Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(13)
Autor
Ociepka Beata (1964- )
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Banaszek Tomasz
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bland Michael
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Rydel Maciej (1943- )
(1)
Siara Olga
(1)
Theaker Alison
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wragg David William
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Public relations
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Public relations - podręcznik akademicki
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Inicjatywy lokalne - Polska - od 2004 r.
(1)
Internet - a promocja handlowa - zagadnienia
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Komunikacja polityczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja społeczna - a środki masowego przekazu
(1)
Komunikacja społeczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing społecznościowy - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing terytorialny - Polska - od 2004 r.
(1)
Miasta - marketing - Polska - od 2004 r.
(1)
Opinia publiczna
(1)
Portal internetowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Portal społecznościowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Promocja handlowa - podręcznik
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations - a dziennikarstwo
(1)
Public relations - a dziennikarze - Polska
(1)
Public relations - a polityka - podręcznik
(1)
Public relations - a reklama - podręcznik
(1)
Public relations - a samorząd terytorialny
(1)
Public relations - a samorząd terytorialny - Polska - od 2004 r.
(1)
Public relations - a środki masowego przekazu
(1)
Public relations - a środki masowego przekazu - Polska
(1)
Public relations - a środki masowego przekazu - podręcznik
(1)
Public relations - badanie - Polska
(1)
Public relations - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Public relations - badanie - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Public relations - etyka - Polska
(1)
Public relations - metody
(1)
Public relations - podręcznik
(1)
Public relations - zagadnienia
(1)
Public relations w internecie - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Radiofonia - a public relations - podręcznik akademicki
(1)
Reklama - a public relations - podręcznik
(1)
Reklama internetowa - zagadnienia
(1)
Samorząd terytorialny - a public relations
(1)
Samorząd terytorialny - a public relations - Polska - od 2004 r.
(1)
Samorząd terytorialny - a środki masowego przekazu
(1)
Sponsoring - a public relations
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - badanie - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Społeczności lokalne - a środki masowego przekazu
(1)
Turystyka - marketing - Polska - od 2004 r.
(1)
Środki masowego przekazu - a komunikacja społeczna
(1)
Środki masowego przekazu - a polityka
(1)
Środki masowego przekazu - a public relations
(1)
Środki masowego przekazu - a public relations - podręcznik
(1)
Środki masowego przekazu - a reklama - podręcznik
(1)
Środki masowego przekazu - a samorząd terytorialny
(1)
Środki masowego przekazu - a społeczności lokalne
(1)
Środki masowego przekazu - marketing
(1)
Środki masowego przekazu - podręcznik akademicki
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46517 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Myśl o Kulturze)
Bibliografia na stronie 25. Indeksy.
Pionierska publikacja, po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu, która jest aktualnym wykładem ujawniającym retrospektywnie trwałość i efektywność oddziaływań komunikacyjnych na odbiorcę w wieku rewolucji mediów. Autor określa w niej horyzonty funkcjonalności zawodu doradcy public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61960 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej