Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(19)
Autor
Górska-Warsewicz Hanna
(3)
Johann Maria
(2)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Bobola Agnieszka Monika
(1)
Butowski Leszek (1965- )
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cymańska-Garbowska Barbara
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzebyk Magda
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaczmarek Jacek (geografia społeczna)
(1)
Lewandowska Agnieszka (zarządzanie turystyką)
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Martin William B
(1)
Meyer Beata
(1)
Mikuta Beata
(1)
Sawicka Beata (hotelarstwo)
(1)
Sawińska Agnieszka
(1)
Stasiak Andrzej (geografia)
(1)
Steblik-Wlaźlak Barbara
(1)
Wojciechowska Jolanta
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Usługi turystyczne
(7)
Turystyka
(4)
Agroturystyka
(2)
Biura podróży - organizacja
(2)
Geografia - podręcznik akademicki
(2)
Hotelarstwo - organizacja
(2)
Obiekty i urządzenia turystyczne - podręcznik akademicki
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie
(2)
Turystyka - a środowisko - podręcznik akademicki
(2)
Turystyka - geografia - podręcznik akademicki
(2)
Turystyka - historia - Polska - podręcznik akademicki
(2)
Turystyka - historia - podręcznik akademicki
(2)
Turystyka - marketing
(2)
Turystyka - marketing - podręcznik akademicki
(2)
Turystyka - organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Turystyka - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Turystyka - socjologia - podręcznik akademicki
(2)
Usługi - turystyka - jakość
(2)
Usługi - turystyka - podręcznik akademicki
(2)
Usługi - turystyka - zarządzanie
(2)
Agroturystyka - organizacja
(1)
Aktywność turystyczna
(1)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biura podróży - zarządzanie
(1)
Hotelarstwo - finanse - zarządzanie
(1)
Hotelarstwo - historia
(1)
Hotelarstwo - jakość
(1)
Hotelarstwo - prawo - Polska
(1)
Hotelarstwo - prawo - Polska - stan na 2012 r.
(1)
Hotelarstwo - zarządzanie
(1)
Informacja turystyczna - Polska
(1)
Informacja turystyczna - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Kanały marketingowe - turystyka - podręcznik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) - prawo - Polska - stan na 2012 r.
(1)
Kuchnia regionalna
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny - Polska - podręcznik
(1)
Modele matematyczne
(1)
Obsługa klienta - podręcznik
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej - Polska - podręcznik
(1)
Podróże motywacyjne
(1)
Podróże służbowe
(1)
Promocja handlowa - a turystyka - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - ekonomika
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - martketing - Polska - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - podręcznik akademicki
(1)
Przewodnicy turystyczni - prawo - Polska - stan na 2012 r.
(1)
Restauracje - zarządzanie
(1)
Samorząd terytorialny - a turystyka - Polska
(1)
Samorząd terytorialny - a turystyka - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Transport - polityka - Unia Europejska - podręcznik
(1)
Turystyka - ekonomika - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - ekonomika - podręcznik akademicki
(1)
Turystyka - finanse - zarządzanie
(1)
Turystyka - historia
(1)
Turystyka - marketing - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - marketing - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Turystyka - organizacja - Polska
(1)
Turystyka - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - organizacje - Polska
(1)
Turystyka - organizacje - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Turystyka - prawo - Polska
(1)
Turystyka - prawo - Polska - stan na 2007 r.
(1)
Turystyka - prawo - Polska - stan na 2012 r.
(1)
Turystyka - psychologia
(1)
Turystyka - teoria
(1)
Turystyka - usługi - podręcznik akademicki
(1)
Usługi
(1)
Usługi - turystyka
(1)
Usługi - turystyka - Polska
(1)
Usługi - turystyka - jakość - Polska - podręcznik
(1)
Usługi - turystyka - podręcznik
(1)
Usługi - turystyka - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Usługi - turystyka - prawo - Polska - stan na 2012 r.
(1)
Wieś
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(1)
Zarządzanie strategiczne - turystyka - podręcznik
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 267-284.
W książce przedstawiano analizę struktury rynku turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60396 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Wykład obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46074 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1350) 1276)
Bibliografia, netografia na stronach 309-328.
Niniejsza monografia ma na celu ukazanie czytelnikowi głównych aspektów funkcjonowania współczesnej turystyki, której głównymi i równorzędnymi filaramisą środowisko, człowiek i gospodarka. Wszelka aktywność turystyczna człowieka zachodzi w określonym środowisku i warunkowana jest występującymi walorami i zagospodarowaniem turystycznym, które z kolei stanowią podstawowe elementy produktu turystycznego i determinują rozwój turystyki na określonym obszarze. Turystyka wiąże się z wieloma relacjami zachodzącymi zarówno w środowisku przyrodniczym, kulturowym, jak i społecznym. (z przedmowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 225-241.
Głównym przesłaniem publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cudne manowce : wszystko, co w Polsce najlepsze / Magda Grzebyk. - Warszawa : Edipresse-Kolekcje, copyright 2019. - 223, [1] strona : fotografie ; 25 cm.
(Książki / Edipresse)
Książka o miejscach, do których warto uciec w weekend, żeby zapomnieć o morderczym tempie. Dobrze się wyspać, pięknie wstać i zjeść śniadanie przygotowane z lokalnych i naturalnych składników. Do tego regionalne przepisy przypominające o naszym kulinarnym dziedzictwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy referatach.
Autorzy referatów przedstawiają możliwości turystyki w kształtowaniu przedmiotowego związku metropolitalnego. Rola turystyki w tym procesie została przedstawiona na przykładzie turystyki morskiej i nadmorskiej, kulturowej, miejskiej, biznesowej i uzdrowiskowej. Praca dla studentów oraz osób zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 [Rewers] (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 233-250.
"Książka jest jednym z nielicznych opracowań z zakresu agroturystyki, w którym przedstawiono tak szerokie spektrum zagadnień dotyczących problematyki uwarunkowań rozwoju usług agroturystycznych i funkcjonowania gospodarstw agroturystycznych w Polsce. Temat jest bardzo aktualny i wychodzi naprzeciw potrzebom nauki oraz praktyki rolniczej i turystycznej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51738 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54520 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48054 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann. - Warszawa : Difin, copyright 2019. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 203-217.
Publikacja stanowi interesującą pozycję ze względu na poruszaną problematykę, nowatorski charakter opracowania oraz zaproponowane rozwiązania w zakresie pomiaru satysfakcji klienta. Autorka wyjaśnia mechanizm kształtowania się satysfakcji w oparciu o modele powstałe na gruncie psychologii behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58284 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej