Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(490)
Forma i typ
Książki
(490)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(499)
wypożyczone
(27)
nieokreślona
(18)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(54)
W51 (Bielskiego 3)
(62)
W73 (Żytnia 64)
(7)
W80 (Redutowa 48)
(3)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
Czytelnia W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(415)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(3)
Autor
Ehrlich Andrzej
(22)
Nowak Edward (1951- )
(14)
Czarny Bogusław (1957- )
(11)
Sawicki Jarosław
(11)
Czarny Elżbieta (ekonomia)
(8)
Rapacki Ryszard
(8)
Czubakowska Ksenia
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Romanowska Maria (1947- )
(6)
Sawicki Kazimierz (1926- )
(6)
Stępień Beata
(6)
Trocki Michał (1945- )
(6)
Begg David K. H
(5)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(5)
Fischer Stanley (1943- )
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Mankiw N. Gregory (1958- )
(5)
Owsiak Stanisław (1946- )
(5)
Taylor Mark P. (1958- )
(5)
Baran Radosław
(4)
Ciesielski Marek (ekonomia)
(4)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(4)
Fierla Irena (1933- )
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(4)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Mruk Henryk
(4)
Robbins Stephen P. (1943- )
(4)
Rymarczyk Jan (1944- )
(4)
Skawińska Eulalia (1943- )
(4)
Welfe Aleksander
(4)
Winiarska Kazimiera
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Borg James
(3)
Bożyk Paweł (1939- )
(3)
Bukłaha Emil
(3)
Burgiel Aleksandra
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Grucza Bartosz
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(3)
Kaliński Janusz (1942- )
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Marciniak-Neider Danuta (1947- )
(3)
Misala Józef (1950-2011)
(3)
Najlepszy Eugeniusz
(3)
Nowak Alojzy Zbigniew
(3)
Ries Al
(3)
Rządca Robert Artur
(3)
Sławińska Maria
(3)
Wojtyna Andrzej
(3)
Adamczuk Franciszek
(2)
Adamowicz Elżbieta
(2)
Ajdacki Michał
(2)
Andrzejewski Roman (rachunkowość)
(2)
Barcz Jan (1953- )
(2)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(2)
Bassford Christopher
(2)
Bański Jerzy (1960- )
(2)
Bednarski Lech (1929-2006)
(2)
Bednarz Joanna
(2)
Bem Dorota
(2)
Berndt-Kostyrzewska Jolanta (19..-2008)
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bodie Zvi
(2)
Bogacka-Kisiel Ewa
(2)
Brdulak Halina
(2)
Brdulak Jacek (1953- )
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Brown Keith C
(2)
Buczkowska Anna
(2)
Budnikowski Adam
(2)
Caves Richard E. (1931- )
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Dudycz Tadeusz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Frankel Jeffrey A. (1952- )
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Gapenski Louis C
(2)
Gaudemet Paul Marie
(2)
Ghyczy Tiha von
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- ; jr.)
(2)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Grzelońska Urszula (1939- )
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Górski Marian (ekonomia)
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jones Ronald Winthrop (1931- )
(2)
Juchniewicz Mateusz
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Kempny Danuta
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(166)
2000 - 2009
(281)
1990 - 1999
(43)
Kraj wydania
Polska
(490)
Język
polski
(483)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(16)
Przedsiębiorstwo
(14)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(12)
Marketing - metody
(11)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Logistyka gospodarcza
(10)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki
(10)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(10)
Rachunkowość
(9)
Handel międzynarodowy
(7)
Marketing
(7)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(7)
Finanse
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing - podręcznik akademicki
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Konsumpcja (ekonomia)
(5)
Koszty
(5)
Przywództwo - podręcznik akademicki
(5)
Zarządzanie - metody
(5)
Analiza strategiczna - podręcznik akademicki
(4)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(4)
Finanse - sprawozdawczość - podręcznik
(4)
Inwestycje
(4)
Kadry
(4)
Kadry - polityka - podręcznik akademicki
(4)
Konkurencja
(4)
Koszty - rachunkowość
(4)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(4)
Negocjacje
(4)
Outsourcing
(4)
Planowanie strategiczne - podręcznik akademicki
(4)
Popyt
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorstwo - ekonomika - podręcznik akademicki
(4)
Przedsiębiorstwo - finanse
(4)
Przedsiębiorstwo - finanse - zarządzanie
(4)
Przedsiębiorstwo - finanse - zarządzanie - podręcznik akademicki
(4)
Rynek
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik akademicki
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Controlling
(3)
Ekonomia
(3)
Ekonomia - podręcznik akademicki
(3)
Ekonomia matematyczna - podręcznik akademicki
(3)
Finanse - sprawozdawczość
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Globalizacja
(3)
Handel
(3)
Handel zagraniczny - organizacja - podręcznik akademicki
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Kadry - polityka
(3)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(3)
Koszty - rachunkowość - podręcznik akademicki
(3)
Kultura organizacyjna - podręcznik
(3)
Makroekonomia - podręcznik akademicki
(3)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(3)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(3)
Negocjacje - psychologia
(3)
Pieniądz - polityka - podręcznik akademicki
(3)
Przedsiębiorstwo - finanse - podręcznik akademicki
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - podręcznik akademicki
(3)
Rachunkowość - podręcznik
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Rachunkowość zarządcza - podręcznik
(3)
Rachunkowość zarządcza - podręcznik akademicki
(3)
Reklama - metody
(3)
Rynek - badanie - podręcznik akademicki
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Statystyka
(3)
Unia Europejska
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólna Polityka Rolna UE
(3)
Wynik finansowy
(3)
Zarządzanie projektami - podręcznik akademicki
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - podręcznik akademicki
(3)
Zarządzanie wiedzą - podręcznik akademicki
(3)
Łańcuch dostaw - zarządzanie - podręcznik akademicki
(3)
Alians strategiczny (ekon.)
(2)
Alians strategiczny (ekon.) - podręcznik akademicki
(2)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Bezrobocie
(2)
Bilans księgowy
(2)
Bilans księgowy - podręcznik
(2)
Biznesplan
(2)
Budżet państwowy - podręcznik akademicki
(2)
Ceny - polityka - podręcznik akademicki
(2)
Decyzje - gospodarka - podręcznik
(2)
Decyzje - psychologia
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekonomia rozwoju - podręcznik akademicki
(2)
Ekonomika
(2)
Finanse - sprawozdawczość - badanie - podręcznik akademicki
(2)
Temat: czas
2001-0
(7)
1901-
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Polska - a Unia Europejska - gospodarka - od 1989 r.
(4)
Polska - a Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Polska - gospodarka - polityka - od 1989 r. - podręcznik
(2)
Afryka
(1)
Ameryka Łacińska - a Unia Europejska
(1)
Ameryka Łacińska - gospodarka - polityka - 20-21 w.
(1)
Ameryka Łacińska - gospodarka - polityka - od 1945 r.
(1)
Azja Południowo-Wschodnia - gospodarka - polityka - 20-21 w.
(1)
Azja Południowo-Wschodnia - gospodarka - polityka - od 1945 r.
(1)
Europa - gospodarka - od 1945 r. - podręcznik
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia - a Unia Gospodarcza i Walutowa - podręcznik
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia - gospodarka - polityka - od 1989 r. - podręcznik
(1)
Japonia - gospodarka - polityka - 1985-2005 r.
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska - a Unia Europejska - gospodarka - podręcznik
(1)
Polska - a Unia Europejska - handel
(1)
Polska - a Unia Europejska - rolnictwo - podręcznik akademicki
(1)
Polska - a Unia Gospodarcza i Walutowa - podręcznik
(1)
Polska - a kraje rozwijające się - gospodarka
(1)
Polska - gospodarka - historia - podręcznik akademicki
(1)
Polska - gospodarka - polityka - 20 w. - podręcznik akademicki
(1)
Polska - gospodarka - polityka - od 1989 r.
(1)
Polska - gospodarka - polityka - zagadnienia - od 1990 r. - podręcznik akademicki
(1)
Polska - gospodarka - prognozy
(1)
Rosja - a Unia Europejska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Turcja - a Unia Europejska
(1)
Wielka Brytania - gospodarka - od 1990 r. - podręcznik akademicki
(1)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
490 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę; zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe; koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej; instrumenty marketingu (produkt, cena, promocja, dystrybucja) ze wskazaniem na ich istotę, właściwość, zakres oraz warunki i konsekwencje stosowania. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41295 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Proces transformacji polskiej gospodarki w latach dziewięćdziesiątych, wprowadzenie marketingu jako przedmiotu nauczania w szkołach średnich i wyższych oraz istnienie na polskim rynku wydawniczym publikacji "importowanych" na temat marketingu przyczyniły się do opracowania niniejszego Leksykonu marketingu. W Leksykonie zamieszczono hasła dotyczące: pojęć i znaczeń marketingu, marketingowego otoczenia przedsiębiorstwa, identyfikacji rynków docelowych, metod i technik badań rynku, zachowań konsumentów, produktu, cen, dystrybucji, promocji, zarządzania marketingowego, handlu detalicznego i hurtowego, marketingu usług i organizacji niezyskownych, marketingu międzynarodowego. Zamieszczone indeksy terminów w językach polskim i angielskim znacznie ułatwią Czytelnikom korzystanie z Leksykonu. Jasność i precyzja sformułowanych definicji, rzetelność i konsekwencja w doborze haseł są zasługą wybitnych specjalistów z dziedziny marketingu Akademii Ekonomicznych w Krakowie i Katowicach. Adresatami Leksykonu marketingu są studenci i pracownicy wyższych uczelni, uczniowie i nauczyciele szkół średnich i policealnych, pracownicy działów marketingu w przedsiębiorstwach, słuchacze licznych kursów z zakresu zarządzania i marketingu, lektorzy i tłumacze oraz sami biznesmeni - a więc wszyscy zainteresowani problematyką marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36595 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Hasło UKD: Handel zagraniczny
Dla przedsiębiorców, osób mających doświadczenie w międzynarodowej działalności handlowej i osób zamierzających rozpocząć taki rodzaj działalności, a także dla studentów kierunków ekonomicznych i związanych z biznesem międzynarodowym.
Bibliogr. s. [433]-434. Indeks.
Książka stanowi, pełny, bardzo dokładny opis poszczególnych etapów międzynarodowych transakcji handlowych. Autorzy przytoczyli imponującą liczbę przykładów z praktyki handlu zagranicznego. Treść książki uzupełnili licznymi uwagami. Publikacja przeznaczona dla przedsiębiorców, osób mających doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowej działalności handlowej, a także dla studentów kierunków ekonomicznych i związanych z biznesem międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Internet Marketing
Książka adresowana jest do szerokiego kręgu Czytelników - począwszy od studentów kierunków ekonomicznych i informatycznych, a skończywszy na menadżerach wykorzystujących Internet w działalności marketingowej swoich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60767 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Biznesplan - podręczniki akademickie Marketing - podręczniki akademickie
Książka dla szerokiego kręgu czytelników. Całość dotyczy marketingu strategicznego. Autor przedstawia zasady funkcjonowania firmy, personelu, podaje także zasady ustalania budżetu dla firm. W załączonym aneksie podano gotowe plany marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49821 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Makroekonomia - podręczniki dla szkół wyższych
Bibliogr. s. [625]-636.
Wszystkie dotychczas publikowane w Polsce podręczniki ekonomii zawierały eklektyczne ujęcie makroekonomii o zdecydowanie keynesowskiej orientacji. "Makroekonomia" R. J. Barro jest u nas pierwszym podręcznikiem prezentującym ujęcie klasyczne, w którym zachowania poszczególnych podmiotów i rynków są podstawą prawidłowości makroekonomicznych. Rozważania autora opierają się na analizie rozwiniętych gospodarek kapitalistycznych drugiej połowy XX w., sprawia to, że są one bardziej pragmatyczne i bliższe obserwowanym realiom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57419 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64788 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej