359614
Książka
W koszyku
Ten podręcznik z zakresu psychologii nauczania, prezentujący zastosowanie wiedzy psychologicznej w procesie dydaktycznym, adresowany jest do nauczycieli oraz studentów przygotowujących się do tego zawodu. Problematyka, którą zajmuje się autorka, to między innymi: role nauczyciela i ucznia w procesie kształcenia, proces uczenia się i zdobywania motywacji w najważniejszych ujęciach teoretycznych, przebieg nauczania i wychowania w szkole, rozwój jednostki, różnice indywidualne a decyzje pedagogiczne, pomiar i ocenę osiągnięć szkolnych. Wielowątkowe treści, bogate dane z zakresu psychologii ogólnej, wychowawczej, społecznej i klinicznej zostały przedstawione w ciekawej oprawie dydaktycznej. Zastosowano wiele środków ułatwiających odbiór informacji i przełożenie ich na język praktyki. Wiedza naukowa przedstawiona jest w sposób przejrzysty i klarowny, co umożliwia stosowanie jej osiągnięć w procesie dydaktycznym.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.159.9 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 534-555 i przy rozdziałach. Indeksy.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów pedagogiki i psychologii.
Uwaga dotycząca wersji oryginalnej
Oryginał : Dembo, Myron H. Applying educational psychology. 1994.
Uwaga dotycząca finansowania
Dotacja: Minister Edukacji Narodowej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej