359614
Book
In basket
Książka z zakresu socjologii kultury. Autor pokazuje ścieżki światowego przepływu informacji i ciekawe zjawiska, takie jak przeniesienie centrów kulturotwórczych na Daleki Wschód, czy do Indii. Stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego Europa przegrywa walkę w tej dziedzinie z resztą świata. Opisuje centra informacyjne i rozrywkowe kształtujące mentalność współczesnego człowieka. Wyjaśnia działania ekonomiczne, mające wpływ na masowy sukces produktu i tłumaczy, jak powstaje bestseller, hit czy przebój filmowy.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 57019 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Mainstream : enquête sur cette culture qui plaît à tout le monde, 2011
Bibliography, etc. note
"Źródła" na stronach 487-488.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again