Grand Theft Auto V (gra komputerowa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
W80 (Redutowa 48)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(2)
Autor
Chojnacki Marcin M
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Kushner David S. (1962- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3445)
Przyjaźń
(2363)
Rodzina
(2286)
Tajemnica
(1902)
Miłość
(1638)
Grand Theft Auto V (gra komputerowa)
(-)
Relacje międzyludzkie
(1434)
Zabójstwo
(1396)
Nastolatki
(1322)
Magia
(1187)
Życie codzienne
(1049)
Dziewczęta
(1008)
Uczucia
(1001)
Zwierzęta
(995)
Rodzeństwo
(989)
Policjanci
(987)
II wojna światowa (1939-1945)
(945)
Dzieci
(884)
Sekrety rodzinne
(838)
Żydzi
(797)
Relacja romantyczna
(755)
Małżeństwo
(747)
Uczniowie
(724)
Osoby zaginione
(706)
Język angielski
(705)
Trudne sytuacje życiowe
(702)
Śledztwo i dochodzenie
(691)
Przestępczość zorganizowana
(683)
Wybory życiowe
(641)
Władcy
(634)
Superbohaterowie
(620)
Ludzie a zwierzęta
(614)
Chłopcy
(590)
Prywatni detektywi
(579)
Podróże
(575)
Samorealizacja
(566)
Matki i córki
(537)
Zemsta
(526)
Polityka
(523)
Uprowadzenie
(514)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Dziennikarze
(505)
Kultura
(503)
Przedsiębiorstwo
(501)
Boże Narodzenie
(492)
Wychowanie w rodzinie
(462)
Psy
(460)
Wojna
(457)
Arystokracja
(455)
Pisarze polscy
(438)
Zarządzanie
(436)
Koty
(435)
Zakochanie
(434)
Walka dobra ze złem
(426)
Dojrzewanie
(410)
Polacy za granicą
(408)
Seryjni zabójcy
(408)
Wakacje
(401)
Dziecko
(400)
Pisarze
(400)
Psychoterapia
(380)
Dziadkowie i wnuki
(374)
Gry planszowe
(374)
Ojcowie i córki
(372)
Polityka międzynarodowa
(370)
Mężczyzna
(366)
PRL
(365)
Literatura polska
(362)
Politycy
(361)
Sukces
(357)
Czarownice i czarownicy
(353)
Społeczeństwo
(353)
Krainy i światy fikcyjne
(352)
Wojownicy
(352)
Śmierć
(350)
Studenci
(341)
Język polski
(340)
Samopoznanie
(340)
Wojna 1939-1945 r.
(338)
Potwory
(333)
Stworzenia fantastyczne
(331)
Młodzież
(322)
Obyczaje i zwyczaje
(314)
Osobowość
(314)
Ludzie bogaci
(313)
Samotność
(312)
Lekarze
(310)
Władza
(305)
Spisek
(301)
Szczęście
(301)
Trauma
(299)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(298)
Wsie
(297)
Filozofia
(292)
Postawy
(287)
Duchy
(284)
Wojsko
(279)
Zabójstwo seryjne
(277)
Miasta
(269)
Podróże w czasie
(267)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Estetyka sprawczości w grach wideo / Marcin M. Chojnacki. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. - 272 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia, netografia na stronach 261-272.
Książka bardzo udanie łączy pracę teoretyczną wysokiej próby (bo co do świetnej orientacji autora we współczesnych studiach nad grami nie można mieć żadnych wątpliwości) ze studiami przypadku ilustrującymi przydatność wypracowanego modelu badań. To dobra książka naukowa, jak w wypadku większości publikacji dotyczących gier potencjalnie interesująca także dla ambitnych miłośników spoza kręgów akademickich. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających jego odczuwanie, a także wskazanie oraz przeanalizowanie na wybranych przykładach, ujawniających się podczas rozgrywki, warstw sprawczości kształtujących nasze doświadczenie odbiorcze. (Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława Filiciaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak grupa młodych, niedocenianych marzycieli z niewielkim doświadczeniem może zmienić kulturę i przemysł? W przypadku branży gier wideo wartej 75 miliardów dolarów pomaga to, że misji przewodzi zuchwały obrazoburca z wizją godną renegata, ale i purytańską etyką pracy - na dodatek wychowany w miłości do filmów gangsterskich, gier wideo i rapu. Nie zawadzi, jeśli jego firma tworzy najbardziej rewolucyjną, kontrowersyjną i hitową serię gier wideo w historii - Grand Theft Auto. W Jacked uznany autor i dziennikarz David Kushner zabiera czytelnika na nieautoryzowaną przejażdżkę po dynamicznym świecie największych graczy w branży gier i ich zażartych hejterów, gdzie wysokiemu ryzyku towarzyszy wysoki zysk. Odkrywa nieznaną historię ludzi tworzących produkt, który zdefiniował jedno pokolenie i rozwścieczył inne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76078 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej