Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(7)
Autor
Maksymiuk Renata
(2)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Boniecka Barbara
(1)
Granat Anna
(1)
Głażewski Michał
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kielar-Turska Maria (1942- )
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Linn Susan (1948- )
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Reklama
(4)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko - a reklama - psychologia
(2)
Marketing
(2)
Reklama - a dziecko - psychologia
(2)
Dziecko - a reklama
(1)
Dziecko - psychologia
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka
(1)
Etyka - psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korupcja - a osobowość
(1)
Nauczyciele - szkolenie - 21 w.
(1)
Osobowość - a korupcja
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemoc w szkole - zapobieganie
(1)
Przemoc w szkole - zwalczanie
(1)
Psychologia - metody
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia rozwojowa - historia - Polska
(1)
Płeć kulturowa
(1)
Reklama - a dziecko
(1)
Reklama - dziecko - psychologia
(1)
Reklama - psychologia
(1)
Rodzice - a szkolnictwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Studenci - psychologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Szkolnictwo - socjologia
(1)
Szuman, Stefan (1889-1972) - twórczość
(1)
Tożsamość płciowa - socjologia
(1)
Uczniowie - wychowanie
(1)
Umysł - psychologia
(1)
Zmiana społeczna - Polska - 20-21 w.
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Komunikacja społeczna - socjologia Reklama Socjologia dziecka Psychologia dzieci i młodzieży
Co lubi, chce mieć i na co reaguje pozytywnie twoje dziecko? Autor, znawca "świata opakowań" i marek, wyjaśnia mechanizmy działania techniki marketingu i tłumaczy, jak na dzieci oddziałuje wszechwładna reklama - filmów, gier komputerowych, słodyczy, zabawek, sprzętu sportowego. Ten świat może być ładny i przyjazny, i wcale nie musi ogłupiać. Trzeba go poznać, by nie stracić wpływu na dziecko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Ciekawy, bezkompromisowy tekst na temat ciemnych stron marketingu, wielkich korporacjach nastawionych na zysk. Przystępny, felietonowy styl, dotyczy głównie realiów amerykańskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Pomimo rosnącej liczby badań naukowych wyliczających krzywdy wynikające z nadmiernego zanurzenia w nieregulowanym, potężnie uwodzicielskim i ukierunkowanym na zyski świecie przemysłu „kid-tech", czyli technologii dla dzieci, technologie cyfrowe były już głęboko zakorzenione w życiu dzieci jeszcze przed pandemią COVID-19. W książce „Kto wychowuje nasze dzieci?" Linn - jedna z czołowych światowych ekspertek ds. wpływu Big Tech oraz przemysłu technologicznego na dzieci - zgłębia przyczyny oraz konsekwencje tej monumentalnej zmiany w kierunku zdigitalizowanego, skomercjonalizowanego dzieciństwa, skupiając się na wartościach, relacjach oraz nauce. Dzieci stają się lukratywną pożywką dla szeregu firm technologicznych, społecznościowych czy produkujących zabawki, począwszy od producentów eksploatacyjnych gier, przez platformy mediów społecznościowych, po technologię „edukacyjną" i markowe programy szkolne o wątpliwej skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76213 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej