Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(14)
Autor
Bralczyk Jerzy (1947- )
(3)
Bugajski Marian (1949- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dąbrowicz Elżbieta
(1)
Gruszczyński Włodzimierz
(1)
Grębowiec Jacek (1976- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Maciejewski Janusz (1930-2011)
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Majkowska Grażyna (1954- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Spychalska Marta
(1)
Steciąg Magdalena
(1)
Sztachelska Jolanta (1957- )
(1)
Świtała-Cheda Mirosława
(1)
Świątek Jerzy (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(7)
Reklama
(6)
Marketing
(3)
Reklama - język
(3)
Reklama - język - Polska
(3)
Slogany reklamowe
(3)
Brandstaetter, Roman (1906-1987) - język
(1)
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Gutowski, Walerian ( -1693) - język
(1)
Internet - język
(1)
Internet - socjologia - Polska
(1)
Język angielski - a język polski
(1)
Język polski - dialekty i regionalizmy - materiały konferencyjne
(1)
Język polski - socjologia
(1)
Język polski - socjologia - 20-21 w.
(1)
Język polski - stylistyka - historia - materiały konferencyjne
(1)
Język polski - słownictwo
(1)
Język polski - zagadnienia
(1)
Kazania - język - Polska
(1)
Kisielewski, Stefan (1911-1991) - język
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - 20-21 w.
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konopnicka, Maria (1842-1910) - język
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Kreatywność
(1)
Lelewel, Joachim (1786-1861) - język
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855) - język
(1)
Mochnacki, Maurycy (1803-1834) - język
(1)
Mowy polskie - język
(1)
Nazwy własne
(1)
Norma językowa - Polska - 20-21 w.
(1)
Olbratowski, Tomasz - język - materiały konferencyjne
(1)
Orzechowski, Stanisław Okszyc (1513-1566) - "Turcyk" - język
(1)
Perswazja - język - Polska
(1)
Polityka
(1)
Potocki, Stanisław Kostka (1755-1821) - język
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Public relations
(1)
Radiofonia - marketing
(1)
Radziwiłł, Albrycht Stanisław (1593-1656) - język
(1)
Reklama - język - Polska - 20-21 w.
(1)
Reklama - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Reklama - prawo - Polska
(1)
Reklama - prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Reklama - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Reklama - terminologia
(1)
Reklama prasowa - język
(1)
Reklama prasowa - psychologia
(1)
Reklama prasowa - socjologia
(1)
Retoryka - historia - Polska
(1)
Rubinkowski, Jakub Kazimierz (1668-1749) - język - materiały konferencyjne
(1)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916) - "Ogniem i mieczem" - język
(1)
Skarga, Piotr (1536-1612) - "Żywota świętych" - język
(1)
Składnia
(1)
Slogany polityczne
(1)
Sobieski, Jakub (1588-1646) - "Peregrynacja po Europie" - język - materiały konferencyjne
(1)
Socjolingwistyka
(1)
Starowolski, Szymon (1588-1656) - "Arka Testamentu" - język
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Stylistyka
(1)
Szujski, Józef (1835-1883) - język
(1)
Słownik polski
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Telewizja - marketing
(1)
Twardowski, Samuel (ante 1600-1661) - "Satyra na twarz Rzeczypospolitej" - język
(1)
Uczniowie - socjologia - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Wicherek, Zbigniew (1913-1992) - "W cieniu dębów" - język - materiały konferencyjne
(1)
Wincenty Kadłubek (bł. ; 1150-1223) - "Kronika polska" - język
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wujek, Jakub (1541-1597) - "Postilla catholica" - język
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki masowego przekazu - język
(1)
Środki masowego przekazu - język - Polska - 20-21 w.
(1)
Środki masowego przekazu - marketing
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Drohobycz (Ukraina) - język - materiały konferencyjne
(1)
Mazowsze - język - materiały konferencyjne
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg) - język - materiały konferencyjne
(1)
Stoczek (woj. mazowieckie, pow. Węgrów ; okręg) - język - materiały konferencyjne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [141]-143.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Ta książka mówi o perswazyjnym użyciu języka w reklamie. Może to być instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznać próby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Warszawa ; Bydgoszcz : "Branta", 2000. - 205, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39589 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43676 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 204, [3] strony, [12] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 191-196.
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy pragmalingwistycznej jest słusznym wyborem autora, użycie narzędzi pragmatyki pozwala bowiem zrozumieć zarówno funkcje aktów reklamy, jak i procesy ich oddziaływania na odbiorcę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 271-283.
"Monografia (...) wpisuje się w ciąg prac poświęconych problematyce wykorzystania narzędzi lingwistycznych w tekstach reklamowych. Jej zalety to jednorodny bogaty materiał źródłowy (600 pstów internetowych marki Lidl opublikowanych na portalu społecznościowym Facebook w określonym przedziale czasowym), szeroka perspektywa metodologiczna, jasny przekaz dotyczący postępowania badawczego, dobrze dobrana ilustracja materiałowa - zarówno warstwy słownej, jak i ikonicznej, przekonujące wnioski. Ciekawym pomysłem na konstrukcję monografii jest podział na dziesięć wykładów, z których każdy dotyczy odrębnej problematyki (ogólne podstawowe informacje o reklamie, komunikowanie się a przekaz reklamowy, perswazja, kategoryzowanie w reklamie, słownictwo i frazeologia, składnia i in.)." (z recenzji prof. dr hab. Anny Piotrowicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77055 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - Warszawa : "Trio", 2002. - 247, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 237-[241].
Wielostronne opracowanie poświęcone sloganowi, próba jego definicji oraz omówienie w różnych aspektach. Dla studentów, dziennikarzy i profesjonalistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 81
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71583 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej