360096
Książka
W koszyku
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55858 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji "Psychologia, konsumpcja, jakość życia", wrzesień 2009, Gdańsk.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy referatach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej