Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(18)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Barfoot Caroline
(1)
Barta Janusz (1947- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Boniecka Barbara
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Granat Anna
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Jeziński Marek
(1)
Król Hanna
(1)
Kuligowski Waldemar (1972- )
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lewis Herschell Gordon (1926- )
(1)
Mahon Nik
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Matlak Andrzej (1965- )
(1)
Nelson Carol
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Patrzałek Wanda (1955- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Rydel Maciej (1943- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Zwierzchowski Piotr (1972- )
(1)
Zwoliński Andrzej (1957- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Środki masowego przekazu
(5)
Reklama
(4)
Internet
(2)
Reklama - a środki masowego przekazu
(2)
Reklama - planowanie
(2)
Reklama - socjologia
(2)
Teatr - socjologia
(2)
Środki masowego przekazu - a przemoc
(2)
Środki masowego przekazu - a reklama
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Baza danych
(1)
Big Brother - recepcja
(1)
Budownictwo miejskie - socjologia
(1)
Ciało ludzkie - w sztuce
(1)
Czasopisma elektroniczne - szkice
(1)
Czasopisma francuskie - historia - od 1989 r. - szkice
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie - historia - od 1989 r. - szkice
(1)
Dane osobowe
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko - a reklama telewizyjna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edytorstwo - prawo - Polska - stan na 2003 r.
(1)
Feminizm - a środki masowego przekazu
(1)
Film
(1)
Film - a kościół
(1)
Film - a kultura audiowizulna
(1)
Film amerykański - tematyka - 20 w.
(1)
Fotografia - a kultura audiowizualna
(1)
Gazety - digitalizacja - szkice
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Graffiti
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Ikonografia chrześcijańska - a teologia
(1)
Indianie - w filmie - Stany Zjednoczone
(1)
Internet - a kultura audiowizualna
(1)
Internet - a promocja handlowa - zagadnienia
(1)
Internet - socjologia
(1)
Internet - socjologia - szkice
(1)
Intertekstualność
(1)
Język polski
(1)
Komputery - a kultura audiowizualna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja polityczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - a kultura audiowizualna
(1)
Komunikacja społeczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik
(1)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - prawo
(1)
Kultura - socjologia - 20-21 w.
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura audiowizualna - a przemoc
(1)
Kultura audiowizualna - socjologia
(1)
Kultura audiowizualna - zagadnienia
(1)
Kultura masowa - szkice
(1)
Kultura masowa - zagadnienia - 20 w.
(1)
Literatura - a internet - szkice
(1)
Malarstwo (szt.plast.) - a kultura audiowizualna
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta - architektura - socjologia
(1)
Muzealnictwo
(1)
Muzyka - recepcja - Polska - do 1989 r.
(1)
Narracja - zagadnienia
(1)
Ochrona konsumenta - podręcznik akademicki
(1)
Oświata - szkice
(1)
Pornografia - a kultura audiowizualna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawo autorskie - Polska
(1)
Prawo autorskie - Polska - stan na 2003 r.
(1)
Prawo handlowe - Polska - stan na 2003 r.
(1)
Prawo prasowe - Polska - stan na 2003 r.
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Promocja handlowa - podręcznik
(1)
Public relations
(1)
Public relations - a reklama - podręcznik
(1)
Public relations - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Public relations - badanie - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Reklama - a konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Reklama - a przemoc
(1)
Reklama - a public relations - podręcznik
(1)
Reklama - a środki masowego przekazu - prawo - Polska
(1)
Reklama - język
(1)
Reklama - metody
(1)
Reklama - podręcznik
(1)
Reklama internetowa - szkice
(1)
Reklama internetowa - zagadnienia
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rzeźba - a kultura audiowizualna
(1)
Semiotyka
(1)
Semiotyka - a środki masowego przekazu
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - badanie - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Sztuka - socjologia
(1)
Teatr - a kościół
(1)
Tekst - badanie
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39585 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie reklamą / pod redakcją Bogusława Nierenberga. - Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015. - 275, [1] s. ; il., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
(Teksty Kultury)
BIbliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenia w języku angielskim.
Bibliografia przy pracach.
Publikacja poświęcona wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67395 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40918 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyfryzacja życia w erze Big Data : człowiek, biznes, państwo / Jerzy Surma. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 124 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 119-124.
Publikacja omawiająca, na podstawie badań naukowych zjawisko cyfryzacji, jego potencjał, wpływu na życie pojedynczej osoby jak i społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65550 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52886 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej