Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(105)
Forma i typ
Książki
(99)
Proza
(18)
Publikacje naukowe
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Filmy i seriale
(3)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(127)
wypożyczone
(11)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(3)
W11 (Ciołka 20)
(3)
W14 (Młynarska 35a)
(11)
W32 (Solidarności 90)
(11)
W51 (Bielskiego 3)
(8)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(3)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(2)
BD13 (Staszica 5a)
(4)
BD21 (Solidarności 90)
(2)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(73)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(5)
Autor
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- )
(10)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(8)
Darda-Gramatyka Joanna
(5)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(4)
Bednarek Józef
(4)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(3)
Dukaj Jacek (1974- )
(3)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(3)
Dela Piotr
(2)
Janowski Jacek
(2)
Kowalewski Jakub
(2)
Kowalewski Marian (telekomunikacja)
(2)
Ostrowicki Michał (1965- )
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Sadza Agata
(2)
Abdul-Mateen Yahya (1986- )
(1)
Aboujaoude Elias (1971- )
(1)
Affelt Waldemar J
(1)
Ambudkar Utkarsh
(1)
Andruszko Robert
(1)
Auleytner Aleksandra
(1)
Badora Anna
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Bajorek Michał
(1)
Ball Matthew
(1)
Banaszkiewicz Karina (1961- )
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Baudrillard Jean (1929-2007)
(1)
Bauer Joachim (1951- )
(1)
Beck Christophe (1972- )
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Biernacik Bartosz
(1)
Boellstorff Tom (1969- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Bondecka-Krzykowska Izabela
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Brzeziński Krzysztof M
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Carr Adrian (1951- )
(1)
Chalmers David John (1966- )
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Chopra Priyanka (1982- )
(1)
Chrzanowska-Gancarz Małgorzata
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Ciurak Patryk
(1)
Cline Ernest (1972- )
(1)
Comer Jodie
(1)
Cooke Olivia (1993- )
(1)
Corentin Lamy
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Deibert Ronald J. (1964- )
(1)
Dovey Jon (1955- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć (pol.)
(1)
Drożdż Maria
(1)
Ducker Chris
(1)
Dziedzic Beata (pedagogika)
(1)
Ferris Joshua (1974- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Filip Valentin
(1)
Frier Sarah
(1)
Fronia Marcin
(1)
Galanciak Sylwia Agnieszka
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gibson William (1948- )
(1)
Gibson William (1948- ). Graf Zero
(1)
Gibson William (1948- ). Mona Liza turbo
(1)
Gibson William (1948- ). Neuromancer
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grenier Laurence
(1)
Groff Jonathan (1985- )
(1)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Grysińska Anna
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Głowala Michał (1975- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Harrel Yannick
(1)
Harris Blake J
(1)
Harris Neil Patrick (1973- )
(1)
Hemon Aleksandar (1964- )
(1)
Henwick Jessica
(1)
Hill Grant (1972- )
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Horoch Andrzej
(1)
Howery Lil Rel (1979- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jabłońska Marta R
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jernajczyk Jakub (1980- )
(1)
Kacprzak Kamila
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
Kraj wydania
Polska
(103)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(100)
angielski
(5)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Informatycy
(2)
Młodzież
(2)
Prawnicy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Logistycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura rosyjska
(10)
Literatura polska
(6)
Film amerykański
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Film kanadyjski
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(85)
Internet
(22)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Gry fabularne
(10)
Media społecznościowe
(8)
Sztuczna inteligencja
(8)
Bezpieczeństwo informacyjne
(7)
Cyberprzemoc
(7)
Komunikacja społeczna
(7)
Przestępstwo komputerowe
(7)
Cyberterroryzm
(6)
Rzeczywistość wirtualna - socjologia
(6)
Systemy informatyczne
(6)
Bezpieczeństwo narodowe
(5)
Internet - socjologia
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Cyberkultura
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Gry komputerowe - socjologia
(3)
Innowacje
(3)
Kultura
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Metawersum
(3)
Młodzież
(3)
Walka informacyjna
(3)
Aplikacja internetowa
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Dziecko
(2)
Edukacja medialna
(2)
Futurologia
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry komputerowe - antropologia społeczna
(2)
Gry komputerowe - historia
(2)
Hakerzy
(2)
Influencerzy
(2)
Informacja
(2)
Internet - a komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja społeczna - a rzeczywistość wirtualna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kultura masowa - socjologia - 20-21 w.
(2)
Multimedia - socjologia - 20-21 w.
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój technologii
(2)
Rzeczywistość rozszerzona
(2)
Rzeczywistość wirtualna - antropologia społeczna
(2)
Rzeczywistość wirtualna - zagadnienia
(2)
System obronny państwa
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Złośliwe oprogramowanie
(2)
Adopcja
(1)
Analiza danych
(1)
Animacja komputerowa - stosowanie - nauczanie
(1)
Anoreksja
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne państwa
(1)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biblioteki cyfrowe - organizacja
(1)
Big data
(1)
Blockchain
(1)
Cyberkultura - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Czytelnictwo
(1)
Człowiek
(1)
Dehumanizacja
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dowód elektroniczny
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko - socjologia - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Edukacja medialna - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Emancypacja kobiet
(1)
Estetyka - 21 w. - zagadnienia
(1)
Estetyka - materiały konferencyjne
(1)
Facebook
(1)
Feminizm - zagadnienia
(1)
Fenomenologia
(1)
Film - socjologia - 20 w.
(1)
Film - socjologia - 20-21 w.
(1)
Film - teoria
(1)
Filozofia kultury - 20 w.
(1)
Filozofia techniki
(1)
Finanse - komputeryzacja - metody
(1)
Fonoholizm
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gracze
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Grafika komputerowa - materiały konferencyjne
(1)
Gry VR
(1)
Temat: czas
2001-0
(11)
2001-
(7)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Australia
(1)
Belgia
(1)
Dania
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Niemcy
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska - administracja - kontrola - 21 w.
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(16)
Fantastyka
(11)
Opracowanie
(6)
Esej
(4)
Podręcznik
(4)
Dokumenty audiowizualne
(3)
Film akcji
(3)
Monografia
(3)
Film fabularny
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Romans
(2)
Science fiction
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fantasy
(1)
Film przygodowy
(1)
Komedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Sequel
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Filozofia i etyka
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Religia i duchowość
(1)
105 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Informatyka a filozofia)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Charakterystycznym rysem współczesności jest coraz szersza obecność w naszym życiu przedmiotów wirtualnych. Należą do nich witryny internetowe, portale społecznościowe, sklepy on-line, gry komputerowe, elektroniczne dzieła sztuki, wirtualne pieniądze, a nawet pewnego rodzaju organizacje, których naturalnym środowiskiem działania jest Internet. Owa względnie nowa sfera rzeczywistości, rzeczywistości wirtualnej, została wprawdzie wytworzona przez człowieka i ma swoją bytową podstawę w kontrolowanych przez ludzi procesach obliczeniowych, mimo wszystko jednak, na coraz większa skalę, autonomizuje się i zaczyna samodzielnie oddziaływać na otaczający nas świat. W wypełniającej monografię mozaice podejść, definicji i analiz najbardziej wyraziście rysują się trzy wątki: wątek genezy przedmiotów wirtualnych (skąd się biorą?), kwestia ich istoty (czym są?) oraz wątek ich wpływu na współczesną kulturę (jak zmieniają nasze życie?).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68246 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka zawiera wskazówki dotyczące korzystania z narzędzia, jakim jest wirtualna rzeczywistość i opis zastosowań tej technologii. Omówione zostały między innymi zagadnienia wpływu VR na zdrowie, korzystania z technologii przez dzieci czy wpływu wirtualnej rzeczywistości na więzi społeczne, rozwój empatii i ekologię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67244 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Escape quest : książka, gra, escape room)
Wiek: 12 lat +.
Komiks. Escape Quest to nowa seria gamebooków, w których TY jesteś głównym bohaterem. Będziesz musiał podejmować decyzje, rozwiązywać tajemnicze zagadki i wydostawać się z zastawionych pułapek. Escape Quest łączy w sobie elementy paragrafowej powieści, gier role-playing oraz łamigłówek w stylu escape room.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja wirtualna / Maciej Brzozowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 201 stron : ilustracje ; 24 cm.
Dla studentów wydziałów zarządzania.
Bibliografia na stronach 191-201.
Książka przeznaczona dla studentów i wykładowców zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów. Autor omówił w niej nie tylko samą koncepcję organizacji wirtualnej, lecz także procesy jej tworzenia, zarządzania nią oraz perspektywy jej rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Książka została napisana z myślą o dysponujących niewielkim budżetem osobach prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, blogerach oraz innych cyfrowych przedsiębiorcach, a także fachowcach, którzy wykonują wolne zawody i wcielają się w swojej działalności biznesowej w rozmaite role. Lektura tej książki może przynieść korzyści każdemu przedsiębiorcy, który chce zyskać więcej czasu, zwiększyć swoją produktywność i zdecydowanie przyspieszyć rozwój swojej firmy, poprawiając przy tym jej rentowność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberwojna : wojna bez amunicji? / Piotr Łuczuk. - Wydanie I. - Kraków : Biały Kruk, 2017. - 191, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Wykorzystywanie potencjału tkwiącego w komputerach i łączącej je globalnej sieci w celu atakowania wroga w tak zwanej cyberprzestrzeni stanowi dziś jak najbardziej prawdziwe zagrożenie. Zdolny programista, mając do dyspozycji jedynie podłączony do internetu komputer i siedząc przed nim w dowolnym miejscu na świecie, jest w stanie doprowadzić np. do zdalnego wyłączenia prądu w całym regionie, unieszkodliwienia systemów obrony przeciwlotniczej, a nawet do całkowitego paraliżu sektora bankowego. Autor książki podaje bardzo wiele przykładów takich działań hakerów z różnych państw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [243]-266.
Książka ma charakter wprowadzenia do tematyki sztucznej inteligencji, a także mostów, jakie wiążą ja z nowoczesnymi i współczesnymi koncepcjami filozoficznymi. Zarówno robotyka, jak i tworzenie światów wirtualnych czy tez botów - programów imitujących ludzka komunikacje jest głęboko osadzone w rozmaitych koncepcjach filozoficznych, zwłaszcza zaś w XX-wiecznej fenomenologii. Wobec rozkwitu uczenia maszynowego, a także innych nowych dyscyplin w obszarze sztucznej inteligencji, książka ma duży walor aktualności. Tworząc technologie warto bowiem sięgnąć do intelektualnych źródeł, które pozwoliły nam w ogóle o niej pomyśleć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bez prawa do błędu / Wasilij Machanienko ; przełożył Michał Bajorek. - Kraków : Insignis, copyright 2023. - 318, [2] strony ; 21 cm.
(Świat przeistoczonych / Wasilij Machanienko ; t. 1)
Świat Przeistoczonych zawrócił ludziom w głowach. Niezwykła grafika, która mogła śmigać nawet na najprostszych telefonach. Intuicyjny interfejs ułatwiający grę smartfonowym laikom. Intensywna kampania reklamowa obecna w każdym telewizorze, smartfonie i tablecie. Mark Dervine to zwykły student. Życie go nie rozpieszcza. Kilka lat temu zginęli jego rodzice, a on musiał zaopiekować się młodszą siostrą. Od trudnej codzienności ucieka w świat gier sieciowych, dlatego też z niecierpliwością czeka na pełne wydanie głośnego Świata Przeistoczonych. Nie podejrzewa, jaki los zgotuje mu gra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Kolejny tom nosi tytuł "Gambit Kartosa".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Druga część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Poprzedni tom nosi tytuł "Początek", kolejny "Tajemnica mrocznego lasu".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzecia część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Trzecia część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czwarta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej… Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Czwarta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora - ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej… Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piąta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan pewnie myśli, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w wirtualnej Barlionie powróci w stare wyrobione koleiny. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż… Ten knuje, jak knuł. Czy jednak Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy, a także na nowy status – Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. No i potrzebuje ucznia – ale ma wysokie wymagania: pierwszy lepszy Szaman na pewno nie nada się do tej roli. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szósta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap 5, Szachy Karmadonta".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej