360189
Książka
W koszyku
Pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik, w którym w sposób całościowy ujęto problematykę hotelarstwa i gastronomii w kontekście rozwoju rynku usług turystycznych. Autor jasno i przejrzyście omawia istotę usług hotelarskich i zarządzania hotelem, metody ustalania cen oraz badania efektywności firmy hotelarskiej, a także w sposób kompleksowy przedstawia problematykę zarządzania usługami gastronomicznymi i zagadnienia przemysłu czasu wolnego. Ostatni rozdział jest poświęcony trendom rozwojowym rynku usług turystycznych, z uwzględnieniem problematyki ochrony środowiska. Wywody są poparte ciekawymi studiami przypadków, które pomogą Czytelnikowi w pełni zrozumieć poruszane w książce zagadnienia. Podręcznik polecamy przede wszystkim studentom kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczom studiów podyplomowych, uczestnikom kursów i szkoleń doskonalących umiejętności w zakresie zarządzania w hotelarstwie i gastronomii oraz menedżerom firm hotelarskich i gastronomicznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40667 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Hospitality management : an introduction, 1994
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej