Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(21)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Hübner-Wojciechowska Joanna
(2)
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Ali Moi
(1)
Barry Pete S
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Holmes Chet
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miotk Anna
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Smaga Marta
(1)
Sobota Daniel
(1)
Sullivan Luke
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Zeegen Lawrence
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Zwoliński Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Reklama internetowa
(9)
Reklama
(5)
Copywriting internetowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Reklama - poradnik
(3)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Public relations - poradnik
(2)
Reklama - estetyka - poradnik
(2)
Sztuka pisania
(2)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google AdWords - poradnik
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grafika użytkowa - technika - poradnik
(1)
Handel - metody - poradnik
(1)
Ilustracje - metody - poradnik
(1)
Informacja wizualna - poradnik
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Marka własna
(1)
Marketing
(1)
Marketing - poradnik
(1)
Marketing - prawo - Polska - stan na 2009 r. - poradnik
(1)
Perswazja
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo autorskie - a marketing - Polska - stan na 2009 r. - poradnik
(1)
Prawo autorskie - a reklama - Polska - stan na 2009 r. - poradnik
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - marketing - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - reklama - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations - a dziennikarze - poradnik
(1)
Public relations w internecie
(1)
Public relations w internecie - poradnik
(1)
Reklama - metody - poradnik
(1)
Reklama - planowanie - poradnik
(1)
Reklama - prawo - Polska - stan na 2009 r. - poradnik
(1)
Reklama internetowa - metody - poradnik
(1)
Reklama prasowa - poradnik
(1)
Reklama radiowa - poradnik
(1)
Reklama telewizyjna - poradnik
(1)
Rysunek
(1)
Sponsoring - poradnik
(1)
Sztuka - socjologia - 20 w.
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Techniki sprzedaży - metody - poradnik
(1)
Wywiad dziennikarski - organizacja - poradnik
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(1)
Znaki graficzne - symbolika - poradnik
(1)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Poradniki
(2)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40046 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting internetowy / Maciej Dutko. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 116, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Indeks.
Autor w zwięzły i prosty sposób próbuje opowiedzieć jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu. Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie ta oferta jest lepsza, mimo iż sprzedaje to samo co konkurenci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45782 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Poradnik z zakresu marketingu zawierający wskazówki jak tworzyć przynoszące oczekiwany skutek, teksty informacyjne i reklamowe. Propozycja dla marketingowców i pracowników reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ... kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 73766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliografia na stronach 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76819 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Poradnik skutecznej reklamy dla małej firmy. Wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji. Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 269-279.
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową. Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać. W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51114 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52501 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie wizualne w biznesie : ty też potrafisz rysować / Karolina Jóźwik, Szymon Zwoliński. - Wydanie w oprawie zintegrowanej. - Warzawa : MT Biznes, 2019. - 175, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronie 175.
Poradnik stosowania prostych rysunków w wystąpieniach biznesowych. Zawiera między innymi alfabet i słownik myślenia wizualnego oraz przykłady technik i obrazków używanych w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77103 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej