Form of Work
Książki
(31)
Status
available
(31)
unavailable
(2)
Branch
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
Czytelnia nr III
(27)
Author
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Grębowiec Jacek (1976- )
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Brach Bartłomiej
(1)
Bugajski Marian (1949- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cone Steve (1950- )
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dąbrowicz Elżbieta
(1)
Fog Klaus
(1)
Francuz Piotr (1960- )
(1)
Ginter Joanna
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Gruszczyński Włodzimierz
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Hołota Marcin
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwiatkowski Robert
(1)
Lane W. Ronald (1940- )
(1)
Maciejewski Janusz (1930-2011)
(1)
Majkowska Grażyna (1954- )
(1)
Michalewski Kazimierz
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Russell Thomas (1941- )
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sadza Agata
(1)
Spychalska Marta
(1)
Steciąg Magdalena
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sztachelska Jolanta (1957- )
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wysogląd Diana
(1)
Zimny Rafał
(1)
Świtała-Cheda Mirosława
(1)
Świątek Jerzy (1961- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(31)
Language
Polish
(31)
Subject
Reklama - język
(14)
Reklama
(8)
Język polski
(3)
Reklama - język - Polska
(3)
Reklama - metody
(3)
Socjolingwistyka
(3)
Środki masowego przekazu - język
(3)
Firma (nazwa) - reklama
(2)
Internet - język
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Reklama - psychologia
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Slogany reklamowe
(2)
Agencje reklamowe - organizacja
(1)
Audycje radiowe - język
(1)
Brandstaetter, Roman (1906-1987) - język
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Dziennikarstwo - metody
(1)
Dziennikarze - praca - organizacja
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Gutowski, Walerian ( -1693) - język
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Internet - socjologia - Polska
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Intertekstualność
(1)
Język - psychologia
(1)
Język angielski - a język polski
(1)
Język polski - dialekty i regionalizmy - materiały konferencyjne
(1)
Język polski - socjologia
(1)
Język polski - socjologia - 20-21 w.
(1)
Język polski - socjologia - od 1989 r.
(1)
Język polski - stylistyka - historia - materiały konferencyjne
(1)
Język polski - słownictwo
(1)
Język polski - zagadnienia
(1)
Kazania - język - Polska
(1)
Kisielewski, Stefan (1911-1991) - język
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - a reklama
(1)
Komunikacja społeczna - filozofia
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia - materiały konferencyjne
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja werbalna - 20-21 w.
(1)
Konopnicka, Maria (1842-1910) - język
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Lelewel, Joachim (1786-1861) - język
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Marketing - język - Polska - od 1989 r.
(1)
Marketing - metody
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny - psychologia - materiały konferencyjne
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855) - język
(1)
Mochnacki, Maurycy (1803-1834) - język
(1)
Mowy polskie - język
(1)
Narracja - zagadnienia
(1)
Norma językowa - Polska - 20-21 w.
(1)
Olbratowski, Tomasz - język - materiały konferencyjne
(1)
Opinia publiczna - a reklama
(1)
Opinia publiczna - psychologia - materiały konferencyjne
(1)
Orzechowski, Stanisław Okszyc (1513-1566) - "Turcyk" - język
(1)
Pamięć - psychologia
(1)
Perswazja - język - 20-21 w.
(1)
Perswazja - język - Polska
(1)
Polityka - a reklama
(1)
Potocki, Stanisław Kostka (1755-1821) - język
(1)
Poznanie - psychologia
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prasa (wydawnictwa) - język
(1)
Programy telewizyjne - język
(1)
Programy telewizyjne - język - materiały konferencyjne
(1)
Programy telewizyjne - psychologia - materiały konferencyjne
(1)
Propaganda - język
(1)
Public relations
(1)
Publicystyka - rodzaje i gatunki
(1)
Radiofonia - marketing
(1)
Radziwiłł, Albrycht Stanisław (1593-1656) - język
(1)
Reklama - a środki masowego przekazu
(1)
Reklama - historia
(1)
Reklama - historia - Polska
(1)
Reklama - język - Polska - 20-21 w.
(1)
Reklama - język - Polska - do 1989 r.
(1)
Reklama - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Reklama - metody - materiały konferencyjne
(1)
Reklama - prawo - Polska
(1)
Reklama - prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Reklama - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Reklama - teoria
(1)
Reklama - terminologia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa - język
(1)
Reklama prasowa - psychologia
(1)
Subject: place
Drohobycz (Ukraina) - język - materiały konferencyjne
(1)
Mazowsze - język - materiały konferencyjne
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg) - język - materiały konferencyjne
(1)
Stoczek (woj. mazowieckie, pow. Węgrów ; okręg) - język - materiały konferencyjne
(1)
32 results Filter
Book
In basket
Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", cop. 2017. - 204 s., [12] s. tabl. : il. kolor. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [191]-196. Indeks.
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy pragmalingwistycznej jest słusznym wyborem autora, użycie narzędzi pragmatyki pozwala bowiem zrozumieć zarówno funkcje aktów reklamy, jak i procesy ich oddziaływania na odbiorcę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Authority data
Reklama - język (hasło przedmiotowe)
zob. też Slogany reklamowe (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [141]-143.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Ta książka mówi o perswazyjnym użyciu języka w reklamie. Może to być instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznać próby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : "Novae Res", cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64581 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 39593 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Biblia copywritingu : słowo daję, zyski rosną! / Darek Puzyrkiewicz. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 200 stron ; 21 cm.
(Onepress)
W książce znajdziemy informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczymy, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Warszawa ; Bydgoszcz : "Branta", 2000. - 205, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 39589 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 54671 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska [et al.]. - Warszawa : Wydaw. Szkolne PWN ; Bielsko-Biała : "Park", 2009. - 359 s. : il. (gł. kolor.), faks., fot., rys., wykr. ; 25 cm.
(ParkEdukacja)
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 42154 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 64686 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 58838 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 55540 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 43676 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 40155 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia w monografiach naukowych 11)
Bibliogr. s. 316]-335. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 53673 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63081 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 43165 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again