Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(9)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Kall Jacek
(2)
Bhargava Rohit
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kuberski Dariusz
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Thomassen Lars
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(10)
angielski
(1)
Odbiorca
Adwokaci
(2)
Radcy prawni
(2)
Rzecznicy patentowi
(2)
Sędziowie
(2)
Aplikanci
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prokuratorzy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Restauratorzy (gastronomia)
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Znak towarowy
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Kazusy
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rodziałach. Indeks.
Podręcznik kluczowych elementów brandingu daje czytelnikowi kompleksowy zakres zarządzania marką, podejście zorientowane na aplikacje oparte na solidnej teorii oraz zestaw unikalnych frameworków do organizacji zasad budowania marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej / Katarzyna Grzybczyk. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 309, [2] strony : faksymile, fotografie, ilustracje, mapy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 291-308.
Publikacja pokazuje aspekty własności intelektualnej związane z produkcją najbardziej znanych alkoholi na świecie. Każdy z rozdziałów przedstawia historię wytwarzania, a także naruszeń praw producentów i ochrony m.in. szampana, whisky, sake, rumu i tequili. Regulacje prawne kojarzone z alkoholem najczęściej dotyczą podatków i ceł, tymczasem to właśnie ochrona płynąca z regulacji prawa własności intelektualnej ma dużo większe znaczenie tak dla producentów, jak i konsumentów. Opracowanie udowadnia, że brak odpowiednich norm prawnych odbija się negatywnie na producentach, którzy nierzadko przez dziesięciolecia ulepszali swoje produkty. Autorka pokazuje ponadto, że w regulacjach prawnych dotyczących poszczególnych alkoholi widoczny jest także stosunek nie tylko producentów, ale wręcz całych narodów do swoich alkoholi. Z jednej strony można bowiem traktować je jako coś szczególnego, towary o wyjątkowym znaczeniu, przeznaczeniu i smaku, z drugiej zaś można widzieć w nich tylko szybki środek znieczulenia. Alkohol może być traktowany jako inwestycja, lecz może być również częścią historii narodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Silna marka : istota i kreowanie / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 367, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Autor
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia.
W książce przedstawiono te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz marce w skali globalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39849 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 301-307. Indeks.
W publikacji autorzy odpowiadają na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silniejsza, tzn. dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć jej wartość. Książka głównie dla studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Karnoprawna ochrona znaku towarowego / Dariusz Kuberski. - Stan prawny na 1 listopada 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 504, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Prawo w Praktyce)
Dla adwokatów, radców prawnych, sędziów, prokuratorów, rzeczników patentowych, aplikantów tych zawodów prawniczych oraz funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej i Policji.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych, orzecznictwo na stronach 485-[505].
Publikacja stanowi pomoc w ujawnianiu i kwalifikowaniu naruszeń oznaczeń towarowych oraz ustalaniu, czy doszło do naruszenia przepisów karnych ustawy – Prawo własności przemysłowej, Kodeksu karnego lub Kodeksu wykroczeń. Zawiera prezentację najczęściej występujących problemów, które napotykają organy ścigania i wymiaru sprawiedliwości. W książce wskazano często występujące błędy w rozpoznawaniu spraw dotyczących naruszenia przepisów karnych p.w.p. i k.k., takie jak: błędne przyjęcie źródła ochrony prawnej, nieuzasadnione odmawianie ochrony prawnej z uwagi na właściwości fizyczne towarów, błędne decyzje nieuwzględniające wyczerpania prawa czy upływ okresu ochrony. Opracowanie zawiera też kazusy skonstruowane na podstawie typowych przykładów naruszeń praw do znaku, występujących w praktyce obrotu gospodarczego. Oceny tych naruszeń zostały zawarte w rozwiązaniach do kazusów i wzbogacone o wyciągi z przepisów znajdujących zastosowanie w analizowanym stanie faktycznym. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków prawa: adwokatów, radców prawnych, sędziów, prokuratorów, rzeczników patentowych oraz aplikantów tych zawodów prawniczych, a także funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej i Policji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71313 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 335-336. Indeks.
Książka omawia zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Rozważania poparte są danymi pochodzącymi z różnych międzynarodowych źródeł oraz wynikami badań ankietowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kulinaria w polskim prawie własności intelektualnej / Piotr Ślęzak. - Stan prawny na 1 marca 2022 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 321 stron ; 22 cm.
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Dla sędziów, adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych, pracowników naukowych, przedsiębiorców, restauratorów, producentów wyrobów spożywczych, pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR w branży wyrobów spożywczych.
Bibliografia, orzecznictwo na stronach 299-312.
W prezentowanej publikacji autor udowadnia, że szeroko rozumiane kulinaria mogą być i często są przedmiotem ochrony w prawie własności intelektualnej. Zgodnie z tezą zawartą w książce wytwory człowieka nazywane kulinariami można próbować rozpatrywać jako znaki towarowe, oznaczenia geograficzne, wynalazki, know-how czy wreszcie jako utwory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów.
Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42186 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Marzanna K. Witek-Hajduk. - Warszawa : "Difin", 2001. - 257 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia.
Książka stanowi kompendium wiedzy umożliwiające zapoznanie się z podstawowymi pojęciami związanymi z marką, opracowaniem jej planu, jak i z różnymi koncepcjami prowadzenia działań marketingowych z jej zastosowaniem. Autorka poświęciła także wiele miejsca uwarunkowaniom decyzji przedsiebiorstwa dotyczącym marki oraz kreowaniu i utrzymywaniu siły marki, w tym charakterystyce wskaźników tej siły. Wartość książki podnoszą zamieszczone przykłady działań przedsiębiorstw polskich i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41275 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej