Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(100)
Forma i typ
Książki
(99)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
wypożyczone
(10)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(10)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(89)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(4)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Biliński Witold
(2)
Brunson Russell
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Hofmann Agnieszka
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(2)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(2)
Mackay Harvey
(2)
Matyja Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Rackham Neil (1942- )
(2)
Seidel Hagen (1964- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamson Brent
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biskup Rafał (prawo)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burg Bob
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Błaż Agata
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Duda Tomasz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Elder Alexander (1950- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głatki Michał
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Holmes Chet
(1)
Hyken Shep
(1)
Israel Richard (1942- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jordan Jason (1970- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kaplan Steve (1960- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kimball Bob
(1)
Kluska Michał
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kozak Robert (1964- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(100)
Język
polski
(100)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(70)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Obsługa klienta
(14)
Techniki sprzedaży - metody
(12)
Handel elektroniczny
(8)
Techniki sprzedaży - poradnik
(7)
Handel
(6)
Obsługa klienta - metody
(6)
Perswazja
(6)
Sprzedaż
(6)
Marketing
(5)
Sukces
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing - metody
(4)
Promocja handlowa
(4)
Techniki sprzedaży - podręcznik
(4)
Handel - zarządzanie
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Merchandising
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta - poradnik
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Autoprezentacja
(2)
E-konsumenci
(2)
Handel - metody
(2)
Handel - metody - poradnik
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Handlowcy
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - psychologia
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Negocjacje - handel
(2)
Negocjacje - psychologia
(2)
Nieruchomości
(2)
Obsługa klienta - psychologia
(2)
Perswazja - metody
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Sprzedaż konsumencka
(2)
Sukces - psychologia
(2)
Techniki sprzedaży - podręcznik akademicki
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Usługi
(2)
Wartość ekonomiczna - zarządzanie
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Akwizycja - metody - podręcznik
(1)
Baza danych - stosowanie - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Ceny - polityka
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Daewoo Motor Polska - konkurencyjność
(1)
Decyzje
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(1)
Giełda papierów wartościowych - inwestycje - 21 w.
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel - ekonomika - 21 w.
(1)
Handel - organizacja
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel detaliczny - Polska - od 1989 r.
(1)
Handel detaliczny - podręcznik akademicki
(1)
Handel detaliczny - socjologia - Stany Zjednoczone
(1)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(1)
Innowacje - zarządzanie
(1)
Instagram
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Internet - stosowanie - handel
(1)
Kadry - polityka
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - handel - zagadnienia
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Stany Zjednoczone
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie
(1)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(1)
Konsumenci (ekon.) - zagadnienia
(1)
Koszty - rachunkowość - podręcznik
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - handel i usługi
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
100 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Hasło UKD: Sprzedaż - organizacja i technika
Bibliogr. s. 234-[236].
Kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Praca sprzedawcy kojarzy się niekiedy z przygotowaniami aktora do występu na scenie. Książka polecana wszystkim tym, którzy o sprzedaży wiedzą już wszystko, a nawet mają wrażenie przesytu i są ciekawi perspektywy w zasadzie antysprzedażowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Biznes-zarządzanie Handel Sprzedaż-organizacja-technika Marketing
Bibliogr. s. [445]-455.
Adresowana do poczatkujących przedsiębiorców publikacja dostarcza kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować własną koncepcję biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Jordan i Vazzana wychodzą z założenia, że barierą dla rozwoju firmy nie są ograniczone możliwości produkcyjne, ale źle zarządzana sprzedaż. Odpowiadają na pytania, jak zwiększyć zdolność organizacji do sprzedaży i podnieść efektywność sił sprzedażowych. Przedstawiają schemat jak w praktyce konkretne działania handlowców przełożyć na zamierzone rezultaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39976 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Indeks.
Podręcznik zawiera usystematyzowaną wiedzę obejmującą cały proces sprzedaży relacyjnej, począwszy od poszukiwania potencjalnych klientów, a skończywszy na kontaktowaniu się z nabywcami już po dokonaniu przez nich zakupów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44625 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży. Zawarte w nim zalecenia, podpowiedzi i wskazówki mają ułatwić: odkrycie prawdziwych potrzeb klienta, zrozumienie racji przez niego przemawiających. Jasno, przejrzyście napisana publikacja z pewnością przydatna będzie dla tych, którzy uczą się sztuki sprzedaży lub już zawodowo zajmują się sprzedażą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55523 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 204, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Poradnik wyjaśniający postępowanie z klientem, proces podejmowania przez niego decyzji, właściwe podejście sprzedawcy, zagadnienia wpływu na klienta, części składowe skutecznej rozmowy (w tym telefonicznej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy potrafią finalizować transakcje. Wiedzą, jak w profesjonalny sposób wybierać klientów, identyfikować ich potrzeby, rozwiewać obawy i zawierać umowy. W efekcie zgarniają z rynku lwią część pieniędzy. Ale większość sprzedawców rozpoczyna karierę bez przeszkolenia. Otrzymują wskazówki w rodzaju "wyjdź do ludzi" lub "zacznij rozmawiać z klientem". Nawet jeśli starają się uczyć, szybko się przekonują, że do osiągnięcia sukcesu brakuje im pewnego istotnego elementu. Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy'ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć - trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla handlowców.
Indeks.
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71757 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej