Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Bloch Michał (coaching)
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Pisarek Jolanta
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Choroby psychiczne
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mentoring
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Psychohistoria
(1)
Psychologia
(1)
Samorealizacja
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 260-264.
W książce zebrano narzędzia możliwe do zastosowania podczas pracy z grupą np. Action Learning, Grupy Balinta, Metoda Aktywizująca Przeżywanie czy autorska Metoda Analizy Grupowej. Poza tym wskazano, jakie kompetencje niezbędne są coachowi grupowemu, na co powinien uważać i co robić chcąc dalej się rozwijać. Nie zabrakło również cennych case studies ukazujących przebieg procesów coachingu grupowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Filmowy leksykon psychologii / Jolanta Pisarek, Paweł Fortuna. - Wydanie I. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 388 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 378-388. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka - będąc kolejnym produktem na półce - stała się jedynym wyborem konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 237-240.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej