360021
Book
In basket
Pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik, w którym w sposób całościowy ujęto problematykę hotelarstwa i gastronomii w kontekście rozwoju rynku usług turystycznych. Autor jasno i przejrzyście omawia istotę usług hotelarskich i zarządzania hotelem, metody ustalania cen oraz badania efektywności firmy hotelarskiej, a także w sposób kompleksowy przedstawia problematykę zarządzania usługami gastronomicznymi i zagadnienia przemysłu czasu wolnego. Ostatni rozdział jest poświęcony trendom rozwojowym rynku usług turystycznych, z uwzględnieniem problematyki ochrony środowiska. Wywody są poparte ciekawymi studiami przypadków, które pomogą Czytelnikowi w pełni zrozumieć poruszane w książce zagadnienia. Podręcznik polecamy przede wszystkim studentom kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczom studiów podyplomowych, uczestnikom kursów i szkoleń doskonalących umiejętności w zakresie zarządzania w hotelarstwie i gastronomii oraz menedżerom firm hotelarskich i gastronomicznych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 40667 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Hospitality management : an introduction, 1994
Bibliography, etc. note
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again