Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(20)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Ariely Dan (1967- )
(1)
Bobrycz-Rogala Paulina
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Cichocki Hubert
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Czech Tomasz (radca prawny)
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Falauke
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hoover Ryan
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Kucharczyk-Barycza Anna
(1)
Lenartowicz Michał (wychowanie fizyczne)
(1)
Levine Uri
(1)
Lutostański Michał Jan
(1)
Maison Dominika
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Skory Maciej
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szadkowski Paweł
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Tett Gillian
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tokarski Andrzej (finanse)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Tomaszewski Albert
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Urbański Artur
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łebkowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Adwokaci
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Konsumenci
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Poradnik
(4)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Komiks
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Psychologia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Mistrzowie Psychologii)
Bibliografia na stronach 287-292. Indeksy.
Ariely i Kreisler analizują szeroki zakres codziennych tematów – od zadłużenia na karcie kredytowej, przez zarządzanie budżetem domowym, po letnie wyprzedaże – aby wykazać, że nasze idee dotyczące dolarów i centów często są błędne i kosztują nas więcej, niż sobie wyobrażamy. Łącząc studia przypadków i anegdoty z praktycznymi wnioskami i poradami, autorzy przedzierają się przez nieświadome lęki i pragnienia leżące u podstaw naszych najgorszych instynktów finansowych i uczą nas, jak zmienić na lepsze nasze zwyczaje związane z pieniędzmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak Pies z Kotem / tekst i ilustracje Paulina Bobrycz-Rogala. - Wydanie I. - Gliwice : Czytalisek, © 2023. - [48] stron : ilustracje ; 30 cm.
W pulsującym życiem gwarnym mieście, w otoczeniu wysokich budynków i stylowych kamienic, na rogu Mysiej i Truskawkowej, stoi bar mleczny "Jak Pies z Kotem". Można tam wpaść na szybkie śniadanie albo posiedzieć przy popołudniowym serniku i porozmawiać z jednym z barwnych właścicieli. Ta lekka i optymistyczna miejska opowieść to pochwała małych społeczności. Bohaterowie, wyjątkowo barwne postacie, spędzają wolny czas w barze mlecznym - prawdziwym tyglu, w którym mieszają się niezwykle ciekawe osobowości. Te spotkania, przypadkowe lub zaplanowane, stają się pretekstem do sportretowania mieszkańców miasta, ich wielkich pasji i drobnych dziwactw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 301-367.
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. (z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75708 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
"Monografia ukazuje wielość i różnorodność aspektów dotyczących zjawiska hybrydowosci w funkcjonowaniu organizacji. Jej treść merytoryczną można umieścić w istotnym dla rozwoju społeczeństwa, w tym ludzi i organizacji/przedsiębiorstwa, nurcie zarządzania zmianami w warunkach kryzysu i zagrożenia spowodowanego warunkami epidemiologicznymi oraz konfliktu zbrojnego. Istotnym łącznikiem przedmiotu badań, proponowanych rozwiązań i rozważań rozdziałów książki jest hybrydowość, rozumiana jako łączenie: działań i rozwiązań stacjonarnych z niestacjonarnymi (zdalnymi), z działaniami i rozwiązaniami o charakterze informatycznym, wirtualnym, z wykorzystaniem narzędzi i technologii cyfrowych czy też jako jednoczesne stosowanie różnorodnych narzędzi, miejsc/platform czy form organizacji i realizacji procesów pracy. Autorzy przyjmują dość szerokie spektrum patrzenia na zjawisko hybrydowosci, które lokalizują w dwóch skoncentrowanych tematycznie głównych przestrzeniach rozważań - w perspektywie teoretycznej i praktycznej". (z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Nogalskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77266 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kredyt konsumencki : komentarz / Tomasz Czech. - Wydanie 3, stan prawny na 12 września 2023 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 930, [1] strona ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
Bibliografia na stronach 915-[931].
W książce przedstawiono analizę regulacji dotyczących kredytowania konsumenckiego z uwzględnieniem powiązanych z nimi przepisów Kodeksu cywilnego, Prawa bankowego i ustawy o usługach płatniczych. Omówiono zmiany wprowadzone przez przepisy o przeciwdziałaniu lichwie obejmujące m.in.: ocenę zdolności kredytowej, nowe limity kosztów pozaodsetkowych, nadzór nad działalnością instytucji pożyczkowych. Ponadto w publikacji uwzględniono zmiany wynikające z ustawy z 14 kwietnia 2023 r. o konsumenckiej pożyczce lombardowej. Istotną zaletą opracowania są liczne przykłady oraz praktyczne wskazówki dotyczące stosowania komentowanych przepisów w obrocie gospodarczym. W publikacji wykorzystano zarówno bogate orzecznictwo Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na temat klauzul abuzywnych, jak i decyzje Prezesa UOKiK w odniesieniu do praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Książka zainteresuje prawników praktyków, w szczególności: adwokatów, radców prawnych i sędziów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 193-212.
"Monografia stanowi rzetelną pracę teoretyczno-empiryczną, przedstawiającą wszechstronnie ważne kwestie odpowiedzialnych zachowań konsumentów i przedsiębiorstw w warunkach globalnego świata dotkniętego pandemią. Autorki z dużym znawstwem i zaangażowaniem poruszają trudne tematy związane z działaniami podejmowanymi w społeczeństwach kryzysowych, zmierzającymi do osiągnięcia równowagi w rozwoju społeczno-ekonomicznym, a szczególnie w konsumpcji. Autorki zadały sobie trud zgromadzenia bardzo obszernego materiału empirycznego, pochodzącego z czterech krajów Unii Europejskiej, a także pokazały wszechstronne uwarunkowania złożonego procesu kreowania współczesnego odpowiedzialnego konsumenta, działającego w obliczu wielu zagrożeń globalnych, w tym szczególnie pandemicznych." (z recenzji prof. dr hab. Wandy Patrzałek)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wszystko smakuje? / Falauke. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Kultura Gniewu, 2023. - 103, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Komiks. Co zajmuje pierwsze miejsce na liście najgorszych rzeczy, jakie robią goście restauracji? Jak najszybciej nauczyć się na pamięć wielostronicowego menu albo zrobić siedem mojito? Co grozi za pomylenie składu dania dnia? Jakie koszmary śnią się kelnerkom? W swoim debiutanckim albumie Falauke zabiera nas w podróż po szemranych barach i ekskluzywnych restauracjach, rautach, weselach, jadłodajniach i fast foodach. Spoglądając przez ten kalejdoskop współczesnej gastronomii, widzimy nierzeczywiste oczekiwania pracodawców i klientów, niskie stawki, marne warunki pracy, a także to, że do przetrwania w tej branży konieczni są bliscy ludzie i dużo poczucia humoru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia. Indeks.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Bibliografie przy referatach.
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sport nasz powszedni : praktyki konsumpcji sportowej Polaków / Michał Lenartowicz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2023. - 238, [1] strona : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 195-214. Indeks.
Kibice sportowi i ich emocjonalne zaangażowanie w rywalizację sportową stanowią wdzięczny temat kultury masowej i badań naukowych. Ta książka jednak nie została im poświęcona. Poświęcono ją konsumentom sportu, dla których oglądanie widowisk sportowych jest tylko jednym z wielu sposobów spędzania czasu wolnego w użytecznej formule nigdy niekończącego się serialowego cyklu rozgrywek ligowych, pucharowych, mistrzowskich lub olimpijskich. Jest to książka o obecności sportu w życiu ludzi, którzy najczęściej nie postrzegają siebie jako kibiców, i o klasowym zróżnicowaniu konsumpcji sportowej w Polsce. Jest to także monografia o sporcie profesjonalnym, którego medialną i biznesową naturę wyraźnie ujawniła pandemia COVID-19.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w języku angielskim. Unicorns – companies that reach a valuation of more than $1 billion – are rare. Uri Levine has built two. And in Fall in Love with the Problem, Not the Solution, he shows you just how he did it. "Fall in Love with the Problem, Not the Solution" offers mentorship in a book from one of the world's most successful entrepreneurs, and empowers you to build a successful business by identifying your consumers' biggest problems and disrupting the inefficient markets that currently serve them.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Bibliografie przy rozdziałach.
Kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utajone postawy konsumenckie / Dominika Maison. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 189, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Psychologia w Monografiach Naukowych 3)
Bibliografia na stronach 179-187. Indeksy.
Autorka przedstawia najnowszy stan wiedzy na temat świadomych i utajonych wyborów konsumenckich. Książka dla prefesjonalistów z dziedziny marketingu i reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44621 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsument a reklama : studium cywilnoprawne / Agnieszka Malarewicz. - Stan prawny na 31 marca 2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. - 557, [1] strona ; 21 cm.
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliografia na stronach 479-524, wykaz aktów prawnych na stronach 525-534, wykaz orzecznictwa na stronach 535-[558].
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19 / Bogdan Mróz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 100, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 97-100.
Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75398 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1351) 1277)
Bibliografia, netografia na stronach 161-166.
"Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji – zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i działań marketingowych ukierunkowanych na kształtowanie potrzeb i preferencji nabywców dóbr i usług. Znaczenie transportu w gospodarce stale roś[1]nie w związku z takimi zjawiskami, jak: globalizacja, specjalizacja i podział pracy, masowa konsumpcja, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów, cyfryzacja społeczeństwa, zmiany formy sprzedaży oraz obsługi klienta. Szczególnym okresem zmian wielu tendencji rynkowych są lata 2019–2022, w których świat walczył z pandemią COVID-19. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki, zainteresowanych problematyką zachowań nabywczych podróżnych w transporcie (w tym głównie kolejowym) oraz ewolucji przewozów pasażerskich na tle zmian w otoczeniu i zachowań konsumentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami kolejowymi, organizacjami współpracującymi z przewoźnikami kolejowymi, jak również studentów, dla których istotna jest omawiana problematyka." - ze wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej