Wiedźmin (gra komputerowa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Chojnacki Marcin M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(3453)
Przyjaźń
(2364)
Rodzina
(2288)
Tajemnica
(1903)
Miłość
(1640)
Wiedźmin (gra komputerowa)
(-)
Relacje międzyludzkie
(1437)
Zabójstwo
(1397)
Nastolatki
(1322)
Magia
(1187)
Życie codzienne
(1051)
Dziewczęta
(1009)
Uczucia
(1002)
Zwierzęta
(997)
Rodzeństwo
(989)
Policjanci
(988)
II wojna światowa (1939-1945)
(945)
Dzieci
(884)
Sekrety rodzinne
(838)
Żydzi
(797)
Relacja romantyczna
(756)
Małżeństwo
(751)
Uczniowie
(724)
Osoby zaginione
(706)
Język angielski
(705)
Trudne sytuacje życiowe
(703)
Śledztwo i dochodzenie
(691)
Przestępczość zorganizowana
(684)
Wybory życiowe
(644)
Władcy
(634)
Superbohaterowie
(620)
Ludzie a zwierzęta
(614)
Chłopcy
(590)
Prywatni detektywi
(579)
Podróże
(577)
Samorealizacja
(567)
Matki i córki
(537)
Zemsta
(526)
Polityka
(523)
Uprowadzenie
(514)
Poszukiwania zaginionych
(510)
Dziennikarze
(506)
Kultura
(503)
Przedsiębiorstwo
(501)
Boże Narodzenie
(492)
Wychowanie w rodzinie
(462)
Psy
(460)
Arystokracja
(458)
Wojna
(458)
Pisarze polscy
(438)
Zarządzanie
(436)
Koty
(435)
Zakochanie
(434)
Walka dobra ze złem
(426)
Dojrzewanie
(410)
Polacy za granicą
(409)
Seryjni zabójcy
(408)
Pisarze
(401)
Wakacje
(401)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(380)
Dziadkowie i wnuki
(375)
Gry planszowe
(374)
Ojcowie i córki
(374)
Polityka międzynarodowa
(371)
Mężczyzna
(366)
PRL
(365)
Literatura polska
(362)
Politycy
(362)
Sukces
(357)
Czarownice i czarownicy
(353)
Społeczeństwo
(353)
Krainy i światy fikcyjne
(352)
Wojownicy
(352)
Śmierć
(350)
Studenci
(341)
Język polski
(340)
Samopoznanie
(340)
Wojna 1939-1945 r.
(338)
Potwory
(333)
Stworzenia fantastyczne
(331)
Młodzież
(322)
Osobowość
(315)
Obyczaje i zwyczaje
(314)
Ludzie bogaci
(313)
Samotność
(312)
Lekarze
(310)
Władza
(305)
Spisek
(301)
Szczęście
(301)
Trauma
(300)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(298)
Wsie
(297)
Filozofia
(294)
Postawy
(288)
Duchy
(284)
Wojsko
(279)
Zabójstwo seryjne
(277)
Miasta
(269)
Podróże w czasie
(267)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Estetyka sprawczości w grach wideo / Marcin M. Chojnacki. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. - 272 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia, netografia na stronach 261-272.
Książka bardzo udanie łączy pracę teoretyczną wysokiej próby (bo co do świetnej orientacji autora we współczesnych studiach nad grami nie można mieć żadnych wątpliwości) ze studiami przypadku ilustrującymi przydatność wypracowanego modelu badań. To dobra książka naukowa, jak w wypadku większości publikacji dotyczących gier potencjalnie interesująca także dla ambitnych miłośników spoza kręgów akademickich. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających jego odczuwanie, a także wskazanie oraz przeanalizowanie na wybranych przykładach, ujawniających się podczas rozgrywki, warstw sprawczości kształtujących nasze doświadczenie odbiorcze. (Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława Filiciaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72942 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej