Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(40)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(8)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(36)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(5)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Heath Robert (1947- )
(2)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(2)
Lindström Martin (1970- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Trojnar Justyna
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Boniecka Barbara
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Francuz Piotr (1960- )
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Granat Anna
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Głażewski Michał
(1)
Heryszek Tomasz
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kielar-Turska Maria (1942- )
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Linn Susan (1948- )
(1)
Ludwiczak Witalis (1910-1988)
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Polczyk Romuald
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Pustuła-Lewicka Hanna
(1)
Roberts Philippa (1966- )
(1)
Rosen Emanuel S
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Sutherland Max
(1)
Sutherland Rory
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Underhill Paco
(1)
Waligórska Anna
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Zwoliński Szymon
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Śmieja Magdalena
(1)
Śpiewak Sławomir (psychologia)
(1)
Środa Jacek
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Reklama
(18)
Reklama - psychologia
(14)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing - psychologia
(4)
Psychologia
(3)
Spostrzeganie - psychologia
(3)
Decyzje - psychologia
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko - a reklama - psychologia
(2)
Konsumenci
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia społeczna - zagadnienia
(2)
Reklama - a dziecko - psychologia
(2)
Reklama - metody
(2)
Reklama - psychologia - zagadnienia
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zachowanie - psychologia
(2)
Antyglobalizm
(1)
Autorytet - psychologia
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko - a reklama
(1)
Dziecko - psychologia
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekonomika
(1)
Etyka
(1)
Etyka - psychologia
(1)
Fotografia reklamowa
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja - krytyka
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja wizualna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interakcje społeczne - teoria
(1)
Język polski
(1)
Kobieta - psychologia
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w
(1)
Konsumenci (ekon.) - a reklama - psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Korupcja - a osobowość
(1)
Kultura masowa - socjologia - 20-21 w
(1)
Malarstwo (szt.plast.) - recepcja
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing - socjologia - 20-21 w.
(1)
Marketing - zagadnienia
(1)
Marketing szeptany
(1)
Mimika
(1)
Monopole - polityka - krytyka
(1)
Narracja - psychologia
(1)
Nauczyciele - szkolenie - 21 w.
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Opinia publiczna - a reklama
(1)
Osobowość - a konsumenci (ekon.)
(1)
Osobowość - a korupcja
(1)
Pamięć - psychologia - zagadnienia
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Polityka
(1)
Poznanie - psychologia
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Promocja handlowa - metody
(1)
Przedsiębiorczość (postawa) - zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo - socjologia
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemoc w szkole - zapobieganie
(1)
Przemoc w szkole - zwalczanie
(1)
Psychologia - metody
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia rozwojowa - historia - Polska
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia społeczna - teoria
(1)
Public relations
(1)
Płeć - psychologia
(1)
Płeć kulturowa
(1)
Reklama - a dziecko
(1)
Reklama - a kobieta
(1)
Reklama - dziecko - psychologia
(1)
Reklama - estetyka
(1)
Reklama - planowanie
(1)
Reklama - teoria
(1)
Reklama - zarządzanie
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama prasowa - język
(1)
Reklama prasowa - psychologia
(1)
Reklama prasowa - socjologia
(1)
Rodzice - a szkolnictwo
(1)
Rozmowa - a marketing
(1)
Rynek - krytyka
(1)
Rysunek
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie - psychologia - zagadnienia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49806 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : "Novae Res", cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Hasło UKD: Reklama Psychologia
Bibliogr. [280]-289. Indeksy.
Ekspert w dziedzinie reklamy opowiada, w jaki sposób wszyscy ulegamy jej wpływowi, tłumaczy też na czym polega skuteczność dobrej reklamy, jak wpływa na nasze zachowanie i czy można jej się oprzeć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60607 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie reklamą / pod redakcją Bogusława Nierenberga. - Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015. - 275, [1] s. ; il., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
(Teksty Kultury)
BIbliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [141]-143.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Ta książka mówi o perswazyjnym użyciu języka w reklamie. Może to być instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznać próby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53394 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57513 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia. Indeksy.
Ciekawie i przystępnie napisana książka przedstawiająca psychlogiczne mechanizmy reklamy przeznaczona nie tylko dla osób profesjonalnie zajmujących się reklamą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43695 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50932 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48832 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia w Monografiach Naukowych ; t. 11)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia na stronach 316-335. Indeksy.
Przedmiotem książki jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Profesjonalna monografia ujawniająca różne mechanizmy oddziaływania reklamy na człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53673 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Bibliografia. Indeksy.
Autor przedstawia rolę reklamy w naszym życiu. Czy jesteśmy na nią podatni czy też nie. Jak twórcy reklam wykorzystują do tego psychologię. Dobra pozycja dla studentów i zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42080 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej