359614
Książka
W koszyku
Silna marka : istota i kreowanie / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 367, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
W książce przedstawiono te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz marce w skali globalnej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39849 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej