Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(2)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(10)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Butler Halle
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Czaplińska Agnieszka
(1)
Dawid-Sawicka Monika
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Haner K. N. (1988- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kowalska Magdalena Jolanta
(1)
Marczak Marek (tłumacz)
(1)
Prościak Adrian
(1)
Radło Mariusz-Jan
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Reynolds Garr
(1)
Siemianowski Roch (1950- )
(1)
Stelmach Elżbieta
(1)
Szczech-Pietkiewicz Ewelina
(1)
Tomeczek Artur F
(1)
Wocław Wojciech S. (1986- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(12)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(12)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Relacje biznesowe
(11)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Alienacja
(1)
Analiza sieciowa
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Anglicy
(1)
Arystokracja
(1)
Branding (marketing)
(1)
Coaching
(1)
Informacja zwrotna (zarządzanie)
(1)
Internet
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Krytyka i samokrytyka
(1)
LinkedIn
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Miasta
(1)
Miejsce pracy
(1)
Milionerzy
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Ojcowie i córki
(1)
PowerPoint
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Relacje inwestorskie
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Savoir-vivre
(1)
Specjaliści ds. zakupów
(1)
Sprzedaż
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Zakupy firmowe
(1)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie relacjami z dostawcami
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zakupami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Pozycja jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, pracowników działów HR oraz wszystkich tych, którzy pracują w obszarach: edukacji, biznesu, coachingu czy szkoleń.
Bibliografia, netografia na stronach 223-224.
Analiza transakcyjna jest uznaną na świecie koncepcją psychologiczną, która ma zastosowanie tam, gdzie pojawia się potrzeba rozumienia zjawisk zachodzących w relacjach między ludźmi. Autorki w praktyczny sposób opisują 13 wybranych konstruktów analizy transakcyjnej. Każdy z nich zilustrowany jest przykładami, a uzupełnieniem treści jest zestaw narzędzi i ćwiczeń do samodzielnego wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 165-178.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów. Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71931 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key account management : przygotowanie do negocjacji / Krzysztof Kałucki. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, copytight 2021. - 347 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 307-320.
Książka przybliża proces przygotowania do negocjacji z kluczowym klientem, zarówno po stronie zakupowej, jak i sprzedażowej. Łączy praktykę menedżerską z wiedzą z zakresu nauk społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69461 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [157].
Książka zawiera gotowe ćwiczenia w obszarach dotyczących relacji w biznesie oraz w życiu prywatnym: poznawania siebie, swoich mocnych stron, motywacji, pracy z przekonaniami i obawami, wartościami, umiejętnościami poznania i zrozumienia zachowań innych. Czytelnik znajdzie tu także wypowiedzi praktyków - przedsiębiorców, doradców zawodowych, wykładowców, nauczycieli stosujących metodykę DISC, oraz badania prezentujące wyniki wykorzystania opisywanej metody w grupie przedsiębiorców, studentów oraz w rekrutacji. Praktycznym uzupełnieniem publikacji są karty pracy dostępne na stronie (Nowe okno)(Link do innej strony). Materiały są podzielone na cztery moduły, do których dostęp uzyskuje się poprzez wpisanie unikalnego kodu zamieszczonego w środku książki. Poradnik może zainteresować pracowników działów HR, trenerów, coachów, psychologów, doradców zawodowych, nauczycieli oraz osoby prywatne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jillian / Halle Butler. - London : Weidenfeld & Nicolson, 2015. - [8], 199 stron ; 20 cm.
Książka w języku angielskim. Twenty-four-year-old Megan may have her whole life ahead of her, but it already feels like a dead end, thanks to her dreadful job as a gastroenterologist's receptionist and her heart-clogging resentment of the success and happiness of everyone around her. But no one stokes Megan's bitterness quite like her coworker, Jillian, a grotesquely optimistic, thirty-five-year-old single mother whose chirpy positivity obscures her mounting struggles. Megan and Jillian's lives become increasingly precarious as their faulty coping mechanisms—denial, self-help books, alcohol, religion, prescription painkillers, obsessive criticism, alienated boyfriends, and, in Jillian's case, the misguided purchase of a dog—send them spiraling toward their downfalls. Wickedly authentic and brutally funny, Jillian is a subversive portrait of two women trapped in cycles of self-delusion and self-destruction, each more like the other than they would care to admit.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skandal / Katarzyna Nowakowska. - Warszawa : Burda Książki, copyright 2020. - 278, [1] strona ; 22 cm.
Ona przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. On zawsze dostaje, to czego chce. Ona jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale. On jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą. Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-340.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 113-117.
Prezentowana monografia to próba zidentyfikowania i zobrazowania powiązań gospodarczych pomiędzy ośrodkami miejskimi w województwie mazowieckim. Uwzględniono w niej lokalizację przedsiębiorstw i innych instytucji, a także kierunki i natężenie przepływu zasobów pomiędzy nimi. Przesłanką do realizacji badania była chęć zrozumienia przyczyn nierówności w rozwoju gospodarczym poszczególnych części Mazowsza. Jakkolwiek nierównomierność ta jest przede wszystkim związana z dominującą pozycją Warszawy, to jednak gospodarkę całego regionu tworzą też inne, różnorodne w swoim znaczeniu, ośrodki miejskie. Różnorodność tę wzięto pod uwagę w badaniu, definiując model funkcjonalny województwa jako system tworzony przez miasta na Mazowszu, wskazując na relacje gospodarcze, ich kierunek i siłę, a także funkcje poszczególnych miast w tej strukturze. Model ten, poza prezentacją wyników analiz własnych autorów monografii, odnosi się również do znanych z literatury schematów powiązań pomiędzy ośrodkami miejskimi. Podsumowując wyniki wszystkich analiz, jest on jednocześnie podstawą do tworzenia efektywnych instrumentów regionalnej polityki gospodarczej, wykorzystując fakt, że Warszawa stanowi centrum mazowieckiej gospodarki, ale może też być centrum mechanizmu dyfuzji dobrobytu na obszar całego Mazowsza. Monografia adresowana jest do szerokiego grona odbiorców. Wyniki badań w niej przedstawione mogą zainteresować badaczy zajmujących się problematyką miast i rozwoju regionalnego. Wartość publikacji podnosi też możliwość wykorzystania jej jako materiału dla praktyków gospodarczych, zwłaszcza projektujących kierunki polityki rozwojowej i wypracowujących instrumentarium regionalnej polityki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75975 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Etykieta w biznesie w praktyczny sposób skupia się przede wszystkim na zewnętrznych formach dobrego wychowania w pracy, prezentuje normy i zasady. Umiejętne posługiwanie się nimi będzie jednak miało sens tylko wtedy, gdy będzie poparte prawdziwą wrażliwością na drugiego człowieka. O tym, co to znaczy, jak to rozwinąć i pielęgnować, opowiada literatura, poezja, muzyka, teatr, film, opera, a przede wszystkim nasze codzienne, dobrze przemyślane i przedyskutowane relacje z innymi. Nie da się być profesjonalistą w pracy, nie dbając o swój rozwój na tym polu. Przedstawione tu zasady mogą być punktem wyjścia dla tych wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, jak również dla tych, którzy na tej ścieżce postawili już parę kroków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 286-[290].
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Efektowny, pełen przykładów graficznych poradnik na temat planowania, tworzenia i wygłaszania prezentacji, zarówno złożonej ze slajdów, jak i rozumianej ogólnie, jako wystąpienie publiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69216 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie Przy czym wyrażenie "najlepsza cena" dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy i tak to się toczy. Autor tej książki wie, o czym pisze. Jako zakupowiec bowiem jest aktywny od wielu lat, zakupy to jego źródło utrzymania, ale też wielka pasja, którą zdecydował się podzielić z czytelnikami za pośrednictwem tego poradnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76991 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej