Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(5)
Autor
Czajer Włodzimierz
(1)
Goldstein Arnold P. (1933- )
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Lewartowicz Urszula
(1)
McGinnis Ellen
(1)
Pluskota Przemysław
(1)
Rzempała Joanna
(1)
Sadoń-Osowiecka Teresa
(1)
Sampson Scott D. (1961- )
(1)
Skweres-Kuchta Małgorzata
(1)
Trzaska Dorota
(1)
Żywina Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(5)
Temat
Wychowanie pozaszkolne
(4)
Dzieci
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Młodzież - wychowanie
(1)
Pedagogika społeczna - Polska
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Przyroda
(1)
Socjalizacja - metody
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia - psychologia
(1)
Uniwersytety dziecięce
(1)
Wychowanie - metody - Polska
(1)
Wychowanie moralne - metody
(1)
Wychowanie pozaszkolne - Polska - od 1989 r.
(1)
Wychowanie pozaszkolne - metody
(1)
Wychowanie w rodzinie - Polska
(1)
Środki masowego przekazu - a dziecko - Polska - od 1989 r.
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [321]-336.
Książka jest na poły poradnikiem, na poły publikacją popularnonaukową, poświęcona jest wadze wychowania dzieci w kontakcie ze środowiskiem naturalnym. Opierając się na własnych doświadczeniach jako rodzica i naukowca oraz korzystając z wyników licznych badań naukowych, autor przedstawia jak codzienna bliskość natury, chociaż byłby to pobliski, zwykły park, wzmacnia i rozwija potencjał intelektualny dzieci a jakim ograniczeniom podlega umysł poddany wyłącznie wpływom telewizji i gier komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [197]-205.
Publikacja podejmuje ważne społecznie i pedagogicznie problemy współczesnej edukacji kulturalnej, realizowanej w ramach zajęć pozalekcyjnych w szkołach ponadgimnazjalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63232 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1235) 1161)
Bibliografia, netografia na stronach 93-97.
Tematyka niniejszej monografii jest aktualna ze względu na gospodarcze i społeczne konsekwencje deficytu wiedzy oraz świadomości ekonomicznej i finansowej społeczeństwa. Braki te sprzyjają popełnianiu błędów, bardzo często mających daleko idące konsekwencje i przekładających się na realne problemy społeczne i gospodarcze. Nieodległa przeszłość najlepiej ukazuje deficyt wiedzy, konsekwencją czego były błędne wybory w zakresie nabywania nieadekwatnych do celów, potrzeb i możliwości klientów aktywów finansowych. Również zaciąganie długoterminowych zobowiązań opartych na zmiennych, nie do końca dających się przewidzieć parametrach, czy nabywanie instrumentów pochodnych świadczą o konieczności podniesienia zarówno wiedzy, jak i kompetencji ekonomiczno-finansowych społeczeństwa. Unikaniu popełniania powyższych błędów sprzyja kształtowanie postaw, wiedzy i świadomości ekonomicznej oraz finansowej. Procesowi temu powinny być poddawane dzieci już w wieku przedszkolnym. Koncepcja lifelong learning (LLL) niejako naturalnie kojarzona jest z edukacją po edukacji, czyli dokształcaniem po okresie obowiązku szkolnego, szkoły ponadpodstawowej czy studiów. W tym opracowaniu autorzy nieco przewrotnie na pierwszy plan zarządzania kompetencjami w ramach LLL wysuwają edukację dzieci i młodzieży - takie uczenie się przez całe życie w wersji short. Chcą w ten sposób podkreślić wagę edukacji realizowanej poza szkołą, a w zasadzie równolegle ze szkołą, komplementarnie względem treści szkolnych programów nauczania. Skoncentrowali się na szczególnej formie edukacji pozaformalnej, tj. na uniwersytetach dziecięcych. To stosunkowo młody twór, nie do końca zdefiniowany, w Polsce rozwijany w ostatniej dekadzie, w Europie od 2002 roku. (z wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75156 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej