Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(6)
Autor
Adamiec Artur (prawo)
(1)
Bulaszewska Małgorzata
(1)
Godzwon Anna
(1)
Gurgul Henryk (1953- )
(1)
Hermeliński Wojciech (1949- )
(1)
Kleczewski Damian
(1)
Knegtmans Ralf
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Nowak Marta (finanse)
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Suder Marcin
(1)
Tokaj Beata
(1)
Zoll Andrzej (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Błazen
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia matematyczna
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kredyt hipoteczny
(1)
Kultura
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Najem
(1)
Negocjacje
(1)
Prawo wyborcze
(1)
Rentowność
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Siła robocza
(1)
Wybory
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Zatrudnienie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Świat zmienia się w zawrotnym tempie i zmiany te mocno dotykają rynek pracy. Zwinność, rozumiana jako zdolność adaptacji i nieustannego uczenia się, stała się dziś ważniejsza niż formalne kwalifikacje i wyuczone umiejętności. Autor pokazuje, jak rozpoznać „talenty gotowe na przyszłość”, i przedstawia praktyczne narzędzia do przeprowadzenia skutecznego procesu wyboru zwinnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak inwestować w nieruchomości : kompendium inwestora / Damian Kleczewski. - Wydanie drugie uzupełnione. - Warszawa : Imprint Media Agencja Wydawnicza, 2021. - 412 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 402-403.
Najobszerniejsze wprowadzenie do tematyki inwestowania w nieruchomości, jakie dotychczas ukazało sie na polskim rynku. Autorzy dzielą się z Czytelnikiem praktyczną wiedzą, wynikającą z wielu lat doświadczeń na polskim rynku. Odkrywają też cały szereg branżowych patentów i sekretów dostępnych wyłącznie dla uczestników drogich, zamkniętych szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70767 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 779.
Podręcznik kompatybilny z obowiązującym programem nauczania na uczelniach ekonomicznych. Zawiera zadania i przykłady dotyczące m.in. elementów geometrii w przestrzeni, całek funkcji trygonometrycznych oraz równań różniczkowych liniowych rzędu II o stałych współczynnikach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [307]-334.
Książka stanowi propozycję połączenia wiedzy z zakresu controllingu, zarządzania oraz psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: opartą na percepcji odbiorcy, na reakcji emocjonalnej, na więzi społecznej oraz na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72158 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej