Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(37)
Autor
Budzyński Wojciech
(3)
Szlis Izabela
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Conley Chip (1960- )
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Deckers Erik
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Falls Jason
(1)
Feldy Marzena
(1)
Filipczuk Magdalena
(1)
Filipczuk Michał
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Golinowski Janusz (1959- )
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Jeleńska Anna (podatki)
(1)
Kolarska-Bobińska Lena (1947- )
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kozłowski Marek (psycholog)
(1)
Król Małgorzata Beata
(1)
Lipka Anna
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Murdoch Anna
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Sadowski Michał (informatyka)
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Simonson Alex
(1)
Skowronek Iwona (zarządzanie)
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Szybilska Izabela
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Wrona Sylwia
(1)
Ślifirska Aleksandra
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Wizerunek przedsiębiorstwa
(32)
Public relations
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(4)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
Banki
(2)
Banki - marketing
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Obsługa klienta
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Znaki towarowe
(2)
Banki - marketing - polityka
(1)
Banki - reklama - polityka
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowe usługi detaliczne - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - jakość - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - marketing - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - nauczanie - szkoły wyższe - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - organizacja - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - w literaturze - historia
(1)
Bibliotekarze - szkolenie - Polska
(1)
Biblioteki akademickie - marketing - Polska
(1)
Branding (marketing)
(1)
Chorzy - psychologia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Estetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Firma (nazwa) - reklama
(1)
Gender marketing
(1)
Giełda
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja wizualna
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka - zagadnienia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - bibliotekarstwo - Polska
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Kultura organizacyjna - Polska
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing elektroniczny - metody
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Opinia publiczna - badanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Organizacje - teoria - podręcznik akademicki
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Postawy - Polska - od 1989 r.
(1)
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(1)
Przedsiębiorstwo - zatrudnienie - zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne - Polska - od 1989 r.
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations - bibliotekarstwo
(1)
Public relations - podręcznik
(1)
Public relations - szkolnictwo wyższe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama - estetyka
(1)
Społeczeństwo informacyjne - a bibliotekarstwo - Polska
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe - Polska - od 2001 r.
(1)
Szkolnictwo wyższe - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Służba informacyjna biblioteczna - Polska
(1)
Służba zdrowia - marketing
(1)
Służba zdrowia - zarządzanie
(1)
Turystyka
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - Polska
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - podręcznik
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - podręcznik akademicki
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - zarządzanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe - podręcznik
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Polska - gospodarka - socjologia - od 1989 r.
(1)
Polska - socjologia - od 1989 r.
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-274.
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR. Publikacja zawiera opis modeli i narzędzi pozwalających budować niezapomniane candidate experience w organizacji. Całość uzupełniona jest przykładami działań organizacji takich, jak McDonald’s, Grupa Danone Polska, Grupa Pracuj, Aviva i wielu innych przedsiębiorstw, które zdecydowały się uczynić z doświadczeń kandydatów swoją przewagę rynkową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67891 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym : metody, procedury, reagowanie / Dariusz Tworzydło. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 201, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 185-201.
Pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie marki, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero, Drutex, Szlachetna Paczka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42465 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47884 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Instytut Zarządzania Wartością SGH)
Bibliografia na stronach 271-286.
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka, czołowa postać employer brandingu w Polsce, zabiera Czytelnika w podróż do świata lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie: to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Autorka uczy przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68389 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 295-297.
Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58855 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48187 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58580 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej