Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Dostępność
dostępne
(32)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(32)
Autor
Budzyński Wojciech
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Ambler Tim
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Black Sam ( -1999)
(1)
Bloom Robert H
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Gregory Anne
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Hyken Shep
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kocójowa Maria (1939- )
(1)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lodish Leonard M
(1)
Loska Magdalena
(1)
Ludwiczak Witalis (1910-1988)
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Matyja Piotr
(1)
Miotk Anna
(1)
Morgan Howard Lee (1945- )
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Piechota Grażyna
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Podobas Izabela
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rosen Emanuel S
(1)
Seda Catherine
(1)
Siara Olga
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Public relations
(14)
Public relations - metody
(5)
Marketing - metody
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Public relations w internecie
(4)
Reklama - metody
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Public relations - a reklama
(2)
Reklama - a public relations
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja - a public relations
(1)
Banki - marketing - materiały konferencyjne
(1)
Bibliotekarstwo - zarządzanie - metody
(1)
Blogi
(1)
Ceny - polityka
(1)
Etyka - a public relations - materiały konferencyjne
(1)
Gospodarka - etyka
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel - zarządzanie
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja naukowa - zarządzanie - metody
(1)
Innowacje - marketing
(1)
Innowacje - stosowanie - marketing
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interakcje społeczne - zagadnienia - 20-21 w.
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka - 20-21 w.
(1)
Kadry - polityka
(1)
Komunikacja polityczna - Stany Zjednoczone - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia
(1)
Komunikacja społeczna - szkolnictwo - Polska - od 2001 r.
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w.
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - psychologia
(1)
Marketing partnerski - poradnik
(1)
Marketing polityczny - metody
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Myślenie twórcze - poradnik
(1)
Negocjacje - podręcznik akademicki
(1)
Nowy produkt - marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Opinia publiczna - a public relations
(1)
Opinia publiczna - a reklama
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations - 20-21 w.
(1)
Public relations - Stany Zjednoczone - 20-21 w.
(1)
Public relations - a administracja - metody
(1)
Public relations - a etyka
(1)
Public relations - a etyka - materiały konferencyjne
(1)
Public relations - a polityka
(1)
Public relations - a samorząd terytorialny
(1)
Public relations - badanie - metody
(1)
Public relations - bibliotekarstwo
(1)
Public relations - materiały konferencyjne
(1)
Public relations - metody - materiały konferencyjne
(1)
Public relations - podręcznik akademicki
(1)
Public relations - poradnik
(1)
Public relations - prawo - Polska
(1)
Public relations - szkolnictwo - Polska - od 2001 r.
(1)
Public relations - teoria
(1)
Reklama
(1)
Reklama - socjologia
(1)
Reklama internetowa - podręcznik akademicki
(1)
Rozmowa - a marketing
(1)
Samorząd terytorialny - a public relations
(1)
Socjotechnika - metody
(1)
Socjotechnika - metody - 20-21 w.
(1)
Społeczeństwo informacyjne - badanie - metody - podręcznik akademicki
(1)
Społeczeństwo informacyjne - podręcznik akademicki
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu - podręcznik akademicki
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stany Zjednoczone - socjologia - 20-21 w.
(1)
Strony WWW - a reklama
(1)
Szkolnictwo - zarządzanie - metody - Polska - od 2001 r.
(1)
Służba zdrowia - marketing - materiały konferencyjne
(1)
Uzależnienie od komputera - podręcznik akademicki
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie - a public relations
(1)
Zarządzanie - metody
(1)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Zarządzanie - psychologia
(1)
Zarządzanie kryzysowe - Polska - od 2001 r.
(1)
Zarządzanie kryzysowe - metody
(1)
32 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-297.
Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania w public relations : wprowadzenie / Anna Miotk. - Warszawa : "Difin", 2012. - 231 s. : il., rys. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [223]-231.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Myśl o Kulturze)
Bibliografia na stronie 25. Indeksy.
Pionierska publikacja, po raz pierwszy w polskim tłumaczeniu, która jest aktualnym wykładem ujawniającym retrospektywnie trwałość i efektywność oddziaływań komunikacyjnych na odbiorcę w wieku rewolucji mediów. Autor określa w niej horyzonty funkcjonalności zawodu doradcy public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44788 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61744 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego = Research Reports of Librarianship and Information Studies of the Jagiellonian University. / red. nauk. Maria Kocójowa)
Streszcz., wstęp i spis treści również ang. Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mity PR-u : czy nie ma złej sławy? / Rich Leigh ; tekst przełożyła Aleksandra Ożarowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XVII, [1], 316 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja wyjaśnia mity istniejące wewnątrz i na zewnątrz branży PR, które zdaniem Autora biorą się z braku jej zrozumienia. Książka jest przewodnikiem dla studentów, przedsiębiorców oraz PR-owców, rozwiewającym wątpliwości dotyczące public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52594 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej