Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Celiński Marcin (1970- )
(1)
Piątek Tomasz (1974- )
(1)
Stoppel Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
(2)
Duda, Andrzej (1972- )
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Public relations
(1)
Socjotechnika
(1)
Trolle
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (1995)
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2000)
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2005)
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2010)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 370-392.
Autorka analizuje w jakim kierunku podąża proces zmian w prowadzeniu kampanii rywalizacyjnych i jak technologie informacyjno-komunikacyjne wzbogacają, a zarazem przeobrażają ten proces. Temat ten jest wysoce aktualny, znajduje się w toku ewolucji, posiada dynamiczny charakter i ze względu na swoją „świeżość” ciągle jest niewystarczająco osadzony i opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład Autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią tematu. Książka dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, które mogą stanowić przydatne rekomendacje dotyczące tego, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Duda i jego tajemnice / Tomasz Piątek, Marcin Celiński. - Warszawa : Wydawnictwo Arbitror, copyright 2020. - 233, [1] strona ; 24 cm.
(#ArbitrorFakty)
Książka jest efektem śledztwa dziennikarskiego poświęconego Antoniemu Macierewiczowi. Przeprowadził je dziennikarz "Wyborczej", Tomasz Piątek. W wyniku półtorarocznej pracy powstała książka ilustrująca więź między Macierewiczem a gangsterem-finansistą Siemionem Mogilewiczem, który jest mocno związany z Moskwą, gdy od lat współpracuje z GRU. Śledztwo jest oparte na faktach uzyskanych od informatorów oraz wiadomościach znalezionej w Internecie, archiwach sądowych i Bibliotece Narodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej