360098
Book
In basket
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 stron : ilustracje ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 338.48 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 53985 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 148-150.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again