Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(47)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(4)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(45)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Makowski Michał
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Arcimowicz Krzysztof (1968- )
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Bergström Bo (1946- )
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bugajski Marian (1949- )
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dela Piotr
(1)
Drabik-Podgórna Violetta (1970- )
(1)
Dąbrowska Agnieszka (1975- )
(1)
Francuz Piotr (1960- )
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Gregory Anne
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Głażewski Michał
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jarzyńska-Pokojska Dominika
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kall Jacek
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kościński Karol
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Legutko Piotr (1960- )
(1)
Linn Susan (1948- )
(1)
Lisowska Beata (nauki filologiczne)
(1)
Ludwiczak Witalis (1910-1988)
(1)
Lusińska Anna
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Maksymiuk Renata
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Nurkiewicz Elżbieta (1948- )
(1)
Nurzyńska-Dziemska Anna
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Odnous-Pawlińska Julia
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Podkańska Małgorzata
(1)
Polczyk Romuald
(1)
Ponczek Eugeniusz (1942- )
(1)
Radoniewicz Filip (1983- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Rosen Emanuel S
(1)
Sareło Zbigniew (1949- )
(1)
Sepkowski Andrzej
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stańczuk Izabela
(1)
Steciąg Magdalena
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Tarnawska Joanna
(1)
Tereszczyńska Katarzyna
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilk Leszek
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Wąsowski Krzysztof
(1)
Zelìns'ka Nadìâ
(1)
Zierkiewicz Edyta (1968- )
(1)
Zwoliński Andrzej (1957- )
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Śmieja Magdalena
(1)
Śpiewak Sławomir (psychologia)
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Reklama
(16)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Reklama internetowa
(5)
Reklama społeczna
(4)
Public relations
(3)
Reklama - metody
(3)
Reklama - psychologia
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Film - socjologia
(2)
Handel
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna - metody
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Psychologia społeczna - zagadnienia
(2)
Reklama - socjologia
(2)
Socjotechnika
(2)
Autorytet - psychologia
(1)
Budownictwo miejskie - socjologia
(1)
COVID-19
(1)
Cenzura
(1)
Ciało ludzkie - w sztuce
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Decyzje - psychologia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko - a reklama
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Edytorstwo
(1)
Epidemie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Film - a kościół
(1)
Film - a kultura audiowizulna
(1)
Film - antropologia społeczna
(1)
Film polski - tematyka - od 1989 r.
(1)
Fotografia - a kultura audiowizualna
(1)
Fotografia - stosowanie
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handlowcy
(1)
Herse (rodzina)
(1)
Horowitz, Ryszard(1939- )
(1)
Ikonografia chrześcijańska - a teologia
(1)
Image
(1)
Indywidualizm (filoz.) - 20-21 w.
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informacja wizualna - teoria
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interakcje społeczne - teoria
(1)
Internet
(1)
Internet - a kultura audiowizualna
(1)
Internet - a promocja handlowa - zagadnienia
(1)
Internet - etyka
(1)
Internet - język
(1)
Internet - socjologia - Polska
(1)
Internet - stosowanie - nauczanie
(1)
Jakość produktu
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Język polski - socjologia - 20-21 w.
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komiksy - teoria
(1)
Komputery - a kultura audiowizualna
(1)
Komputery - użytkowanie - socjologia
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - 20-21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja społeczna - 20 w.
(1)
Komunikacja społeczna - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - a kultura audiowizualna
(1)
Komunikacja społeczna - a reklama
(1)
Komunikacja społeczna - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja społeczna - etyka
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia
(1)
Komunikacja społeczna - teoria
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - metody
(1)
Komunikowanie marketingowe - teoria
(1)
Korupcja - a osobowość
(1)
Kościół katolicki - a mężczyzna
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Książki
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura audiowizualna - a przemoc
(1)
Kultura audiowizualna - socjologia
(1)
Kultura masowa - antropologia społeczna
(1)
Kultura masowa - socjologia
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Leki - handel - Polska - od 2002 r.
(1)
Leki - marketing
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1801-
(1)
1901-
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Polska - kultura - 20 w.
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Monografia
(4)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(2)
Encyklopedia
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(17)
Zarządzanie i marketing
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia w Monografiach Naukowych ; t. 11)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia na stronach 316-335. Indeksy.
Przedmiotem książki jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Profesjonalna monografia ujawniająca różne mechanizmy oddziaływania reklamy na człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 236, [1] strona, [15] stron tablic : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia. Indeks.
Autorka mówi o tym, które reklamy oddziałują na odbiorcę. Dla badaczy kultury i komunikacji, studentów kierunków humanistycznych, specjalistów od reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41319 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu i komunikacji społecznej.
Bibliografia na stronach 313-317.
W pracy autor proponuje różne możliwości dotarcia do klienta. Różne wizje możliwej z nim narracji. Publikacja adresowana jest do wszystkich twórców reklamy, do wszystkich konsumentów produktów i usług, ale przede wszystkim dla studentów kierunków zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PWN - Leksykon)
Przewodnik po świecie informacji medialnej. Szeroki zakres haseł m.in. o stacjach telewizyjnych, fotoreporterach, znanych pracownikach telewizyjnych polskich i obcych. Dla uczniów i studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliografia na stronach 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76819 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-252.
Monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67607 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48832 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 346, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 285-299.
Praca omawia praktyczne zastosowanie komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w szczególności skuteczność jej wpływu na odbiorców. Książka przeznaczona dla studentów merketingu, komunikacji społecznej i psychologii oraz praktyków reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej : zastosowanie i oddziaływanie / Michał Makowski. - Wydanie II (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 346, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 285-299.
Praca omawia praktyczne zastosowanie komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w szczególności skuteczność jej wpływu na odbiorców. Książka przeznaczona dla studentów merketingu, komunikacji społecznej i psychologii oraz praktyków reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 269-279.
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową. Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać. W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-315.
Książka omawia zagadnienia związane z kampaniami społecznymi w służbie publicznej. Przedstawia na przykładach komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach. Indeksy.
Kompendium wiedzy na temat manipulacji społecznej. Zawarte w niej informacje pozwolą nam odróżnić manipulację od innych form wywierania wpływu, dostrzec przejawy manipulacji w życiu społecznym oraz, co najważniejsze, przeciwdziałać jej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53768 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
W ostatnich latach media i technologie cyfrowe znacząco wpłynęły na kształt rynku wydawniczo-księgarskiego, procesy produkcji i dystrybucji książki, jej formę edytorską oraz społeczny obieg i praktyki lekturowe czytelników/konsumentów. Z jednej strony stały się otoczeniem konkurencyjnym dla branży książkowej, zmuszając instytucje działające w tym sektorze rynku do nieustannego pozycjonowania się pośród innych podmiotów medialnych, warunkujących społeczne uczestnictwo w kulturze. Z drugiej natomiast stanowią jej immanentną część: są narzędziami wykorzystywanymi przez tradycyjne podmioty rynku książki w procesie projektowania i produkcji, autonomicznymi instrumentami rozpowszechniania i promocji publikacji, a wreszcie przestrzeniami społecznego życia książki. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77070 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej