Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(111)
Forma i typ
Książki
(109)
Poradniki i przewodniki
(81)
Publikacje fachowe
(21)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(100)
wypożyczone
(60)
nieokreślona
(6)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(5)
W32 (Solidarności 90)
(27)
W51 (Bielskiego 3)
(16)
W73 (Żytnia 64)
(6)
W80 (Redutowa 48)
(6)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(15)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(89)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Czyż Katarzyna (prawo)
(4)
Hill Napoleon (1883-1970)
(4)
Skwarek Mirosław
(4)
Sugiero Joanna
(4)
Zawiła Anna
(4)
Zawiła Tadeusz
(4)
Brunson Russell
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Haman Wojciech (1954- )
(3)
Holiday Ryan
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Wierzbicka Diana
(3)
Allen David (1945- )
(2)
Bakalarska Justyna
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Machnik Marcin
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Oruba Norbert
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Wrycza Joanna
(2)
Aleksander Wojciech (user experience)
(1)
Alszer Magdalena
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojko Natalia
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Cagan Marty
(1)
Cardone Grant (1958- )
(1)
Castrounis Alex
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Drejewicz Szymon
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dzięgielewski Artur
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Fraser Campbell
(1)
Fried Jason
(1)
Friedman Milton (1912-2006)
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gibas Jarosław (1967- )
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gonsior Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hollins Peter
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jones Chris
(1)
Kadavy David
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kapela Marcin
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(106)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(105)
1601-1700
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
Kraj wydania
Polska
(111)
Język
polski
(111)
Odbiorca
Menedżerowie
(14)
Handlowcy
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Szkoły wyższe
(2)
14-17 lat
(1)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziennikarze
(1)
Freelancer
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Młodzież
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Sukces
(17)
Samorealizacja
(10)
Marketing cyfrowy
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Techniki samopomocy
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Przywództwo
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Odwaga
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie relacjami z klientami
(5)
Inwestycje
(4)
Marka osobista
(4)
Marketing
(4)
Menedżerowie
(4)
Perswazja
(4)
Samokontrola
(4)
Sprzedaż
(4)
Sztuka pisania
(4)
Zarządzanie czasem
(4)
Zarządzanie sobą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Bogactwo
(3)
Branding (marketing)
(3)
Branża informatyczna
(3)
Cele życiowe
(3)
Coaching
(3)
Emocje samoświadomościowe
(3)
Innowacje
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Poznanie
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Reklama
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Siła ego
(3)
Stoicyzm
(3)
Work-life balance (WLB)
(3)
Zarządzanie portfelem
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Analiza danych
(2)
Autoprezentacja
(2)
BPMN (system notacji)
(2)
Copywriting
(2)
Copywriting internetowy
(2)
E-konsumenci
(2)
ETF
(2)
Image
(2)
Informatycy
(2)
Instagram
(2)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kreatywność
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Lęk
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Modelowanie procesów biznesowych
(2)
Motywacja
(2)
Nawyki
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja pracy
(2)
Pewność siebie
(2)
Pieniądz
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przezwyciężanie lęku
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia pracy
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Retoryka
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zwłoka (psychologia)
(2)
Aktorzy
(1)
Ambicja
(1)
Analiza finansowa
(1)
Asertywność
(1)
Aspiracje
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Bohaterstwo
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Chiny
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(98)
Opracowanie
(5)
Antologia
(2)
Reportaż
(2)
Aforyzmy
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Poradnik językowy
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(47)
Rozwój osobisty
(29)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Psychologia
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
111 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
UX writing : moc języka w produktach cyfrowych / Wojciech Aleksander. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 385-391.
Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76769 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199-200].
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert. Burcon Tomasz. Burzyński Andrzej. Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Cebulski Kamil. Chimkowska Angelika. Chłodnicki Mateusz. Cichoń Mariusz. Cioczek Konrad. Cisek Marcin. Czaplicka Monika. Dejnaka Agnieszka. Dutko Maciej. Dywański Piotr. Fornalski Paweł. Froń Karol. Gaca Daria. Gamoń Adrian. Godlewski Marcin. Golec Marek. Gorzycki Adrian. Grabowski Grzegorz. Grzywnowicz Mateusz. Jankowski Marek. Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Tomczyk Tomek. Kamiennik Łukasz. Kiełcz Piotr. Kobryń Maria. Kolanek Bartosz. Kołata Damian. Korycki Paweł. Stępa Maciej. Kosel Michał. Kotarbiński Jacek. Krakowski Zbigniew. Królak Paweł. Kruk Kamila. Krynicka-Pieleszek Iga. Krzyworączka Paweł. Langa Bartosz. Lech Mikołaj. Lewiński Maciej. Lidzbarski Michał. Łuczyńska Dagmara. Łukiańczyk Marcin. Maciejewski Tomasz. Maciorowski Artur. Marczewski Łukasz. Marzec Krzysztof. Mielczarek Paweł. Motyl Piotr. Namieciński Rafał (1973- ). Niedźwiedź Marek. Okulski Robert Adam. Oracz Piotr. Osman Marcin. Palak Tomasz. Pawłowska Magdalena. Pieleszek Marcin. Pioch Adam. Piwowarczyk Marcin. Przetacznik Ilona. Puzyrkiewicz Dariusz. Rdzeń Krzysztof. Rogala Barbara. Sadłowski Rafał. Sadowski Michał (1982- ). Sala Paweł. Sobczak Jakub. Solga Robert. Spławski Michał. Starzykiewicz Dawid. Stawarz-García Barbara (ekonomia). Szajdziński Jakub. Szulczewski Piotr. Tkaczyk Paweł. Trader21. Trzupek Justyna. Winkiel Mikołaj. Wisłocka Izabela. Wiszowaty Damian. Wsół Marcin.
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
Publikacja gromadzi kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Trzecie wydanie zawiera między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki książki napisały ją po to, by podzielić się z czytelnikami wiedzą, jak w duchu Porozumienia bez Przemocy pracuje się z konfliktami. Bazując na swoich doświadczeniach coachingowych i mediacyjnych, starają się odczarować stereotypowe przekonania na temat konfliktów i zaprosić do współtworzenia świata dialogu we wszelkich obszarach życia osobistego i zawodowego. Za pośrednictwem tego poradnika dostarczają narzędzi niezbędnych do przejścia z fazy problemów do fazy rozwiązań. I oczywiście - porozumień wolnych od przemocy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autorka na bazie swoich własnych doświadczeń życiowych i zawodowych stworzyła poradnik po zarządzaniu w XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Autorka książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, ale wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze informacje, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75239 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 253-[255].
Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ. Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miej wyje**ne, będzie ci dane : 102 praktyczne zadania z odpuszczania / Katarzyna Czyż. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 189, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Autorka przedstawia siedem kroków odpuszczania, które powstały po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie odpuścić i złapać upragniony dystans.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Miej wyje**ne, będzie ci dane : o trudnej sztuce odpuszczania / Katarzyna Czyż. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Autorka przedstawia siedem kroków odpuszczania, które powstały po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie odpuścić i złapać upragniony dystans. Bo gdy masz wyje**ne, to jest Ci dane. Sprawdź sam!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miej wyje**ne, będzie ci dane : o trudnej sztuce odpuszczania / Katarzyna Czyż. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 223 strony : ilustracje ; 24 cm.
Autorka przedstawia siedem kroków odpuszczania, które powstały po przetestowaniu na sobie przeróżnych sposobów, jak naprawdę sobie odpuścić i złapać upragniony dystans. Bo gdy masz wyje**ne, to jest Ci dane. Sprawdź sam!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych… Problem polega na tym, że te wydawnictwa w żaden sposób nie przygotowują kierownika projektu do pracy w rzeczywistym środowisku biznesowym i z prawdziwym klientem. Dlatego zamysłem autora tej książki było, by stanowiła ona zbiór kluczowych zasad, które powinno się stosować, aby „dowozić” trudne i nierealne projekty. Zasady te są niezależne od wybranej metodyki czy metodologii prowadzenia projektu – pozostają wobec nich komplementarne i pomagają z sukcesem kończyć nawet te projekty, które wydają się być nierealne: czasowo, finansowo, technicznie itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77276 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Głównym celem growth hackingu jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla handlowców. Obejmuje m.in. przygotowanie do pracy, pozyskiwanie klientów, badanie potrzeb klienta, zamknięcie i domknięcie sprzedaży oraz obsługę posprzedażową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69187 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej