Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(52)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(46)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(4)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bova Tiffani
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Czech Magdalena
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Downar Wojciech
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kubka Janina
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lis Anna (zarządzanie)
(1)
Lunde Niels (1962- )
(1)
Maney Kevin (1960- )
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalski Jakub
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Posner Harriet
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Prokop Ewa
(1)
Rogala Anna (ekonomia)
(1)
Rojek Roman
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szybińska Maria
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Śnigurowicz Małgorzata
(1)
Świerk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Politycy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Marketing strategiczny
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-0
(5)
2001-
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Rozbudowany podręcznik, zawiera liczne przykłady działań marketingowych. Niektóre z nich zostały wyróżnione w formie studiów przypadków, inne wplecione w rozważania teoretyczne. Przykłady pochodzą z różnych stron świata, ale przeważają przykłady z rynku amerykńskiego. Tekst podręcznika został wzbogacony komentarzami autorów i definicjami podstawowych pojęć zamieszczonymi na marginesach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dla ekonomistów i studentów kierunków ekonomicznych. Istota i rodzaj strategii marketingowych, efektywne sposoby zaspokajania potrzeb rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka, nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia, dzieli się z Czytelnikami kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w dzisiejszym świecie biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 365-[413].
Intersujący reportaż o wielkim biznesie, polityce i obsesji. Zaczynali jako firma rolnicza produkująca cukier, papier i nawozy – dziś są technologicznym gigantem. Samsung przez dziesięciolecia był postrzegany przez konkurencję jako zręczny naśladowca, a teraz ściga się z największymi graczami na rynku nowych technologii. Firma zatrudnia ponad 300 tysięcy osób i posiada jedną czwartą rynku smartfonów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48393 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią. W pracy wykorzystano najnowszą literaturę obcą dotyczącą tej problematyki. Stanowi ona również wynik wielu lat badań autora nad zagadnieniem strategii marketingowych międzynarodowych sieci handlowych, prowadzonych w kraju i za granicą. Opracowanie może być wykorzystywane jako podręcznik lub lektura uzupełniająca do zajęć z zakresu marketingu oraz strategii dystrybucji w publicznych i niepublicznych uczelniach ekonomicznych, a także może służyć przedsiębiorcom działającym w sferze handlu oraz menedżerom polskich i zagranicznych sieci handlowych. Jej przydatność dla polskich przedsiębiorców polega na ukazaniu szczególnego rodzaju działań międzynarodowych sieci handlowych jako konkurenta na rynku. Znajomość problematyki będącej przedmiotem rozważań autora ma zasadnicze znaczenie dla wszystkich przedsiębiorców konkurujących z dużymi sieciami handlowymi, a także dla ich dostawców (małe i średnie firmy produkcyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60575 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54472 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 236-238.
Podręcznik przybliżający temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : "Branta", 2003. - 134 strony : tabele, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 130-134.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42973 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54763 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50990 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej