Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(4)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(22)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Burska Katarzyna
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Brach Bartłomiej
(1)
Bugajski Marian (1949- )
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Cone Steve (1950- )
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dąbrowicz Elżbieta
(1)
Fog Klaus
(1)
Ginter Joanna
(1)
Gruszczyński Włodzimierz
(1)
Grębowiec Jacek (1976- )
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Hołota Marcin
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Maciejewski Janusz (1930-2011)
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Majkowska Grażyna (1954- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sadza Agata
(1)
Spychalska Marta
(1)
Steciąg Magdalena
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sztachelska Jolanta (1957- )
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Świtała-Cheda Mirosława
(1)
Świątek Jerzy (1961- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Studenci
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Dziennikarze
(1)
Temat
Reklama
(11)
Język polski
(7)
Reklama - język
(7)
Marketing
(4)
Slogany reklamowe
(4)
Reklama - język - Polska
(3)
Firma (nazwa) - reklama
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Reklama - metody
(2)
Brandstaetter, Roman (1906-1987) - język
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Dziennikarstwo - metody
(1)
Dziennikarze - praca - organizacja
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Gutowski, Walerian ( -1693) - język
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Internet - język
(1)
Internet - socjologia - Polska
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Intertekstualność
(1)
Język
(1)
Język angielski - a język polski
(1)
Język polski - dialekty i regionalizmy - materiały konferencyjne
(1)
Język polski - socjologia
(1)
Język polski - socjologia - 20-21 w.
(1)
Język polski - stylistyka - historia - materiały konferencyjne
(1)
Język polski - słownictwo
(1)
Język polski - zagadnienia
(1)
Kazania - język - Polska
(1)
Kisielewski, Stefan (1911-1991) - język
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - 20-21 w.
(1)
Konopnicka, Maria (1842-1910) - język
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Kreatywność
(1)
Lelewel, Joachim (1786-1861) - język
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855) - język
(1)
Mochnacki, Maurycy (1803-1834) - język
(1)
Mowy polskie - język
(1)
Narracja - zagadnienia
(1)
Nazwy własne
(1)
Norma językowa - Polska - 20-21 w.
(1)
Olbratowski, Tomasz - język - materiały konferencyjne
(1)
Orzechowski, Stanisław Okszyc (1513-1566) - "Turcyk" - język
(1)
Perswazja - język - Polska
(1)
Polityka
(1)
Potocki, Stanisław Kostka (1755-1821) - język
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Public relations
(1)
Publicystyka - rodzaje i gatunki
(1)
Radiofonia - marketing
(1)
Radziwiłł, Albrycht Stanisław (1593-1656) - język
(1)
Reklama - język - Polska - 20-21 w.
(1)
Reklama - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Reklama - prawo - Polska
(1)
Reklama - prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Reklama - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Reklama - terminologia
(1)
Reklama prasowa - język
(1)
Reklama prasowa - psychologia
(1)
Reklama prasowa - socjologia
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Retoryka - historia - Polska
(1)
Rubinkowski, Jakub Kazimierz (1668-1749) - język - materiały konferencyjne
(1)
Semiotyka
(1)
Semiotyka - a środki masowego przekazu
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916) - "Ogniem i mieczem" - język
(1)
Skarga, Piotr (1536-1612) - "Żywota świętych" - język
(1)
Składnia
(1)
Slogany polityczne
(1)
Sobieski, Jakub (1588-1646) - "Peregrynacja po Europie" - język - materiały konferencyjne
(1)
Socjolingwistyka
(1)
Starowolski, Szymon (1588-1656) - "Arka Testamentu" - język
(1)
Starość
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Stylistyka
(1)
Szujski, Józef (1835-1883) - język
(1)
Słownik polski
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Tekst - badanie
(1)
Tekst - teoria
(1)
Telewizja - marketing
(1)
Towary - reklama
(1)
Twardowski, Samuel (ante 1600-1661) - "Satyra na twarz Rzeczypospolitej" - język
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie - socjologia - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Wicherek, Zbigniew (1913-1992) - "W cieniu dębów" - język - materiały konferencyjne
(1)
Wincenty Kadłubek (bł. ; 1150-1223) - "Kronika polska" - język
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wujek, Jakub (1541-1597) - "Postilla catholica" - język
(1)
Wywiad dziennikarski - metody
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki masowego przekazu - język
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Drohobycz (Ukraina) - język - materiały konferencyjne
(1)
Mazowsze - język - materiały konferencyjne
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg) - język - materiały konferencyjne
(1)
Stoczek (woj. mazowieckie, pow. Węgrów ; okręg) - język - materiały konferencyjne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [141]-143.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Ta książka mówi o perswazyjnym użyciu języka w reklamie. Może to być instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznać próby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : "Novae Res", cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną! / Darek Puzyrkiewicz. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 200 stron ; 21 cm.
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Warszawa ; Bydgoszcz : "Branta", 2000. - 205, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39589 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54671 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43676 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62599 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63081 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu i komunikacji społecznej.
Bibliografia na stronach 313-317.
W pracy autor proponuje różne możliwości dotarcia do klienta. Różne wizje możliwej z nim narracji. Publikacja adresowana jest do wszystkich twórców reklamy, do wszystkich konsumentów produktów i usług, ale przede wszystkim dla studentów kierunków zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 659
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 204, [3] strony, [12] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 191-196.
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy pragmalingwistycznej jest słusznym wyborem autora, użycie narzędzi pragmatyki pozwala bowiem zrozumieć zarówno funkcje aktów reklamy, jak i procesy ich oddziaływania na odbiorcę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 271-283.
"Monografia (...) wpisuje się w ciąg prac poświęconych problematyce wykorzystania narzędzi lingwistycznych w tekstach reklamowych. Jej zalety to jednorodny bogaty materiał źródłowy (600 pstów internetowych marki Lidl opublikowanych na portalu społecznościowym Facebook w określonym przedziale czasowym), szeroka perspektywa metodologiczna, jasny przekaz dotyczący postępowania badawczego, dobrze dobrana ilustracja materiałowa - zarówno warstwy słownej, jak i ikonicznej, przekonujące wnioski. Ciekawym pomysłem na konstrukcję monografii jest podział na dziesięć wykładów, z których każdy dotyczy odrębnej problematyki (ogólne podstawowe informacje o reklamie, komunikowanie się a przekaz reklamowy, perswazja, kategoryzowanie w reklamie, słownictwo i frazeologia, składnia i in.)." (z recenzji prof. dr hab. Anny Piotrowicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53232 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej