Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(15)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Scott David Meerman (1961- )
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Grunig James E
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Płatek Paweł Piotr
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Seda Catherine
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Public relations w internecie
(13)
Marketing elektroniczny
(6)
Marketing społecznościowy
(3)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Public relations
(2)
Reklama internetowa
(2)
Blogi
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje - stosowanie - marketing
(1)
Internet
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka - 20-21 w.
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Komunikacja społeczna - etyka
(1)
Komunikacja społeczna - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - teoria - podręcznik
(1)
Komunikowanie marketingowe - a public relations
(1)
Marketing elektroniczny - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing społecznościowy - zarządzanie
(1)
Portal internetowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Portal społecznościowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Prezentacje i wystąpienia - podręcznik
(1)
Promocja handlowa - metody
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Public relations - a dziennikarze - poradnik
(1)
Public relations - a komunikacja społeczna
(1)
Public relations - etyka
(1)
Public relations - metody
(1)
Public relations - podręcznik
(1)
Public relations - poradnik
(1)
Public relations w internecie - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Public relations w internecie - podręcznik
(1)
Public relations w internecie - poradnik
(1)
Reklama - metody
(1)
Sponsoring - poradnik
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Strony WWW - a reklama
(1)
Twitter
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wywiad dziennikarski - organizacja - poradnik
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-297.
Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57537 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie. Książka nie tylko dla marketerów i specjalistów PR, którzy muszą orientować się w nowych technikach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52501 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59968 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57393 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja podejmuje zagadnienia odnoszące się do obywatela, jego miejsca i roli, jaką odgrywa czy też może odgrywać w Internecie. Może być pomocą dla nauczycieli oraz dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych. Dla każdego, kto sięgnie po tę pozycję, może stanowić pomoc w refleksji nad byciem odpowiedzialnym użytkownikiem i twórcą treści w przestrzeni, jaką jest Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Gatunek
Hasło UKD: Portale internetowe-poradnik Komunikacja społeczna-poradnik Marketing-poradnik Public relations-poradnik
Publikacja napisana w lekkim, felietonowym stylu. Autor podpowiada jak wykorzystać portal do komunikacji, aby odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia na stronach 177-178.
Książka przybliża zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52209 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej