Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(6)
Autor
Cyrson Edward Franciszek
(1)
Domański Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Käfferlein Peter
(1)
Köhne Olaf
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Poprawska Urszula (1954- )
(1)
Rossmann Dirk (1946- )
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(6)
Temat
Sieć handlowa
(4)
Sieć handlowa - Polska - od 1989 r.
(2)
Bankowe usługi detaliczne - marketing
(1)
Drogeria
(1)
Handel - Polska - od 1989 r.
(1)
Handel - kraje Unii Europejskiej
(1)
Handel - kraje gospodarczo rozwinięte - od 1989 r.
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel detaliczny - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing - metody
(1)
Marketing sieciowy - metody
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Milionerzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przemysł odzieżowy - marketing
(1)
Rossmann, Dirk (1946- )
(1)
Sieć handlowa - marketing
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Sukces
(1)
Służba zdrowia - marketing
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi - marketing
(1)
Żabka Polska
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - handel i usługi
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 264-268.
Książka stanowi efekt analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Walorem pracy jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają obecnie przedsiębiorstwa handlowe. Publikacja przeznaczona dla studentów wydziałów ekonomicznych i zarządzania, jak i specjalistów z dziedziny dystrybucji oraz handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią. W pracy wykorzystano najnowszą literaturę obcą dotyczącą tej problematyki. Stanowi ona również wynik wielu lat badań autora nad zagadnieniem strategii marketingowych międzynarodowych sieci handlowych, prowadzonych w kraju i za granicą. Opracowanie może być wykorzystywane jako podręcznik lub lektura uzupełniająca do zajęć z zakresu marketingu oraz strategii dystrybucji w publicznych i niepublicznych uczelniach ekonomicznych, a także może służyć przedsiębiorcom działającym w sferze handlu oraz menedżerom polskich i zagranicznych sieci handlowych. Jej przydatność dla polskich przedsiębiorców polega na ukazaniu szczególnego rodzaju działań międzynarodowych sieci handlowych jako konkurenta na rynku. Znajomość problematyki będącej przedmiotem rozważań autora ma zasadnicze znaczenie dla wszystkich przedsiębiorców konkurujących z dużymi sieciami handlowymi, a także dla ich dostawców (małe i średnie firmy produkcyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40919 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57461 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek pełen sprzeczności. Z jednej strony twardy konkurent w biznesie, z drugiej - zaangażowany społecznie wrażliwiec. Dirk Rossmann, pionier współczesnego rynku drogerii, wielki przedsiębiorca i milioner. Jego credo: nigdy się nie poddawaj! Rossmann to człowiek konsekwentny, bogaty w doświadczenia życiowe, którego książka pomaga obrać dobry kierunek w trudnych czasach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej