Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W73 (Żytnia 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(31)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Kall Jacek
(4)
De Chernatony Leslie (1953- )
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Misztal-Kania Aleksandra
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hancke Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej (pol.)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jawień Robert
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krajewski Karol
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Mickiewicz Bartosz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Narus James A
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Rojek Roman
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Rzemieniak Magdalena Lidia
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Samul Joanna
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Steenkamp Jan-Benedict E. M
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szulce Halina
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wojewoda Izabela
(1)
Wrona Sylwia
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(35)
angielski
(1)
Temat
Firma (nazwa)
(13)
Znaki towarowe - zarządzanie
(13)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Znaki towarowe
(10)
Firma (nazwa) - marketing
(9)
Znak towarowy
(8)
Marketing strategiczny
(7)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing - metody
(4)
Marketing
(3)
Public relations
(3)
Marketing narodowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - podręcznik
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia - poradnik
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w.
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Marketing - zarządzanie - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Marketing strategiczny - poradnik
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja handlowa - metody - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(1)
Reklama - metody - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Wartość ekonomiczna - zarządzanie
(1)
Wspólna Polityka Rolna UE
(1)
Własność przemysłowa - ochrona
(1)
Zarządzanie - metody
(1)
Zarządzanie - podręcznik
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody - 20-21 w.
(1)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik akademicki
(1)
Znaki towarowe - marketing - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Znaki towarowe - ochrona
(1)
Znaki towarowe - podręcznik
(1)
Znaki towarowe - podręcznik akademicki
(1)
Znaki towarowe - prawo - Polska
(1)
Znaki towarowe - prawo międzynarodowe
(1)
Znaki towarowe - socjologia
(1)
Znaki towarowe - zarządzanie - 20-21 w.
(1)
Żywność - marketing
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56306 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56309 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Marzanna K. Witek-Hajduk. - Warszawa : "Difin", 2001. - 257 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia.
Książka stanowi kompendium wiedzy umożliwiające zapoznanie się z podstawowymi pojęciami związanymi z marką, opracowaniem jej planu, jak i z różnymi koncepcjami prowadzenia działań marketingowych z jej zastosowaniem. Autorka poświęciła także wiele miejsca uwarunkowaniom decyzji przedsiebiorstwa dotyczącym marki oraz kreowaniu i utrzymywaniu siły marki, w tym charakterystyce wskaźników tej siły. Wartość książki podnoszą zamieszczone przykłady działań przedsiębiorstw polskich i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor publikacji omawia szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką. Wyczerpująco omawia każdy, nawet pozornie detaliczny problem związany z markami. Wydanie polskie uzupełnione zostało o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Paweł Tkaczyk napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59618 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54669 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia przy rozdziałach. - Indeksy.
Przejrzysty i bardzo kompetentny podręcznik do marketingu. Autor przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Całość napisana bardzo przystępnie, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tematykę. Przeznaczona dla menedżerów, doradców i trenerów oraz studentów kierunków społecznych i ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 301-307. Indeks.
W publikacji autorzy odpowiadają na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silniejsza, tzn. dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć jej wartość. Książka głównie dla studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Silna marka : istota i kreowanie / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 367, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Autor
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia.
W książce przedstawiono te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz marce w skali globalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów.
Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42186 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej