje wątpliwości są zarówno moimi wątpliwościami, jak i innych kobiet. Nabierzesz chęci na świadome prowadzenie firmy na własnych zasadach i zgodnie ze swoimi wartościami. Dzięki tej książce odkryjesz moc bycia autentyczną i prawdomówną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżer samuraj : intuicja jako klucz do sukcesu / Reinhard Lindner ; przełożył Tomasz Gabiś. - Wydanie II (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : PWN, 2019. - 268, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Poradnik w przystępny sposób wskazuje, jak można zastosować wartości samurajów, takie jak m.in. honor, odwaga, szacunek, uczciwość we współczesnym zarządzaniu firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68555 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 337-341. Indeks.
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia – na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. "Siła empatii uczy", jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć inne kultury, lecz także spojrzeć na własne otoczenie z nowej perspektywy. Pokazuje, jak ta prosta, a zarazem rewolucyjna strategia przysłużyła się firmom takim jak Intel, Nestlé, General Motors, Procter & Gamble, Mars, Danica czy wielu innym, oraz jak można ją wykorzystać na co dzień zarówno w życiu, jak i w biznesie. Nie wiesz, jak się zachować na spotkaniu z przedstawicielami zagranicznej firmy? Chcesz zrozumieć fenomen ekonomiczny Doliny Krzemowej? A może oglądasz obrady sejmu i zastanawiasz się, czy za chaotycznymi wystąpieniami niektórych polityków kryje się starannie przemyślana strategia? Jeśli chcesz się nauczyć, jak ważna jest empatia w biznesie i w codziennym życiu, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77326 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - XXI, [1], 590 stron : ilustracje ; 29 cm.
Bibliografia na stronach 503-564. Indeks.
Zbiór tekstów na temat historii psychologii biznesu, jej etyki, metodologii, wzorów karier zawodowych i indywidualnego rozwoju pracownika (łącznie z etapem bezrobocia i powrotu na rynek pracy), psychologii przedsiębiorczości, psychologii pracy, kwestii związanych z organizacją (m.in. modele przywództwa, sprawiedliwość w organizacji, społeczna odpowiedzialność biznesu) i człowiekiem w organizacji oraz psychologii konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.657/658 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców nowe wydanie przełomowego dzieła „Przywództwo wyższego stopnia”, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywódców. W nowym wydaniu znalazły się porady dotyczące wzmacniania wyników indywidualnych i wyników całej organizacji z wykorzystaniem coachingu, a także wskazówki z zakresu budowania kultury organizacji, która sprzyja wydobywaniu z ludzi tego, co w nich najlepsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w biznesie : czego możemy się nauczyć od artystów / Lechosław Garbarski. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 335 stron : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Dla przedsiębiorców i menedżerów.
Bibliografia, netografia na stronach 315-323.
Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspirację dla osób związanych z biznesem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Bibliografia prac Zenona Waldemara Dudka na stronie 291 i bibliografia na stronach 287-289.
Autor książki jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów. Po mistrzowsku przedstawiono głębszy sens tej teorii w rozumieniu istoty trudności, z którymi spotykają się liderzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie wizualne w biznesie : ty też potrafisz rysować / Karolina Jóźwik, Szymon Zwoliński. - Wydanie w oprawie zintegrowanej. - Warzawa : MT Biznes, 2019. - 175, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronie 175.
Poradnik stosowania prostych rysunków w wystąpieniach biznesowych. Zawiera między innymi alfabet i słownik myślenia wizualnego oraz przykłady technik i obrazków używanych w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 373-377. Indeks.
Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności. Autor na nowo definiuje, co to znaczy zrozumieć świat, odnieść sukces w zawodzie, współtworzyć rzetelne i sprawiedliwe społeczeństwo, umieć wykrywać nonsensy i wpływać na innych. W sposób zarówno przystępny, jak i obrazoburczy, rzuca wyzwanie wielowiekowym przekonaniom na temat cnót tych, którzy stoją na czele wojskowych interwencji, dokonują inwestycji finansowych oraz promują religijne wyznania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67703 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej