Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(10)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(9)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Autor
Arnold Thomas (1985- )
(1)
Bösch Holger
(1)
Guerov Alexandar
(1)
Guerova Ledha
(1)
Kalinin Alexy
(1)
Kappler Lena
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Looveer Meelis
(1)
Lozanski Atanas
(1)
Manola Gina
(1)
Matthäus Doris
(1)
Menzel Michael
(1)
Mrzewa-Michalak Anna
(1)
Noveva Albena
(1)
Piskorek Arkadiusz
(1)
Piskorek Wiktor
(1)
Przybylska Ludwika
(1)
Pētersons Reinis
(1)
Rüttinger Johann
(1)
Skopnik Bernhard
(1)
Smerdel Sylwia
(1)
Tyulenev Peter
(1)
Vogt Rolf
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Yianni John
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dzieci
(3)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(6)
Farmaceuci
(1)
Koszmary senne
(1)
Matki i synowie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(4)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Działanie niepożadane / Thomas Arnold. - Wydanie I. - Konin : G3, 2024. - 636, [1] strona ; 21 cm.
Od ponad roku niemal każdej nocy Marię Drzewicką nawiedzają koszmary, w których widzi swoją śmierć. Zaniepokojony jej zdrowiem psychicznym syn nakłania lekarza, aby ten baczniej przyjrzał się terapii pacjentki wycieńczonej walką z samą sobą. Jednak im bardziej Adam Drzewicki interesuje się stanem matki, tym większe ma wrażenie, że i jemu ktoś się przygląda. Zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. W tym samym czasie poznaje policjanta z Warszawy – Dawida Rezlera. Funkcjonariusz przyjechał do rodzinnego miasta, by pożegnać swoją matkę. Przypadek sprawił, że zmarła kobieta była sąsiadką Marii Drzewickiej, która pewnej nocy usłyszała krzyki i jęki. Myślała wtedy, że to echo kolejnego koszmaru. Czy aby na pewno tak było?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie. 2, Jeszcze więcej strasznych historii / Holger Bösch ; ilustrator Bernhard Skopnik. - Wydanie 3. - Konin : G3, 2011. - 1 gra (50 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 13 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Są jeszcze czarniejsze. Są jeszcze bardziej straszne. Nadal potrafią zabić ćwieka. Zrekonstruujcie wydarzenia poszczególnych incydentów, kompletując je kawałek po kawałku poprzez zadawanie pytań, odgadywanie oraz składanie w całość dowodów – samodzielnie lub z przyjaciółmi. To mrożąca krew w żyłach, ale jednocześnie zabawna gra w zgadywanie bez której nie obędzie się żadne przyjęcie. Bez wątpienia niebawem także Was pochłonie szał czarnych historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Battalia : początek / Alexandar i Ledha Guerovi ; ilustracje Atanas Lozanski, Albena Noveva ; polska instrukcja Anna Mrzewa-Michalak. - Konin : G3, © 2015. - 1 gra (80 kart jednostek, 80 kart zasobów, 84 karty artefaktów, 5 kart wielkich artefaktów, 28 kart miast, 48 kart dróg, 1 karta ruin, 1 plansza, Wyrocznia Słońca, 8 figurek bohaterów, 79 znaczników poziomu miasta, 4 karty pomocy, 1 kość sześciościenna) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x11 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Battalia - kraina Wyroczni Słońca. Potężnego, starożytnego monumentu - w tym samym czasie przyjaciel i wróg, pan i poddany, narzędzie i dzieło stworzenia. Wieczny praktykant Natury i ręka bogów pośród ludzi i dzikich zwierząt - zdarza się że Wyrocznia ujawnia przeznaczenie lub tylko drogę do niego... Podczas gry, Wyrocznia Słońca stwarza korzystne warunki i może cię wspierać, jeśli uda ci się złapać promyk szczęścia w słoneczny dzień... Zlicza również dni i prowadzi cię przez niekończącą się rywalizację między ludami zamieszkującymi te ziemie: Zrodzonymi w chmurach, Niedźwiedzim ludem, Płomiennymi i Wyspiarzami. Gracze będą wysyłać swoich bohaterów na niesamowite wyprawy w celu odkrywania nowych terytoriów i przejmowania kontroli nad neutralnymi lub wrogimi miastami. Będą zatrudniać pracowników i jednostki bitewne, zdobywać pożyteczne artefakty, aby stworzyć wielkie i niezwyciężone narody. Będą też budować drogi prowadzące do nowych miejsc oraz wznosić lub rozbudowywać miasta. Wszystko po to, by rozszerzyć swoje państwo i zdobyć punkty zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Założyciele imperium / Alexy Kalinin, Petr Tyulenev. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (97 kafli, 24 żetony) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 18x13x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 17 cm).
12+.
GRA PLANSZOWA. Jest III wiek przed naszą erą. Nad Morzem Śródziemnym istnieje wiele różnych cywilizacji, ale tylko jedna z nich da początek imperium rozciągającemu się od Egiptu aż po Brytanię. Udowodnij, że to właśnie ty potrafisz zjednoczyć połowę świata i zawładnąć nią! Dodawaj nowe terytoria, zbieraj plony, handluj z sąsiadami, zatrudniaj wykwalifikowanych rzemieślników i wznoś świątynie - przychylność bogów będzie niezbędna do zbudowania najpotężniejszego imperium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pszczółki / Reiner Knizia ; grafika Michael Menzel. - Wydanie IV. - Konin : G3, 2018. - 1 gra (6 uli, 6 kolorowych pszczół, 36 kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 17x13x7 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm.).
4+.
GRA PLANSZOWA. Bzz, bzz, bzz! Gdzie skryły się kolorowe pszczółki? Małe psotnice ciągle zmieniają miejsce! Potrafisz je odszukać? Potrzeba dużej spostrzegawczości i świetnej pamięci, aby odnaleźć pszczołę w takim kolorze, jaki przedstawia karta. Osoba, która jako pierwsza zgromadzi cztery ule, wygrywa i zdobywa pyszny miodek. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Gra planszowa
W koszyku
6. bierze! : bycza gra nie dla osłów / Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwinkel. - Konin : G3, © 1994. - 1 gra (104 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 44 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne. Celem gry jest zebranie jak najmniejszej ilości kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każdą głowę byka znajdującą się na niej. Zwycięzcą zostaje osoba, która na końcu gry ma najmniejszą ilość byczych głów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mniam mniam : upoluj swoje jedzonko / Meelis Looveer ; ilustracje Reinis Pētersons. - Konin : G3, © 2013. - 1 gra (3 plansze, 36 kart, 15 kości, notes, ołówek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 20x28x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. Te muszki wyglądają tak smakowicie. Twoja żaba może złapać je wszystkie. Uważaj jednak, by żaba nie została upolowana przez cwanego jeża.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy skarb / Gina Manola ; grafika Doris Matthäus ; polska instrukcja Ludwika Przybylska. - Wydanie 2. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (1 plansza, 27 kafelków ścieżki, 10 kafelków smoka, 4 żetony kluczy, 2 kości, 1 żeton ze słodyczami) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x27x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
4+.
GRA PLANSZOWA. W dalekiej krainie znajduje się mroczna jama. Legenda głosi, że na samym jej końcu jest ukryty skarb, którego strzeże przerażający, ziejący ogniem smok. Dzielne skrzaty nie boją się straszliwej bestii i ruszają na wyprawę. Jednak nie łatwa to podróż. Droga wiedzie przez ciemny i nikomu nieznany las. Tylko działając wspólnie, skrzaty są w stanie dotrzeć do smoczej jamy. Muszą jeszcze odnaleźć trzy klucze, by dostać się skarbu zamkniętego w skrzyni. Celem gry jest przechytrzenie smoka i zdobycie skarbu. Jeśli skrzatom uda się dotrzeć do celu i zbiorą po drodze trzy klucze - wygrają! Gdy do skrzyni ze skarbem pierwszy dobierze się smok, to on zostanie zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przez Afrykę / Wiktor Piskorek i Arkadiusz Piskorek ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 4 pionki graczy, 20 diamentów, 30 kart z fotografiami zwierząt, 24 karty przygód, krokodyl) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. W czasie podróży przez Afrykę mali poszukiwacze przygód będą robić zdjęcia napotkanym zwierzętom. Być może uda im się odnaleźć jeden z obozów legendarnych poszukiwaczy diamentów, a jeśli szczęście się do nich uśmiechnie, sami wejdą w posiadanie drogocennych kamieni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rój / John Yianni - Wydanie 11. - Konin : G3, 2023. - 1 gra (22 płytki, etui) : karton, tektura, plastik, poliester, kolor ; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 21 cm.).
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Wiek: 9+.
GRA PLANSZOWA. Rój jest logiczną grą dla 2 graczy w wieku od 9 lat. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek. Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki. Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że Rój jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Gra planszowa
W koszyku
Sałatka z karaluchami / Jacques Zeimet ; grafika Johann Rüttinger, Lena Kappler ; ilustracje Rolf Vogt. - Konin : G3, [2016]. - 1 gra (112 kart warzyw, 16 kart warzyw tabu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x11x4 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 10 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. Ćwicząca refleks i łamiąca języki gra karciana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej