Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(91)
Proza
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Filmy i seriale
(2)
Audiobooki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(104)
unavailable
(11)
only on-site
(1)
Branch
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(8)
W32 (Solidarno┼Ťci 90)
(8)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W73 (┼╗ytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W106 (Twarda 64)
(2)
BD13 (Staszica 5a)
(4)
BD21 (Solidarno┼Ťci 90)
(2)
BD32 (Twarda 64)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarno┼Ťci 90)
(71)
XIICzM (Solidarno┼Ťci 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Author
Mahanenko Vasilij Mihajlovi─Ź (1981- )
(9)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(8)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(5)
Bednarek J├│zef
(5)
Darda-Gramatyka Joanna
(5)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(3)
Dukaj Jacek (1974- )
(3)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(3)
Baudrillard Jean (1929-2007)
(2)
Dela Piotr
(2)
Janowski Jacek
(2)
J─Ödrzejko Mariusz
(2)
Kasprzak Kaja
(2)
Kowalewski Jakub
(2)
Kowalewski Marian (telekomunikacja)
(2)
Kr├│lak S┼éawomir (1978- )
(2)
Ostrowicki Micha┼é (1965- )
(2)
Puszczewicz Marek
(2)
Sadza Agata
(2)
Saracen Agnieszka
(2)
Szwedzik Adam
(2)
Taper Agnieszka E
(2)
Aboujaoude Elias (1971- )
(1)
Affelt Waldemar J
(1)
Ambudkar Utkarsh
(1)
Andruszko Robert
(1)
Auleytner Aleksandra
(1)
Badora Anna
(1)
Bailenson Jeremy
(1)
Banaszkiewicz Karina (1961- )
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Beck Christophe (1972- )
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Biernacik Bartosz
(1)
Boellstorff Tom (1969- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Bondecka-Krzykowska Izabela
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Brzeziński Krzysztof M
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
B─Öbas Piotr
(1)
B─Öbas Sylwester (1981- )
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Ciurak Patryk
(1)
Cline Ernest (1972- )
(1)
Comer Jodie
(1)
Cooke Olivia (1993- )
(1)
Corentin Lamy
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dovey Jon (1955- )
(1)
Ducker Chris
(1)
Dziedzic Beata (pedagogika)
(1)
Ferris Joshua (1974- )
(1)
Filiciak Miros┼éaw (1976- )
(1)
Filip Valentin
(1)
Frier Sarah
(1)
Fronia Marcin
(1)
Galanciak Sylwia Agnieszka
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Gibson William (1948- )
(1)
Gibson William (1948- ). Graf Zero
(1)
Gibson William (1948- ). Mona Liza turbo
(1)
Gibson William (1948- ). Neuromancer
(1)
Godzic Wies┼éaw (1953- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grenier Laurence
(1)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
G├│rka Marek (nauki o polityce)
(1)
G┼éowala Micha┼é (1975- )
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Harrel Yannick
(1)
Harris Blake J
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Howery Lil Rel (1979- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jabłońska Marta R
(1)
Jarvis Jeff (1954- )
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jernajczyk Jakub (1980- )
(1)
Kacprzak Kamila
(1)
Kalman Leszek
(1)
Kami┼äski Janusz (1959- )
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kasprzak Wojciech Andrzej
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kańciak Anna (prawo)
(1)
Keery Joe
(1)
Kennedy Helen W
(1)
Konarski Marcin Jerzy
(1)
Konieczna Angelika
(1)
Kopańko Karol
(1)
Kowalik Maciej (1984- )
(1)
Kozłowski Mateusz (informatyka)
(1)
Year
2020 - 2022
(23)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(23)
Country
Poland
(95)
United States
(1)
Language
Polish
(93)
English
(3)
Audience Group
Prawnicy
(2)
14-17 lat
(1)
Dziennikarze
(1)
Informatycy
(1)
Młodzież
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Demographic Group
Literatura rosyjska
(9)
Literatura polska
(4)
Film amerykański
(2)
Film kanadyjski
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna
(70)
Internet
(16)
Społeczeństwo informacyjne
(12)
Rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna - socjologia
(10)
Gry fabularne
(9)
Przest─Öpstwo komputerowe
(9)
Internet - socjologia
(8)
Bezpieczeństwo informacyjne
(7)
Cyberprzemoc
(6)
Cyberterroryzm
(6)
Uzale┼╝nienie od komputera
(6)
Bezpieczeństwo narodowe
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Dziecko
(4)
Cyberkultura
(3)
Gry komputerowe - socjologia
(3)
Kultura
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Młodzież
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Uzale┼╝nienia medialne
(3)
Walka informacyjna
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Cyberprzest─Öpczo┼Ť─ç
(2)
Edukacja medialna
(2)
Fonoholizm
(2)
Futurologia
(2)
Gry komputerowe - antropologia społeczna
(2)
Gry komputerowe - historia
(2)
Influencerzy
(2)
Informacja
(2)
Internet - a komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja spo┼éeczna - a rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kultura masowa - socjologia - 20-21 w.
(2)
Ludzie w wieku ┼Ťrednim - a wykluczenie cyfrowe
(2)
Multimedia - socjologia - 20-21 w.
(2)
Obr├│t bezgot├│wkowy
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Pieni─ůdz elektroniczny
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna - antropologia spo┼éeczna
(2)
Rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna - zagadnienia
(2)
System obronny państwa
(2)
Wolno┼Ť─ç s┼éowa - a internet
(2)
Wykluczenie cyfrowe
(2)
Z┼éo┼Ťliwe oprogramowanie
(2)
Analiza danych
(1)
Animacja komputerowa - stosowanie - nauczanie
(1)
Anoreksja
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne państwa
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biblioteki cyfrowe - organizacja
(1)
Big data
(1)
Cyberkultura - socjologia - podr─Öcznik akademicki
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dehumanizacja
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dow├│d elektroniczny
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko - socjologia - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Edukacja medialna - 20-21 w. - podr─Öcznik akademicki
(1)
Emancypacja kobiet
(1)
Estetyka - 21 w. - zagadnienia
(1)
Estetyka - materiały konferencyjne
(1)
Facebook
(1)
Feminizm - zagadnienia
(1)
Fenomenologia
(1)
Film - socjologia - 20 w.
(1)
Film - socjologia - 20-21 w.
(1)
Film - teoria
(1)
Filozofia kultury - 20 w.
(1)
Filozofia kultury - 20-21 w. - szkice
(1)
Finanse - komputeryzacja - metody
(1)
Globalizacja - socjologia - szkice
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gracze
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Grafika komputerowa - materiały konferencyjne
(1)
Gry VR
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry komputerowe - antropologia społeczna - 20-21 w.
(1)
Gry komputerowe - psychologia
(1)
Gry komputerowe - recepcja
(1)
Gry komputerowe - socjologia - 20-21 w.
(1)
Gry komputerowe - socjologia - Polska - od 2001 r.
(1)
Gry komputerowe - stosowanie - nauczanie
(1)
Hakerzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
He┼émy wirtualnej rzeczywisto┼Ťci
(1)
Informacja naukowa - a rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna
(1)
Subject: time
2001-0
(14)
2001-
(6)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Australia
(1)
Belgia
(1)
Dania
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Niemcy
(1)
Polska - administracja - kontrola - 21 w.
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wojew├│dztwo lubelskie (1999- )
(1)
Genre/Form
Powie┼Ť─ç
(13)
Fantastyka
(10)
Esej
(3)
Monografia
(3)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Film akcji
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty d┼║wi─Ökowe
(1)
Fantasy
(1)
Film fabularny
(1)
Film przygodowy
(1)
Komedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Science fiction
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
96 results Filter
Book
In basket
(Informatyka a filozofia)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Charakterystycznym rysem wsp├│┼éczesno┼Ťci jest coraz szersza obecno┼Ť─ç w naszym ┼╝yciu przedmiot├│w wirtualnych. Nale┼╝─ů do nich witryny internetowe, portale spo┼éeczno┼Ťciowe, sklepy on-line, gry komputerowe, elektroniczne dzie┼éa sztuki, wirtualne pieni─ůdze, a nawet pewnego rodzaju organizacje, kt├│rych naturalnym ┼Ťrodowiskiem dzia┼éania jest Internet. Owa wzgl─Ödnie nowa sfera rzeczywisto┼Ťci, rzeczywisto┼Ťci wirtualnej, zosta┼éa wprawdzie wytworzona przez cz┼éowieka i ma swoj─ů bytow─ů podstaw─Ö w kontrolowanych przez ludzi procesach obliczeniowych, mimo wszystko jednak, na coraz wi─Öksza skal─Ö, autonomizuje si─Ö i zaczyna samodzielnie oddzia┼éywa─ç na otaczaj─ůcy nas ┼Ťwiat. W wype┼éniaj─ůcej monografi─Ö mozaice podej┼Ť─ç, definicji i analiz najbardziej wyrazi┼Ťcie rysuj─ů si─Ö trzy w─ůtki: w─ůtek genezy przedmiot├│w wirtualnych (sk─ůd si─Ö bior─ů?), kwestia ich istoty (czym s─ů?) oraz w─ůtek ich wp┼éywu na wsp├│┼éczesn─ů kultur─Ö (jak zmieniaj─ů nasze ┼╝ycie?).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 68246 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 46352 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 41653 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera wskaz├│wki dotycz─ůce korzystania z narz─Ödzia, jakim jest wirtualna rzeczywisto┼Ť─ç i opis zastosowa┼ä tej technologii. Om├│wione zosta┼éy mi─Ödzy innymi zagadnienia wp┼éywu VR na zdrowie, korzystania z technologii przez dzieci czy wp┼éywu wirtualnej rzeczywisto┼Ťci na wi─Özi spo┼éeczne, rozw├│j empatii i ekologi─Ö.
This item is available in 7 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 67244 (1 egz.)
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
(Escape quest : ksi─ů┼╝ka, gra, escape room)
Wiek: 12 lat +.
Komiks. Escape Quest to nowa seria gamebook├│w, w kt├│rych TY jeste┼Ť g┼é├│wnym bohaterem. B─Ödziesz musia┼é podejmowa─ç decyzje, rozwi─ůzywa─ç tajemnicze zagadki i wydostawa─ç si─Ö z zastawionych pu┼éapek. Escape Quest ┼é─ůczy w sobie elementy paragrafowej powie┼Ťci, gier role-playing oraz ┼éamig┼é├│wek w stylu escape room.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. III (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa napisana z my┼Ťl─ů o dysponuj─ůcych niewielkim bud┼╝etem osobach prowadz─ůcych jednoosobow─ů dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, blogerach oraz innych cyfrowych przedsi─Öbiorcach, a tak┼╝e fachowcach, kt├│rzy wykonuj─ů wolne zawody i wcielaj─ů si─Ö w swojej dzia┼éalno┼Ťci biznesowej w rozmaite role. Lektura tej ksi─ů┼╝ki mo┼╝e przynie┼Ť─ç korzy┼Ťci ka┼╝demu przedsi─Öbiorcy, kt├│ry chce zyska─ç wi─Öcej czasu, zwi─Ökszy─ç swoj─ů produktywno┼Ť─ç i zdecydowanie przyspieszy─ç rozw├│j swojej firmy, poprawiaj─ůc przy tym jej rentowno┼Ť─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 67391 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach [243]-266.
Ksi─ů┼╝ka ma charakter wprowadzenia do tematyki sztucznej inteligencji, a tak┼╝e most├│w, jakie wi─ů┼╝─ů ja z nowoczesnymi i wsp├│┼éczesnymi koncepcjami filozoficznymi. Zar├│wno robotyka, jak i tworzenie ┼Ťwiat├│w wirtualnych czy tez bot├│w - program├│w imituj─ůcych ludzka komunikacje jest g┼é─Öboko osadzone w rozmaitych koncepcjach filozoficznych, zw┼éaszcza za┼Ť w XX-wiecznej fenomenologii. Wobec rozkwitu uczenia maszynowego, a tak┼╝e innych nowych dyscyplin w obszarze sztucznej inteligencji, ksi─ů┼╝ka ma du┼╝y walor aktualno┼Ťci. Tworz─ůc technologie warto bowiem si─Ögn─ů─ç do intelektualnych ┼║r├│de┼é, kt├│re pozwoli┼éy nam w og├│le o niej pomy┼Ťle─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Cyberwojna : wojna bez amunicji? / Piotr Łuczuk. - Wydanie I. - Kraków : Biały Kruk, 2017. - 191, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Wykorzystywanie potencja┼éu tkwi─ůcego w komputerach i ┼é─ůcz─ůcej je globalnej sieci w celu atakowania wroga w tak zwanej cyberprzestrzeni stanowi dzi┼Ť jak najbardziej prawdziwe zagro┼╝enie. Zdolny programista, maj─ůc do dyspozycji jedynie pod┼é─ůczony do internetu komputer i siedz─ůc przed nim w dowolnym miejscu na ┼Ťwiecie, jest w stanie doprowadzi─ç np. do zdalnego wy┼é─ůczenia pr─ůdu w ca┼éym regionie, unieszkodliwienia system├│w obrony przeciwlotniczej, a nawet do ca┼ékowitego parali┼╝u sektora bankowego. Autor ksi─ů┼╝ki podaje bardzo wiele przyk┼éad├│w takich dzia┼éa┼ä haker├│w z r├│┼╝nych pa┼ästw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 355 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 65598 (1 egz.)
Book
In basket
Wiele firm, kt├│re p├│┼║niej sta┼éy si─Ö najpowa┼╝niejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodzi┼éo si─Ö w gara┼╝ach. Historia Oculusa ┼éamie ten schemat - jej za┼éo┼╝yciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, in┼╝ynier samouk i wizjoner, stworzy┼é sw├│j start-up w zdezelowanej, sze┼Ťciometrowej przyczepie kempingowej. M┼éody cz┼éowiek chcia┼é sprawi─ç, aby wirtualna rzeczywisto┼Ť─ç wreszcie zaistnia┼éa. Sklecony niegdy┼Ť napr─Ödce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsi─Öbiorc─Ö, b┼éyskotliwego rosyjskiego programist─Ö i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucj─Ö zwi─ůzan─ů z wirtualnym ┼Ťwiatem. Z czasem przeradza si─Ö ona w niesamowit─ů podr├│┼╝ - obfituj─ůc─ů w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne pora┼╝ki, prze┼éomy i intrygi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 69067 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 61389 (1 egz.)
Book
In basket
Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. To historia z nieokre┼Ťlonej przysz┼éo┼Ťci, kiedy ju┼╝ nie istniej─ů pa┼ästwa, ale te┼╝ rzeczywisto┼Ť─ç jest daleka od idea┼éu. Od biedy i szaro┼Ťci mo┼╝na jednak uciec do wirtualnego ┼Ťwiata, krainy przyg├│d i potwor├│w, kt├│re zapewnia gra o nazwie Barliona. Kolejny tom nosi tytu┼é "Gambit Kartosa".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. IV (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. IV (1 egz.)
Book
In basket
Druga cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. To historia z nieokre┼Ťlonej przysz┼éo┼Ťci, kiedy ju┼╝ nie istniej─ů pa┼ästwa, ale te┼╝ rzeczywisto┼Ť─ç jest daleka od idea┼éu. Od biedy i szaro┼Ťci mo┼╝na jednak uciec do wirtualnego ┼Ťwiata, krainy przyg├│d i potwor├│w, kt├│re zapewnia gra o nazwie Barliona. Poprzedni tom nosi tytu┼é "Pocz─ůtek", kolejny "Tajemnica mrocznego lasu".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. IV (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. IV (1 egz.)
Book
In basket
Trzecia cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemi─ů obiecan─ů. Kto┼Ť wpad┼é na pomys┼é, ┼╝e skazanych bardziej op┼éaci si─Ö umieszcza─ç w kapsu┼éach ni┼╝ w wi─Özieniach - ci odsiaduj─ů w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonuj─ů tam niewolnicz─ů prac─ÖÔÇŽ Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zas─ůdzono mu osiem lat wirtualnego wi─Özienia i Barliona sta┼éa si─Ö dla niego aren─ů walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z ni┼╝szych klas graczy - prze┼╝y┼é ju┼╝ wiele: kator┼╝nicz─ů prac─Ö w kopalniach, zdrad─Ö wsp├│┼éwi─Ö┼║ni├│w, wreszcie ponowny proces, dzi─Öki kt├│remu wypuszczono go do otwartego ┼Ťwiata Barliony. Poprzedni tom nosi tytu┼é "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. IV (1 egz.)
E-book
In basket
E-BOOK. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemi─ů obiecan─ů. Kto┼Ť wpad┼é na pomys┼é, ┼╝e skazanych bardziej op┼éaci si─Ö umieszcza─ç w kapsu┼éach ni┼╝ w wi─Özieniach - ci odsiaduj─ů w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonuj─ů tam niewolnicz─ů prac─ÖÔÇŽ Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zas─ůdzono mu osiem lat wirtualnego wi─Özienia i Barliona sta┼éa si─Ö dla niego aren─ů walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z ni┼╝szych klas graczy - prze┼╝y┼é ju┼╝ wiele: kator┼╝nicz─ů prac─Ö w kopalniach, zdrad─Ö wsp├│┼éwi─Ö┼║ni├│w, wreszcie ponowny proces, dzi─Öki kt├│remu wypuszczono go do otwartego ┼Ťwiata Barliony. Poprzedni tom nosi tytu┼é "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. E (1 egz.)
Book
In basket
Czwarta cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. Machan, Szaman Najwy┼╝szy, stoj─ůcy na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycj─Ö Imperatora ÔÇô ma unicestwi─ç armi─Ö Upior├│w zamieszkuj─ůc─ů Altamed─Ö, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje pocz─ůtek tak niespodziewanej lawinie wydarze┼ä, ┼╝e Szaman mo┼╝e zaufa─ç ju┼╝ tylko swojej intuicji i zda─ç si─Ö na instynkt. Ten, na kogo poluj─ů trzy najlepsze klany kontynentu, naprawd─Ö nie jest w stanie zrobi─ç nic wi─ÖcejÔÇŽ Poprzedni tom nosi tytu┼é "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
E-book
In basket
E-BOOK. Czwarta cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. Machan, Szaman Najwy┼╝szy, stoj─ůcy na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycj─Ö Imperatora - ma unicestwi─ç armi─Ö Upior├│w zamieszkuj─ůc─ů Altamed─Ö, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje pocz─ůtek tak niespodziewanej lawinie wydarze┼ä, ┼╝e Szaman mo┼╝e zaufa─ç ju┼╝ tylko swojej intuicji i zda─ç si─Ö na instynkt. Ten, na kogo poluj─ů trzy najlepsze klany kontynentu, naprawd─Ö nie jest w stanie zrobi─ç nic wi─ÖcejÔÇŽ Poprzedni tom nosi tytu┼é "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. E (1 egz.)
Book
In basket
Pi─ůta cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. Machan pewnie my┼Ťli, ┼╝e po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarze┼ä jego ┼╝ycie w wirtualnej Barlionie powr├│ci w stare wyrobione koleiny. Przecie┼╝ ucich┼éy ju┼╝ wichry Mrocznego Lasu, Altameda ma swojego w┼éa┼Ťciciela, a Gieranika, c├│┼╝ÔÇŽ Ten knuje, jak knu┼é. Czy jednak Machana zadowoli┼éoby takie przewidywalne ┼╝ycie? Sk─ůd┼╝e! Szykujcie si─Ö wi─Öc na nowe perypetie, potwory i lochy, a tak┼╝e na nowy status ÔÇô Najwy┼╝szy Szaman nie znosi przecie┼╝ codziennej, mozolnej har├│wki. No i potrzebuje ucznia ÔÇô ale ma wysokie wymagania: pierwszy lepszy Szaman na pewno nie nada si─Ö do tej roli. Poprzedni tom nosi tytu┼é "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. IV (1 egz.)
Book
In basket
Sz├│sta cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. Poprzedni tom nosi tytu┼é "Droga Szamana. Etap 5, Szachy Karmadonta".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Book
In basket
Si├│dma cz─Ö┼Ť─ç siedmiotomowego cyklu powie┼Ťci, w kt├│rych gatunek science fiction i psychologiczna fantasy ┼é─ůcz─ů si─Ö z elementami gier komputerowych. Poprzedni tom nosi tytu┼é "Droga Szamana. Etap 6, Nowy pocz─ůtek".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Book
In basket
Seth Stephens-Davidowitz, filozof i doktor ekonomii, by┼éy pracownik GoogleÔÇÖa, przeanalizowa┼é dane z wyszukiwa┼ä internetowych dotycz─ůcych mi─Ödzy innymi rasizmu, depresji, wykorzystywania nieletnich, poczucia humoru czy preferencji seksualnych. Owocem tych bada┼ä jest ksi─ů┼╝ka "Wszyscy k┼éami─ů".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again