Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(173)
Forma i typ
Książki
(170)
Publikacje naukowe
(28)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(218)
wypożyczone
(21)
tylko na miejscu
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(31)
W51 (Bielskiego 3)
(38)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(8)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(141)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(4)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(6)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Davies Peter
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Mruk Henryk
(4)
Opaliński Ireneusz
(4)
Pardey David
(4)
Chrąchol Urszula
(3)
Dubner Stephen J
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Gasper Dorota
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(3)
Levitt Steven D. (1967- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Styś Aniela (1942- )
(3)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Armstrong Gary
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Dzierzgowski Jan
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lutostański Michał Jan
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(2)
Protasiuk Michał (1978- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Segall Ken
(2)
Skorek Monika
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bera Anna
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bisewski Tadeusz (przedsiębiorczość)
(1)
Bland Michael
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bondos Ilona (1985- )
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brilman Jean
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Cichocki Hubert
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Collins James C. (1958- )
(1)
Cottam Angela
(1)
Croll Alistair
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dib Allan
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fisk Peter
(1)
Flis Magdalena
(1)
Gajewska Joanna (marketing)
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gancarz-Wójcicka Barbara
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Gnela Bogusława
(1)
Godin Seth
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(49)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(59)
Kraj wydania
Polska
(167)
Stany Zjednoczone
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(167)
angielski
(5)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(11)
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Studenci
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Temat
Kobieta
(3488)
Przyjaźń
(2395)
Rodzina
(2320)
Tajemnica
(1926)
Miłość
(1657)
Marketing
(-)
Relacje międzyludzkie
(1452)
Zabójstwo
(1412)
Nastolatki
(1343)
Magia
(1194)
Życie codzienne
(1065)
Dziewczęta
(1030)
Uczucia
(1017)
Zwierzęta
(1008)
Policjanci
(997)
Rodzeństwo
(997)
II wojna światowa (1939-1945)
(954)
Dzieci
(901)
Sekrety rodzinne
(845)
Żydzi
(806)
Relacja romantyczna
(763)
Małżeństwo
(756)
Uczniowie
(729)
Trudne sytuacje życiowe
(719)
Osoby zaginione
(714)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(692)
Przestępczość zorganizowana
(690)
Wybory życiowe
(656)
Władcy
(635)
Superbohaterowie
(623)
Ludzie a zwierzęta
(618)
Chłopcy
(599)
Podróże
(584)
Prywatni detektywi
(583)
Samorealizacja
(567)
Matki i córki
(540)
Zemsta
(532)
Polityka
(523)
Uprowadzenie
(521)
Poszukiwania zaginionych
(518)
Kultura
(509)
Dziennikarze
(508)
Przedsiębiorstwo
(504)
Boże Narodzenie
(493)
Arystokracja
(464)
Psy
(464)
Wojna
(460)
Wychowanie w rodzinie
(458)
Koty
(444)
Zakochanie
(438)
Zarządzanie
(437)
Pisarze polscy
(435)
Walka dobra ze złem
(430)
Dojrzewanie
(417)
Seryjni zabójcy
(414)
Polacy za granicą
(411)
Pisarze
(407)
Wakacje
(405)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(378)
Dziadkowie i wnuki
(377)
Gry planszowe
(374)
Literatura polska
(370)
Mężczyzna
(370)
Polityka międzynarodowa
(370)
PRL
(367)
Politycy
(361)
Sukces
(361)
Wojownicy
(359)
Społeczeństwo
(356)
Czarownice i czarownicy
(355)
Krainy i światy fikcyjne
(355)
Śmierć
(354)
Samopoznanie
(343)
Studenci
(343)
Język polski
(340)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(333)
Stworzenia fantastyczne
(332)
Młodzież
(324)
Obyczaje i zwyczaje
(318)
Ludzie bogaci
(316)
Samotność
(316)
Osobowość
(315)
Lekarze
(313)
Władza
(307)
Spisek
(305)
Trauma
(304)
Szczęście
(302)
Wsie
(302)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(294)
Postawy
(290)
Duchy
(285)
Zabójstwo seryjne
(284)
Wojsko
(279)
Miasta
(273)
Historia
(269)
Temat: czas
2001-
(24)
2001-0
(10)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Białoruś
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(16)
Poradnik
(11)
Monografia
(8)
Poradniki
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Reportaż
(4)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Książki mówione
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(57)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
173 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę; zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe; koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej; instrumenty marketingu (produkt, cena, promocja, dystrybucja) ze wskazaniem na ich istotę, właściwość, zakres oraz warunki i konsekwencje stosowania. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41295 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Proces transformacji polskiej gospodarki w latach dziewięćdziesiątych, wprowadzenie marketingu jako przedmiotu nauczania w szkołach średnich i wyższych oraz istnienie na polskim rynku wydawniczym publikacji "importowanych" na temat marketingu przyczyniły się do opracowania niniejszego Leksykonu marketingu. W Leksykonie zamieszczono hasła dotyczące: pojęć i znaczeń marketingu, marketingowego otoczenia przedsiębiorstwa, identyfikacji rynków docelowych, metod i technik badań rynku, zachowań konsumentów, produktu, cen, dystrybucji, promocji, zarządzania marketingowego, handlu detalicznego i hurtowego, marketingu usług i organizacji niezyskownych, marketingu międzynarodowego. Zamieszczone indeksy terminów w językach polskim i angielskim znacznie ułatwią Czytelnikom korzystanie z Leksykonu. Jasność i precyzja sformułowanych definicji, rzetelność i konsekwencja w doborze haseł są zasługą wybitnych specjalistów z dziedziny marketingu Akademii Ekonomicznych w Krakowie i Katowicach. Adresatami Leksykonu marketingu są studenci i pracownicy wyższych uczelni, uczniowie i nauczyciele szkół średnich i policealnych, pracownicy działów marketingu w przedsiębiorstwach, słuchacze licznych kursów z zakresu zarządzania i marketingu, lektorzy i tłumacze oraz sami biznesmeni - a więc wszyscy zainteresowani problematyką marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36595 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Rozbudowany podręcznik, zawiera liczne przykłady działań marketingowych. Niektóre z nich zostały wyróżnione w formie studiów przypadków, inne wplecione w rozważania teoretyczne. Przykłady pochodzą z różnych stron świata, ale przeważają przykłady z rynku amerykńskiego. Tekst podręcznika został wzbogacony komentarzami autorów i definicjami podstawowych pojęć zamieszczonymi na marginesach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199-200].
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 3 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Ciekawy, bezkompromisowy tekst na temat ciemnych stron marketingu, wielkich korporacjach nastawionych na zysk. Przystępny, felietonowy styl, dotyczy głównie realiów amerykańskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58926 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 173-181.
Kompleksowe opracowanie poświęcone problematyce innowacyjności sektora usług finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Biznes-zarządzanie Handel Sprzedaż-organizacja-technika Marketing
Bibliogr. s. [445]-455.
Adresowana do poczatkujących przedsiębiorców publikacja dostarcza kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować własną koncepcję biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz ; Warszawa : "Branta", 2006. - 382 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [379]-382.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48691 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu. Dla studentów szkół wyższych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42193 (1 egz.)
Książka
W koszyku
7 kroków do własnej firmy / Tadeusz Bisewski. - Warszawa : Edgard, 2015. - 235 s. ; 21 cm.
(Biznes Samo Sedno)
Hasło UKD: Zarządzanie biznesem Przedsiębiorstwo prywatne-prawo gospodarcze-Polska Strategie, cele, metody, funkcje zarządzania Przedsiębiorstwo-organizacja Marketing
Bibliogr. s. 234-235.
Przystępny i wartościowy poradnik dla osób pragnących założyć własną firmę. Zawiera wzory pism i sposoby wypełniania wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46517 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka poświęcona problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [141]-143.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Ta książka mówi o perswazyjnym użyciu języka w reklamie. Może to być instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznać próby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71583 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej